Motorzaak in omgeving Almere??

IMG_0662.png
 
Als je van je geld af wil...... en geen garantie/service verwacht.
Slechte ervaring gehad?

Aantal jaren geleden in Almere gewoond en ik heb er toen hij Honda dealer was er meerdere motoren gekocht. (2 nieuw, 1 demo)
Altijd goede service gehad en nooit problemen.

Ook deed hij echt zijn best voor mij toen mijn VFR1200F vastliep na 1500 km (de eerste in Nederland, later grote recall geworden)
Honda was stroef, regel het maar met de dealer enz.
Leenmotor enz ik heb er echt goede ervaring mee.

Maar ok aantal jaren al weer weg en hij is ondertussen Kawa dealer, geen ervaring meer de laatste jaren.
 
Misschien moeten we de TS eerst een vraag stellen: waar ben je naar op zoek? Een motorzaak waar je een motor "betrouwbaar" kunt kopen of zoek je een betrouwbaar adres voor je onderhoud?
Voor het kopen van een motor zou ik persoonlijk mij niet laten beperken doro de afstand. Ervan uitgaande dat je geen nieuwe motor wilt kopen gaat het er meer om waar een te koop is die bij je past. En als je een gevonden hebt ga je uitzoeken hoe betrouwbaar dat adres is. Als je geen verstand van motoren hebt, neem iemand mee die wel enige kennis van zaken heeft.
Gaat het om onderhoud, dan kun je verder navraag doen naar een leuk adres. Ik woon zelf in Elburg. Voor mijn nieuwere motoren ga ik naar mijn dealer in Apeldoorn. Voor mijn oudere motoren ga ik naar een adres in Nunspeet. In Dronten zit ok een motorzaak die ik vertrouw. Maar een beetje rijden moet ik sowieso als ik het onderhoud niet zelf doe.

Dus, waar ben je naar op zoek en waartoe ben je bereid qua afstanden ..?
 
Slechte ervaring gehad?

Aantal jaren geleden in Almere gewoond en ik heb er toen hij Honda dealer was er meerdere motoren gekocht. (2 nieuw, 1 demo)
Altijd goede service gehad en nooit problemen.

Ook deed hij echt zijn best voor mij toen mijn VFR1200F vastliep na 1500 km (de eerste in Nederland, later grote recall geworden)
Honda was stroef, regel het maar met de dealer enz.
Leenmotor enz ik heb er echt goede ervaring mee.

Maar ok aantal jaren al weer weg en hij is ondertussen Kawa dealer, geen ervaring meer de laatste jaren.

Klant van mij.... heeft daar uit gemak (bij hem om de hoek) zijn voorband en voorwiellagers laten vervangen.
V.band 110/80R19 en een setje imitatie wiellagers voor in totaal € 352,-....... na deze wisseling trillingen in het voorwiel. 2 x terug geweest en het was niet op te lossen voor de monteurs daar. Zou aan het wiel zelf liggen.

Uiteindelijk heb ik het wiel opnieuw gebalanceerd en waren alle problemen verholpen. Niet echt heel ingewikkeld zeg maar.
 
Laatst bewerkt:
Klant van mij.... heeft daar uut gemak (bij hem om de hoek) zijn voorband en voorwiellagers laten vervangen.
V.band 110/80R19 en een setje imitatie wiellagers voor in totaal € 352,-....... na deze wisseling trillingen in het voorwiel. 2 x terug geweest en het was miet op te lossen voor de monteurs daar. Zou aan het wiel zelf liggen.

Uiteindelijk heb ik het wiel opnieuw gebalanceerd envwsren alle problemen verholpen. Niet echt herl ingewikkeld zeg maar.
Ok, dat is niet best.
En inderdaad, standaard klusje.

Het kan, ik ben er inderdaad al een aantal jaren niet meer geweest, Almere verlaten voor de Veluwe en daar heb ik geen spijt van.
Ik weet ook niet wie er nu allemaal in de werkplaats staan. Ik weet uiteraard alleen mijn eigen ervaringen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan