Ziet er goed uit Chris! Zie ik het nou goed en heeft je SP tandwiel aangedreven nokkenassen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik lees juist betere verhalen over de MPP2, heb ik hiervoor gehad en vond die ook wel prettig. Deze MPP3's heb ik nog niet veel mee gereden, maar voelen ook wel prima aan.Dat kan, maar ik zie de tandwielcassettes naast je cilinders zitten in je laatste foto. Ik ben weleens bezig geweest om een VTR1000Firestorm te kopen, maar die had nokkenaskettingen met spanners die het weleens begeven, met alle gevolgen van dien. Mijn SV had ook kettingen.
Er is dus wezenlijk verschil tussen een SP en een "gewone" VTR Firestorm.
Maar goed je SP is weer klaar voor het seizoen! Wat voor banden heb je? Ik had ook altijd glijpartijtjes met de MPP2ct op de SV, ze zitten ook op de ZRX..
Denk erover om voor de PR3 te gaan, ze schijnen beter te zijn. Voor mij dan, ik rij vrij rustig en wil grip. Ook met wat nat weer.
Heb er wel het eea over gelezen, maar vraag mij nou niet welk onderdeel in een blok waarvoor dient. Daar heb ik geen kaas van gegeten, weet meer van optisch tjoenen dan van het technische gedeelte...Tandwiel aangedreven idd, het kenmerkende geluid van een SP, naast de uitlaten dan. Dat hoor je wel te weten Chris
Ik had ook altijd glijpartijtjes met de MPP2ct op de SV, ze zitten ook op de ZRX..
Denk erover om voor de PR3 te gaan, ze schijnen beter te zijn. Voor mij dan, ik rij vrij rustig en wil grip. Ook met wat nat weer.
Precies, bij mij waren mijn banden op het middenvlak ook in no time glad, randen hadden nog diep profiel.Pilot Powers zijn meer geschikt voor sportfietsen ,Pilot Roads zijn beter voor Nakeds ZXR,XJR enz.
Heb er 1 keer achterop een 190er Pilot power gehad ,Vreselijk veel grip ,Maar binnen 3000 km weg
Ik zweer bij de Pilot roads ,Een paar #2 erop gehad ,die zijn nu niet meer te krijgen en er zit nu een #4 op
Met die dingen naar Croatie ,Italie ,Tsjechie geweest ,Prima bandje voor een prima prijs
(heb nu al een setje klaar liggen voor een geweldige prijs )
Dat is minder, na verloop van tijd gaat het frustreren....Heeft iemand enig kennis van Yamaha en storing zoeken? En zin om mee te denken voordat ik waslijst aan shit erip gooi! (Zal ik dan morgen denk even doen) Bedankt! Ben nu 2 weken bezig en nogsteeds geen startende motor...
:w
Op het andere delen van het forum zelf krijg ik al matig reactie terug. van "read the manual" Want code 33 is ECU. Coil of Faulty Wiring.Dat is minder, na verloop van tijd gaat het frustreren....
Heb je ook in het techniek-gedeelte al een topic gestart met het euvel en wat je er zelf al aan gedaan/nagelopen hebt?
Code 33. Replaced the coil, nothing. Replaced the ECU, nothing. Replaced the stator/crank sensor, nothing. Still no spark.
Took it to a local mechanic, he went through all the same steps I did, replaced the rectifier. Still nothing. $900 more down the drain and still no closer to hearing it run.
Searched and searched and searched, went through every page of every forum I could and found a few similar cases.
Bad wiring harness (yes, I checked continuity through my whole harness before buying parts).
Decided to take a shot at opening my whole harness and checking every wire for and breaks or wear. No breaks in any wires. No spots with insulator missing.
Ripping my hair out at this point, still dont wanna take it to the stealership..... Definitly dont wanna spend any more money on it. Guess I will stary checking every pin in every plug. FINALLY!!!!!
Start on the ECU plug, there it is. Would never see it. There is an orange and a black wire beside eachother on the very last(or first) pair of wires going into the ECU plug. Both were pulled out about 1/8-1/4". Wouldnt be able to tell by looking at it, and because when I checked continuity I put the probe into the back of the plug everything checked out, but they were pulled out just enough to not make contact with the ECU
Pulled the orange cap off the front of the plug, shoved the wires back in. Double check, triple check. Yep, locked in good now. Hook everything up, hit the starter button and she fired right up!!!
Hope this helps someone somewhere and saves countless hours, bald spots, and possibly thousands in unecesary parts
Vanaf morgen breken de mooie motordagen weer aan!
Misschien de BMW 310 maar verkopen, heb nu al de derde keer schade met deze. (sinds 1998 niet voorgekomen)
Zaterdag landde de hoge boekenkast in de tuin er bovenop met die harde wind. Stond er al vier jaar.
Bad luck met deze motorfiets. Aan de eigenaar ligt het natuurlijk niet.