Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Lieten ze je nog gaan? :+

Een Leatherman hadden al mijn collega's vroeger ook. _O-

Bleek mee te vallen, had hem makkelijk mee kunnen nemen haha. Maar de foto's zijn gelukt dus mijn baas (die was mee) is content en heb een telefoonnummer gehosselt van een Europarlementariëresse. *D:}
 
Kicken die fotoafspraak. :9
De beveiliging kan ik mij iets bij voorstellen. :Y

Vroeger ook opdrachten gedaan, in de politiek niet verder gekomen dan de gemeenteraad van Capelle a/d IJssel. :+

Tijdens de dienstplicht werkte ik als fotograaf bij de AVDKL.
Veel officiële staatsieportretten in de studio gemaakt, maar ook op locatie.
(Laagste in rang bij bepaalde evenementen was kolonel, alle generaals van het Nederlandse leger waren in de zaal waar ik tussendoor liep :') )

En de afspraak om 12.00 was een goede vandaag. *O* (Vlissingen kan in het archief)
Met een hele bekende natuurkundige blijkt achteraf.
Ondermeer DVD/RW mee helpen uitvinden midden in de Eindhovense hightech. :}
Twee bakken koffie en we raakten niet uitgepraat.

Mijn foto-uitrusting is nu nog completer. *O*
Volgend weekend wat voetbalplaatjes schieten.

Arhem was ..

Bekijk bijlage 1374984

Maar even voor het idee plaatjes geleend van internet.;)

Geen idee hoe de rangen zijn in het leger en wat die natuurkundige allemaal kan, maar ik geloof je direct haha Wat voor lens/camera heb je gehaald? Daar heb ik meer kaas van gegeten :o
 
Bleek mee te vallen, had hem makkelijk mee kunnen nemen haha. Maar de foto's zijn gelukt dus mijn baas (die was mee) is content en heb een telefoonnummer gehosselt van een Europarlementariëresse. *D:}
Gaat ze in lingerie? :+
Geen idee hoe de rangen zijn in het leger en wat die natuurkundige allemaal kan, maar ik geloof je direct haha Wat voor lens/camera heb je gehaald? Daar heb ik meer kaas van gegeten :o
Die man heeft in het fameuze Natlab van Philips gewerkt. En voor mij zijn dat idolen. :Y
Ik heb er al een boek van en nu ontmoet ik ook nog eens zo iemand in real life.

Het lensje was een goedkope Sigma voor mijn oude Nikon digiflex. ;)
 
Laatst bewerkt:
Zo, ben net terug van een heerlijk ritje met de ZRX. Dijkjes pakken in de Hoekse Waard en een stukje Brabant in.
20190324_101005_resized.jpg

20190324_101036_resized.jpg

20190324_102744_resized.jpg

20190324_102800_resized.jpg

20190324_110117_resized.jpg

20190324_110138_resized.jpg

Wat een heerlijke fiets is het toch! :]:t
@Ghetto Bassie wil je de bovenste foto ook in de OP zetten?
 
Zo, ben net terug van een heerlijk ritje met de ZRX. Dijkjes pakken in de Hoekse Waard en een stukje Brabant in.
Bekijk bijlage 1379763
Bekijk bijlage 1379765
Bekijk bijlage 1379766
Bekijk bijlage 1379767
Bekijk bijlage 1379768
Bekijk bijlage 1379769
Wat een heerlijke fiets is het toch! :]:t
@Ghetto Bassie wil je de bovenste foto ook in de OP zetten?
Komt goed :t

Zie een leuk schip voorbij komen, had bij een zusterschip (dezelfde bouw) een tijdje terug met een controle nog een leuke vangst peuken die ze verstopt hadden.... :P
 
Komt goed :t

Zie een leuk schip voorbij komen, had bij een zusterschip (dezelfde bouw) een tijdje terug met een controle nog een leuke vangst peuken die ze verstopt hadden.... :P
Hadden ze in Korea weer een nieuwe order geplaatst? :+

In Schiedam werkte ik in 2003 bij een technisch bedrijf die ook aan de scheepvaart leverde.
We kregen een keer de verkeerde fax, een bestelling voor sigaretten.
Geen accijns, wat een lage bedragen.. 8)7
 
Dan pas zie je hoe hard je hier genaait wordt....
Ik heb ook een tijdje in de marine offshore gewerkt... niet mijn hobby (toen nog voor GTI)
Groet
Sebas
 
Dan pas zie je hoe hard je hier genaait wordt....
Ik heb ook een tijdje in de marine offshore gewerkt... niet mijn hobby (toen nog voor GTI)
Groet
Sebas
Er staat mij iets bij van €0,91 per pakje - merkloos en €2,50 voor Marlboro.
Maar ik had de fax zelf niet, mijn wel rokende collega las hem voor. _O-

