Breda/Oosterhout en omgeving - deel 37

Morgen weer eens lekker weer, heeft iemand nog een leuke route voor een middagje? Ben even wat inspiratieloos
 
Hier het pondje pakken en even door de Biesbosch touren: Geplaatste speld
Die ken ik 🙂 is idd een leuk rondje en heb er een leuke voor en na deel bij. Maar te vaak gedaan afgelopen winter denkik dus dacht aan meer iets zuidoostelijk, richting postelse abdij ofzo. Of noordwestelijk, hoekse waard daar ben ik ook niet zo bekend. Of de kant van doel, maar bels is misschien weer gaar wegdek
 
Niemand hier de speedy rit meegereden vandaag? Was weer een mooie route richting meerkerk, dan naar de lek, lexmond rondje langs de lek en binnendoor terug via dordrecht.
Lekker weertje erbij, top
 
Gisteren samen met m’n vriendin het 1e rondje van ‘t jaar gereden; vandaag sportief te voet op pad geweest :Y.
 
Zijn die speedy ritten in groot groepsverband @Tuh ? Ik heb t nooit zo op grote groepen rijden. Rijd liever mn eigen tempo en dan met max 2-3 anderen..
Neu hoor, vertrektijdstip was tussen 9 en 11, dus je kunt vertrekken wanneer je wil met wie je wil.
Ben daar ook niet van.
Kan natuurlijk wel gebeuren, reed gisteren een keer fout doordat ik bekend stuk op de automatische piloot reed, omgekeerd en teruggereden, toen zat ik een stukje achter een wat grotere groep.
Ook niet mijn ding
Verder de dag met groepje van 3 gereden
 
Neu hoor, vertrektijdstip was tussen 9 en 11, dus je kunt vertrekken wanneer je wil met wie je wil.
Ben daar ook niet van.
Kan natuurlijk wel gebeuren, reed gisteren een keer fout doordat ik bekend stuk op de automatische piloot reed, omgekeerd en teruggereden, toen zat ik een stukje achter een wat grotere groep.
Ook niet mijn ding
Verder de dag met groepje van 3 gereden
Ah dat valt mee. Ook eens proberen dan. Ik rijd zelf nogal vaak ‘wat’ te hard… Zat gisteren ook achter zo’n tourgroepje die rijden dan 65/70 waar 60 was toegestaan… dat gaat me te langzaam _O-
 
Ik fietste net op de Statendamweg toen eerst de Brandweer en iets later de Ambulance vertrok. Het waaide gigantisch dus best kans dat een rukwind daar op het viaduct de oorzaak is.
Heftige klapper maak je dan wel zeg als je zo’n eind naar onder valt…
 
Wil niet zeggen dat hij het hele stuk door de lucht is gevlogen, toch?

Als hij op de uitvoegstrook van de BP of de Esso terecht is gekomen, is hij vanaf de Brieltjensweg het talud af gegaan. Hopelijk is hij door het gras gereden/gegleden?
 
Wil niet zeggen dat hij het hele stuk door de lucht is gevlogen, toch?

Als hij op de uitvoegstrook van de BP of de Esso terecht is gekomen, is hij vanaf de Brieltjensweg het talud af gegaan. Hopelijk is hij door het gras gereden/gegleden?
Ja zoals ik t lees vanuit rotonde bromtol richting made, en dan rechts eraf gegaan… vliegen of niet, heftig ongeluk…
 
Dat is wel een stijl en hoog talud. Andere kant op is net zo hoog, maar vlakker. Hopelijk geland in gras en niet op asfalt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan