Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Ik ga nog een verslagje maken zodra ik meer tijd heb.
34 achterwiel peeekaas. De fabrieksopgave is 34 aan de krukas.

De benzine/luchtverhouding staat rond de elf, dus vrij krap. Wel een nagenoeg rechte lijn. :)
Dit zag Ruud wel vaker tegenwoordig.

Hij had nog geen 'G' serie BMW in zijn dropdown menu om de ECU aan te passen.
En volgens mij vond hij het niet bijzonder nodig, soms kan je wel benzine toevoegen, maar zijn er geen betere resultaten.
1.5 uur over motoren/racen/geschiedenis staan praten. :Y _O-
Gelukkig had ik al afgerekend, dus geen werkplaatstarief. :+
_O-

Maar resultaat is dan best netjes :t
 
_O-

Maar resultaat is dan best netjes :t
Alles zit er in wat er in moet zitten. :Y
Verder verwacht je van een 1 pitter met 310 cc ook niet veel.

Op de heenweg wel flink tegen de wind in moeten beuken, als die even wegviel ging ik 15 km/u harder. :+
Maar gelukkig kon het motortje dit wel aan, in het verleden kwam ik bij anderen wel eens niet verder dan 90..100 km/u.
Inhalen is er dan niet bij . _O-
Haha, komt me bekend voor. Ik kwam de laatste keer ook veel te laat thuis, hij liet nog 'even' de S1000RR van zijn zoon zien waar die mee racete _O-
Dat is nu helaas over, bij de North West 200 is het goed misgegaan. -O-
 
Ook naar Goes geweest zo te zien die gasten kunnen het wel.

geen vlammen uit de uitlaat })

Lekker hoor. _O-

Negen jaar geleden probeerde ik ook vlammen te vangen, maar ze kwamen net als ik niet keek. :+
Die dyno was wel met iets meer geweld dan gisteren. :')


Allemaal haantjes na afloop. :+ (Inclusive me)
 
Begint een best setje te worden zo, donderdag is het zover *O*
DSC_0042.JPG
 
:/ Wat is er gebeurd?
Een andere rijder haalde vreemde dingen uit op de baan en dwong hem de berm in.
Hij zal nooit meer straatraces kunnen doen, zijn enkel is verbrijzeld.
In Nederland was deze geamputeerd werd nog verteld..

Racers zitten niet op de motor, maar staan de hele wedstrijd op de voetsteuntjes en dat gaat niet meer.
Misschien ooit een circuitdagje op een lager niveau.

Momenteel heeft hij nog iedere dag fysio, en misschien gaan ze het gewricht helemaal vastzetten om de pijn te maskeren.
In dat geval gaat lopen nog moeilijker.

Hij was wel gewoon aan het werk gisteren. :)
 
Poeh, zwaar verhaal ;(
Hij is pas 34 jaar, en heeft dus dag en nacht zware chronische pijn.
En nooit meer racen doet wel wat met je denk ik.
Vooral hoe knullig het er aan toe ging op de baan steekt enorm. :Y
 
Net een uurtje thuis, de kilometers lopen nu wel snel op.
Zeker als je voor nop op een Marktplaatsadvertentie naar Vlissingen rijdt.
266 kilometer en de mensen op het aangegeven adres hadden al vier bezoekers gehad voor het artikel.
Ze wisten er niets vanaf. Oplichting. -O-

Maar wat een weertje weer vandaag gisteren. Een frisse wind waait door mijn leven. :+
 
Net een uurtje thuis, de kilometers lopen nu wel snel op.
Zeker als je voor nop op een Marktplaatsadvertentie naar Vlissingen rijdt.
266 kilometer en de mensen op het aangegeven adres hadden al vier bezoekers gehad voor het artikel.
Ze wisten er niets vanaf. Oplichting. -O-

Maar wat een weertje weer vandaag gisteren. Een frisse wind waait door mijn leven. :+
Bizar is dat dan weer joh.... :o Dan ben je toch ziek in je kop als je mensen hun tijd verdoet en op kosten jaag... :(
 
Bizar is dat dan weer joh.... :o Dan ben je toch ziek in je kop als je mensen hun tijd verdoet en op kosten jaag... :(
Hij had begin vorige week een schermafdruk van zijn ABN/Amro rekening gestuurd, en vrijdag nog een betaalverzoek via Ideal.
Het was aantrekkelijk om alles vooruit te betalen, want ik wilde het heel graag hebben.
En hij kwam ook vrolijk en spontaan over, afgelopen weekend naar Parijs en zelfs in het Frans over gehad. Achteraf niet waar.

Hij hield de cameralens ook een ruime week voor mij apart. :X
Maar ik had, mede wegens even geen salaris en nog geen uitkering gelukkig geen 800 euro 'negatief saldo' over de kling gejaagd.

Wel vorige week een carbon bellypan, drie fietsen uit het grof vuil opgeknapt en verkocht.
En na de advertentie last minute een eigen cameralens om het budget vrij te maken. Die mis ik wel.
Maar politieaangifte kan alleen als je zelf iets betaald hebt aan de verkoper.
Ik wilde hem nog bijna een betaalverzoek van de benzine sturen.
:')
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen onderweg naar Hemo was het echt een groot drama met het weer. Telkens met het minste geringste gasgeven, brak de achterkant aan alle kanten uit :/

Maar goed, alles is gemonteerd *O*

Zwart koppelingsdeksel van Racetorx.
DSC_0054.JPG


Schakel-as support van Racetorx, zwarte voortandwiel cover met de Oberon koppelingscilinder. Is nu gewoon (ont)koppelen met de pink :P
DSC_0050.JPG


Kettingsetje...
DSC_0053.JPG


Factory Pro Evo shift star kit (deeltjes links onderin)...
DSC_0047.JPG
 
Terug
Bovenaan Onderaan