Ik heb ook wat vage voorstellen voor een parttime functie, zoals bij Palfinger Marine.
Maar ooit aan de scheepvaart geroken is nooit meer terug willen.
Ad hoc reacties en de manier van met elkaar omgaan ligt mij niet zo. ;)
 
Tandenpoetsen als je naar een recruter gaat voor een oriënterend gesprek op een parttime baan is natuurlijk heel belangrijk. *O*

DAAROM Paradontax met whitening.:Y ;)



Aan de bovenste was ik al begonnen zoals een autopoetsbedrijf dat doet.
Gewoon met water, maar smeerde het alleen maar uit. O-)

Zo is het weer netjes. :P
 
Laatst bewerkt:
Tandenpoetsen als je naar een recruter gaat voor een oriënterend gesprek op een parttime baan is natuurlijk heel belangrijk. *O*

DAAROM Paradontax met whitening.:Y;)



Aan de bovenste was ik al begonnen zoals een autopoetsbedrijf dat doet.
Gewoon met water, maar smeerde het alleen maar uit. O-)

Zo is het weer netjes. :P

zoo dat ziet er top uit,

wat is er mis met de scheepvaart ;P
 
Chaotisch, gevaarlijk, kansloze planningen, werklui die geen idee hebben wat ze aan het doen zijn(gat branden in een volle dieseltank, stelling weghalen als je er nog aan het werk bent, HV kabels gewoon doorslijpen omdat je daar een pijp moet leggen) scheldende kapiteins die denken dat ze de koning zijn en elke dag andere eisen hebben die niets meer met het originele ontwerp te maken hebben. Gewoon wegvaren terwijl er nog mensen aan het werk zijn... dus ja ik was er snel klaar mee.
 
Chaotisch, gevaarlijk, kansloze planningen, werklui die geen idee hebben wat ze aan het doen zijn(gat branden in een volle dieseltank, stelling weghalen als je er nog aan het werk bent, HV kabels gewoon doorslijpen omdat je daar een pijp moet leggen) scheldende kapiteins die denken dat ze de koning zijn en elke dag andere eisen hebben die niets meer met het originele ontwerp te maken hebben. Gewoon wegvaren terwijl er nog mensen aan het werk zijn... dus ja ik was er snel klaar mee.

je moet juist een gat branden in een volle diesel tank, het zijn de gassen die ontbranden niet de diesel.
Maar idd de wereld is erg gehaast en helemaal in de scheepvaard merken we hier ook, ben nog met het classificatiebureau bezig en ze staan al met de haak van de kraan in me net om het product te kunnen laden, boegschroeven gaan hier nog nat weg het gaat nergens over , tijd is geld.

hadden laatst een klant op bezoek en zijn schroef naaf moest en zal af zijn die week, kosten voor het stil liggen van het schip waren €140.000 per dag :o
 
Hallo leden uit Voorne Putten,

Ik weet niet of jullie mij kunnen helpen, maar ik ben opzoek naar een opslag voor een motor in de buurt van Spijkenisse.

Helaas is mijn motor Deze maandag/dinsdag gestolen... En ben ik alweer bezig aan het kijken voor iets nieuws. Maar voor dit nieuwe beestje wil ik wel het liefst een afgesloten garage waar weinig mensen beschikking tot hebben. Bij mijn vorige stalling was het een garage van een appartementen complex, dus deze ging geregeld open.

Ik vind het alleen lastig om wat in de buurt te vinden.

Ik kan eventueel bij een maat van mij in de garage alleen dat is wel tegen Den Haag aan.. maar dichterbij is altijd beter.

Bedankt!
 
Hier in Spijkenisse gestolen? Dat is mooi ruk iig -O- :(

Ik kan je helaas niet helpen, zou zelf ook wel wat meer ruimte willen hebben :/
 
Heb mijn dempers nu al 2 maanden bij Roughneck liggen, maar krijg verder ook 0,0 aan updates.
Na een maand even een appje gestuurd of het allemaal lukte. Wel gelezen, geen reactie. Gisteren na de 2e maand nogmaals gevraagd of het lukte en of hij een update van de stavaza kan geven. Ik weet nl niet hoe zijn planning is, of hij de inlets na andere projecten maakt, of dat hij ze tussendoor aanpakt/aanpast. Zie dat hij weer het gelezen heeft, maar weer geen reactie. Bel ik 'm op, krijg ik de melding dat op dit moment de telefoon niet opgenomen kan worden....
Nu weet ik niet hoe hij met zijn berichtgeving naar kanten toe is, maar tof vind ik dit zeker niet :/
 
Terug
Bovenaan Onderaan