NijmegenTopic e.o. part 34 : (nieuw) Leven in de brouwerij!

Ik denk dat ik hem ga inruilen!
 

Bijlagen

  • 20220619_174146.jpg
    20220619_174146.jpg
    185,6 KB · Weergaven: 29
Vandaag de motor weggebracht voor de 1000km beurt, straks eindelijk vol gas! hopelijk is de IMU en de quick shifter ook binnen, anders moeten we nog een keertje terug, howel dat binnendoor ook geen straf is.

accesoires zijn nog niet binnen, was te verwachten, italianen en levertijden...
 
Laatst bewerkt:
Vandaag de motor weggebracht voor de 1000km beurt, straks eindelijk vol gas! hopelijk is de IMU en de quick shifter ook binnen, anders moeten we nog een keertje terug, howel dat binnendoor ook geen straf is.

accesoires zijn nog niet binnen, was te verwachten, italianen en levertijden...
bij ducati gaat het best goed, 2 dagen later binnen bij de dealer.
behalve het carbon. volgens mij word alles gemaakt van carbon tegenwoordig want levertijden zijn 4 maanden plus
 
Druk druk! Hoop dat jullie nu op de motor zitten! Scheelt dat ik maandag en dinsdag naar werk moet, dus haal de kms wel weer in aankomende week.
 
Gister de korte kentekenplaathouder gemonteerd, blijkt het verloopkabeltje (van puig) voor de kentekenverlichting los te zitten. Gemaild en sturen een nieuwe op! Kudos voor MDI voor de snelle service!
 
Kabeltje was binnen, nu wel goed, net gemonteerd en alles netjes ingetaped, man wat een verbetering! Zal de volgende keer even een fototje maken...

Nu nog de IMU, quick shifter en USB aansluiting en dan issie af...
 
Nou, leven in de brouwerij! Wie heeft er zin om morgenmiddag rond 2en een rondje te doen?
Helaas gisteren al een goede 150 kilometer in Etappes proefgereden na het plaatsen van mn nieuwe hendels en nadat mn gashendel bleef hangen. Gelukkig allemaal opgelost maar daardoor vandaag andere verplichtingen. Volgende keer beter
 
Laat ik me ook eens melden hier. Mark is de naam, woonachtig in nijmegen-noord. Je kan me tegen komen op deze mooie street triple, en hopelijk wordt die binnenkort geupdate naar de 2023 versie. De 'oude' gaat dan naar de vrouw
22 AU1-6364.JPG
 
Laat ik me ook eens melden hier. Mark is de naam, woonachtig in nijmegen-noord. Je kan me tegen komen op deze mooie street triple, en hopelijk wordt die binnenkort geupdate naar de 2023 versie. De 'oude' gaat dan naar de vrouw
Bekijk bijlage 1834690

Welkom hier maar Nijmegen topic is op sterven na dood ;)
Leuke fiets, bevalt dat een beetje op het circuit ?
 
Welkom hier maar Nijmegen topic is op sterven na dood ;)
Leuke fiets, bevalt dat een beetje op het circuit ?

ik dacht hem inderdaad een beetje nieuw leven in te blazen
Het is hier in de buurt prachtig rijden, dus, kom op :)

En ja: het is natuurlijk geen supersport, maar je kan er hartstikke leuk mee gooien. Ik zou geen ander willen
 
ik dacht hem inderdaad een beetje nieuw leven in te blazen
Het is hier in de buurt prachtig rijden, dus, kom op :)

En ja: het is natuurlijk geen supersport, maar je kan er hartstikke leuk mee gooien. Ik zou geen ander willen
Je kan zeker leuk rijden hier in buurt. En nog leuker DL is dichtbij, rustiger, geen 60 km wegen, bijna geen pensionada's op elektrische fietsen, stuk vriendelijker met boetes en je kunt ook nog ff je top uitproberen zonder angst voor je rijbewijs :)
 
Laat ik me ook eens melden hier. Mark is de naam, woonachtig in nijmegen-noord. Je kan me tegen komen op deze mooie street triple, en hopelijk wordt die binnenkort geupdate naar de 2023 versie. De 'oude' gaat dan naar de vrouw
Bekijk bijlage 1834690

Welkom! Het is natuurlijk laagseizoen (hoewel, de temperatuur vandaag zegt anders, als het droog geweest was...) maar aankomend jaar worden er in ieder geval weer ritjes gedaan!
 
Terug
Bovenaan Onderaan