Breda/Oosterhout en omgeving - deel 37

Ja heerlijk! Alleen de vering nog ff (laten) afstellen. Hij staat nu echt snoeihard. Rondje Biesbosch klinkt ook goed, rij je dan daarna via Sleeuwijk en Woudrichem over de dijk richting Poederoijen ofzo?
Vering is belangrijk ...persoonlijke keuze om je motor naar jou af te stellen.miss wel het belangrijkste persoonlijk gezien.
Iets waar ikzelf veel aandacht aan besteed heb en altijd profijt van heb gehad .
 
Wel PV opmaken voor rijgedrag toch? Gelukkig hebben ze geen lasergun inderdaad want ik kom die gasten overal tegen.
Hun schrijven alleen pv voor als je iets doet wat niet mag waarvoor ze zijn aangenomen ..boswachters houden zich met flora en fauna bezig end..rijverbod , parkeerverbod ,stroperij end.ze tippen wel de politie .
 
Vanmorgen regen, en vanmiddag mooi weer dus balen om met de auto te zijn gegaan. Maar, wel weer voor het eerst dit jaar na het werk een rondje maken terwijl het nog licht is 🤩
Even testen hoe voortandwiel bevalt met 1 tandje meer. Ik denk wel goed maar ben er nog niet helemaal uit
 
Ik sluit me bij deze graag aan. Mijn naam is (dikke)Dennis, 26 jaar oud en woonachtig in Breda. Ik rijd op een BMW F900R uit 2020, en ben regelmatig te porren voor een avondje sturen.
 

Bijlagen

  • IMG_2560.jpeg
    IMG_2560.jpeg
    975,3 KB · Weergaven: 0
Ik sluit me bij deze graag aan. Mijn naam is (dikke)Dennis, 26 jaar oud en woonachtig in Breda. Ik rijd op een BMW F900R uit 2020, en ben regelmatig te porren voor een avondje sturen.
Hij volgens mij stond ik laatst naast jou bij t kruispunt aan de westerparklaan tussen de woonboulevard en t NAC stadion…. Of iig zo’n soortgelijke BMW…
 
Nee, zeker niet. Bij mij recht voor de deur, ik was er als 1e bij om hem 1e hulp te verlenen totdat de hulpdiensten er waren. Het was echt een megaklap gevolgd door doodse stilte. Wist meteen dat het foute boel was en het op een rennen gezet. Ik hoop dat hij het red……ook de autorijder (overbuurman) was er slecht aan toe. Politie is nog steeds bezig met onderzoek. De motorrijder reed erg hard iniedergeval, zover ik kon herinneren zeker einde 2e versnelling…..
 
Pfff heftig, ik kreeg al kippenvel toen de traumahelikopter over kwam vliegen..

Hopelijk redden ze het allebei... 🙏🙏
 
Slecht ervan geslapen, maar dat komt wel goed. Helaas al wel vaker dit soort zaken meegemaakt in het verleden.

Had niet in gaten dat hij nog zo jong was, maakt t heftiger.
 
Slecht ervan geslapen, maar dat komt wel goed. Helaas al wel vaker dit soort zaken meegemaakt in het verleden.

Had niet in gaten dat hij nog zo jong was, maakt t heftiger.
Drukt je toch met je neus op de feiten zoiets… en voor mn familie altijd reden om te zeggen. Zie je nu wel hoe gevaarlijk t is.. maar motorrijden is zo fijn en je weet zelf ook dat t gevaarlijk is. Toch dubbel. Heeft deze persoon helaas niets meer aan.-O-
 
Slecht ervan geslapen, maar dat komt wel goed. Helaas al wel vaker dit soort zaken meegemaakt in het verleden.

Had niet in gaten dat hij nog zo jong was, maakt t heftiger.
Toch sterkte ermee, zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten.

Zijn bepaalde wegen in de gemeente Zundert waar het ieder jaar raak is. Heb een aantal jaar aan de Achtmaalseweg gewoond, daar een motorrijder en drie automobilisten een ongeluk zien hebben. En dan heb ik er nog een paar gemist omdat ik niet thuis was. Wegen die net teveel uitnodigen en daardoor extra gevaarlijk zijn.
 
Nee, zeker niet. Bij mij recht voor de deur, ik was er als 1e bij om hem 1e hulp te verlenen totdat de hulpdiensten er waren. Het was echt een megaklap gevolgd door doodse stilte. Wist meteen dat het foute boel was en het op een rennen gezet. Ik hoop dat hij het red……ook de autorijder (overbuurman) was er slecht aan toe. Politie is nog steeds bezig met onderzoek. De motorrijder reed erg hard iniedergeval, zover ik kon herinneren zeker einde 2e versnelling…..
Heel heftig. 🥺
Ik heb ook de hele vooravond de hulpdiensten voorbij zien komen. (Woon zelf 300 meter verder op in de straat).

Anderhalf jaar geleden had ik een soortgelijke ervaring aan dezelfde weg een steenworp verder naar Breda. Als (bijna eerste) ter plekke bij een dodelijk ongeval. Dat heeft toen best wel mentaal inpact gehad op mij, dus bij deze sterkte...
 
Terug
Bovenaan Onderaan