500 Euro Challenge 2024: Teenage dreams bucketlist Yamaha FJ1200

Ik heb nog een toerenverteller liggen :Y Kost gratis, alhoewel het meestal in de kabel zit die hier niet opzit :P
 
Dank Rob, ik houd het in beraad.
Ik heb geen ervaring met de FJ, maar van diverse andere motoren heb ik geleerd dat eventuele problemen inderdaad vaak in de kabel zitten.
Ik heb het op m'n 'to do' lijstje gezet.
Moet toch nog iets te sleutelen hebben aan de challenge bike.

Of zal ik af en toe een foto van de blokrevisie van m'n KTM in dit topic posten, dan lijkt het nog wat ... O-)
 
Vol verwachting klopt mijn hart !
Ik heb net op marktplaats een deal gemaakt, maandag wordt het onderdeel verstuurd.
Als het zo goed is als beloofd, heb ik een hele prima deal !


Screenshot_20231021_194046_Marktplaats.jpg
 
Ik krijg monsterlijk veel energie van mijn 'nieuwe' voorspatbord !

20231031_135138.jpg


Overigens heb ik de bevestigingspunten voorzien van zelfgemaakte 'dempers' van geknipte en geponste stukjes oude fietsbinnenband en uiteraard de boutjes niet onmogelijk hard vastgedraaid. Hopelijk blijft de boel zo (langer) heel.

Ik ben er heel blij mee !
 
Ik krijg monsterlijk veel energie van mijn 'nieuwe' voorspatbord !

Bekijk bijlage 1940231

Overigens heb ik de bevestigingspunten voorzien van zelfgemaakte 'dempers' van geknipte en geponste stukjes oude fietsbinnenband en uiteraard de boutjes niet onmogelijk hard vastgedraaid. Hopelijk blijft de boel zo (langer) heel.

Ik ben er heel blij mee !
Misschien op ali een doosje doorvoerrubbers, of kunststof ringen?
 
@Garfield Even inbreken op je topic, toevallig vandaag in het bezit gekomen van een FJ1200 uit 1989 met een kapotte linker spiegel. Heb jij er toevallig nog een liggen of een setje?
 
Terug
Bovenaan Onderaan