A
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gaat mooi hoor.
Al een definitief plan voor de uiteindelijke kleurstelling?
Ik heb 2 diploma's, eentje is een Bachelor Autotechnologie, eentje is een Master Industriële Wetenschappen. Je zou denken dat er in zo'n bachelor veel gesleuteld zou worden, maar dat valt best tegen. Merendeel van mijn "skills" heb ik dus zelf geleerd door internet / trial and error / ..., in het dagelijks leven zit ik achter het bureau als ingenieur bij een compressor fabrikant
Gaat mooi hoor.
Al een definitief plan voor de uiteindelijke kleurstelling?
Deze afbeelding heb ik al eens gepost:Stel dat er nog geen uiteindelijk kleurenplan in zijn hoofd zit ( wat ik zeer betwijfel ) doe ik deze voorzet :
Merendeel van mijn "skills" heb ik dus zelf geleerd door internet / trial and error / ...,
Kettingbeschermer gepoetst:
Als het achterwiel er in gaat en de ketting er op zal ik op jou gelukkig te maken hem even inspuiten met wat siliconensprayniet ff een filmpje matzwart of een laagje silicone om m wat op te frissen?
Die gelaste stukjes zijn voornamelijk voor de show.Waarom kun je de uitlaat eigenlijk niet buigen? Ik zie op MF vaker custom bochten en die bestaan allemaal uit gelaste stukjes.
Iets met de binnendiameter ofzo?
Zoals te lezen, kan wel, niet makkelijk. Als je een buis wil buigen dan wil hij knikken. Dat is niet mooi, dus daarvoor hebben ze een doorn uitgevonden die in de buis zit zodat je hem kan buigen. Nu kun je je voorstellen dat je een buis niet oneindig kort kan buigen, want dan zal hij scheuren. In dat geval kun je met een gesegmenteerde bocht (uit stukjes) wel een kortere bocht verkrijgen. Ook heb je daarmee meer flexibiliteit m.b.t. het verloop van de buis.Waarom kun je de uitlaat eigenlijk niet buigen? Ik zie op MF vaker custom bochten en die bestaan allemaal uit gelaste stukjes.
Iets met de binnendiameter ofzo?
Hey Marco, bedankt voor de lovende woorden Ik ben momenteel weer even met mijn XL500R bezig, nog altijd in afwachting van het balhoofd lager voor de DR namelijk.. Als die er is dan zal hij snel weer op eigen benen staan1 van de leukste topics van de brikkenbrigade en al een tijd lang radiostilte. Gebeurt hier nog iets??
Marco
U vraagt, wij draaien Vandaag begonnen met het smeren en terug monteren van koppeling / decompressie kabel:Jaja dat kettingscherm hè
Denk dat er wel iets dichterbij te vinden moet zijn dan 231km enkelIk wil volgend seizoen mijn middenbok laten inkorten*, ik begrijp dat ik dus bij jou moet zijn?
* Motor is verlaagd, dus hij is alleen op de bok te krijgen met behulp van een krik.