Weer op de motor door de Meije?

Een paar zure mensen die geen motoren door "hun" gebiedje willen is geen gegronde reden om iets af te sluiten.. Wie had dat gedacht.

Nu alle overige wegen nog.. Ga er waarschijnlijk nooit komen. Maar ook ik betaal wegen(belasting) en zou op elke weg moeten kunnen rijden.
 
Leuk slingerweggetje in mooie omgeving

2023-11-07 19 05 17.jpg
 
Wat is er zo bijzonder aan de Meije….. :?

Vlak, boerderijen en weilanden, (blinde) bochtjes, smal en op mooie dagen met wandelaars, fietsers en agrarische voertuigen…volop genieten dus! 🤔

Ik vind het niets, en heb er vrienden wonen…die helemaal niet zuur zijn maar zich wel afvragen of het soms niet wat te druk en dus gevaarlijk is daar.
 
......en Sinterklaas woonde er natuurlijk (Bram van der Vlugt) :] .

Het gaat de bewoners voornamelijk om die gasten die zonder dempers rijden. Maar die zijn er gelukkig niet op dit forum......
 
Vlak, boerderijen en weilanden, (blinde) bochtjes, smal en op mooie dagen met wandelaars, fietsers en agrarische voertuigen…volop genieten dus! 🤔

Ik vind het niets, en heb er vrienden wonen…die helemaal niet zuur zijn maar zich wel afvragen of het soms niet wat te druk en dus gevaarlijk is daar.
Klopt, ik vermeijd (})) het ook meestal , inderdaad veel blinde bochten, wielrenners en trekkers..
 
Vlak, boerderijen en weilanden, (blinde) bochtjes, smal en op mooie dagen met wandelaars, fietsers en agrarische voertuigen…volop genieten dus! 🤔

Ik vind het niets, en heb er vrienden wonen…die helemaal niet zuur zijn maar zich wel afvragen of het soms niet wat te druk en dus gevaarlijk is daar.
Ahha, op de 888 mis ik niks daar….. _O-
 
De Meije is inderdaad wel een beetje overrated, maar heerlijk om te zwieren..... 's winters, àls er ijs ligt.
 
Lekker rijden doet het daar inderdaad niet.
Het is dat m'n TomTom mij er regelmatig langs stuurt dus dan gaan we maar. Die borden lees ik niet want dan rij ik in een groep wielrenners 6 breed. De boete van uitsluiting van enkel motorfietsen vecht ik met liefde aan.
Iets met discriminatie, populaire term tegenwoordig.
 
Een paar zure mensen die geen motoren door "hun" gebiedje willen is geen gegronde reden om iets af te sluiten.. Wie had dat gedacht.

Nu alle overige wegen nog.. Ga er waarschijnlijk nooit komen. Maar ook ik betaal wegen(belasting) en zou op elke weg moeten kunnen rijden.
Het is al heel lang geen wegenbelasting meer. Houderschapsbelasting heeft niets met wegen te maken.
Dus je kan daar geen rechten aan ontlenen om overal maar te mogen rijden.
 
En waar gebruiken ze dan de Houderschapsbelasting voor?

Is Houderschapsbelasting niet de oude benaming voor nu wegenbelasting? En betalen ze daar niet onderhoud van de wegen van?
 
ik rij er niet.
maar los van of het een goede weg is om te rijden: feit is dat nu gewoon zwart op wit staat dat onzin beleid a.h.v. leugen campagnes van zeik clubjes ondanks moeite en (tijdelijk) resultaat, tóch weer in de prullemand kan als de feiten naar boven komen.
afsluitingen voor de hele groep op grond van veronderstelde overlast door een minderheid is gewoon ongefundeerd onderbuik beleid en discriminatie.
goed dat de rechter deze onzin van tafel geveegd heeft.
nu de andere afsluitingen nog als kolder aan de kaak stellen en is deze bevooroordeelde zooi tenminste voltooid verleden tijd. :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan