- Onderwerp starter
Da's 1 kant van het verhaal. De andere kant is dat wij als motorrijders ons moeten gedragen als normale weggebruikers en dat de 'open-uitlaten-idioten' lekker naar de tweede Maasvlakte gaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Helemaal mee eens.De andere kant is dat wij als motorrijders ons moeten gedragen als normale weggebruikers
In de ogen van de afsluiters zijn er alleen maar open-uitlaat-idioten (getuige de berichten van dergelijke groepjes in de media)en dat de 'open-uitlaten-idioten' lekker naar de tweede Maasvlakte gaan.
Wat een gedoe over de Meije.Da's 1 kant van het verhaal. De andere kant is dat wij als motorrijders ons moeten gedragen als normale weggebruikers en dat de 'open-uitlaten-idioten' lekker naar de tweede Maasvlakte gaan.
Andere slingerweg opzoeken toch…….ineens moet half motorrijdend NL daar rijden, en dan heb je echt een probleem met de gehele dag file…..Wat een gedoe over de Meije.
Het is een veredeld fietspad, smal onoverzichtelijk.
Daar is niets aan .
Het is gewoon een kloteweg.Andere slingerweg opzoeken toch…….ineens moet half motorrijdend NL daar rijden, en dan heb je echt een probleem met de gehele dag file…..
Het is gewoon een kloteweg.
Het lijkt de Nürburgring wel .Er rijdt daar echt van alles: enorme trekkers, melkwagens, vrachtwagens met constructiemateriaal, zware machines (de dijk wordt versterkt met o.a. een damwand), de buurtbus, campers, auto's met caravan (er is een camping), maaimachines, klassieke- en andere auto's, de SRV wagen, bezorgbussen, (klassieke) brommers, huurscooters voor bedrijfsuitjes, fietsers van alle soorten en hoedanigheden.... en af en toe een motor.
En dat alles op een weg die nauwelijks breder is dan een fietspad.
Jongens hier hebben we dus zo te lezen een bewoner of een van de mensen die er vaak reed en dus blijkbaar een van de overlastgevers was, anyway, PAK HEM!Nou, ik begrijp niet waarom iedereen het een drama vond toen het dicht ging in het weekend en nu over elkaar heen buitelt om de Meije af te kraken.
Ik vind het best een leuk weggetje. Niet in de laatste plaats omdat het zo lekker dicht bij huis ligt voor mij.
Alleen in het weekend kom ik er al heel lang niet meer vanwege de drukte, en je moet er ook niet naar toe om eens "flink door te rijden", maar gewoon voor het uitzicht of om even de oldtimer uit te laten op een zomeravond vind ik het daar prima. Bekijk bijlage 1942825Bekijk bijlage 1942826
Nou genoeg plekken waar het rustig is…..De Meije is mooi en zo zijn er veel meer wegen. De Vlist om er 1 te noemen, de wegen tussen de Reeuwijkse plassen.
Allemaal smal en onoverzichtelijk. Niet racen dus.
Nu woon ik zlef ook landelijk. En rij een flinke motor. Sommige maatjes hebben niet standaard, donker geluid producerende pijpen. Ja luid, dat klopt. Maar als ik buiten in de tuin ben stoor ik me meer aan de blerende racers. Die hoor je van ver weg aankomen tot ze ver weg zijn.
Ik snap het ook wel, ex collega woont aan de dijk bij Gouderak. hij is zelf motorrijder. Maar op mooie dagen loopt het soms de spuigaten uit met motoren, auto's, wielrenners, brommerclubs etc.
Aan de andere kant, waar in Nederland is het nog wel rustig? Schiermonnikoog of Rottum. Verder niet.
Respecteer je wel de zondagsrust van de aanwonenden ?Morgen zou een droge dag worden, effe langs de Meije.
Kalm aan en genieten, liefst op de fiets toch…..Morgen zou een droge dag worden, effe langs de Meije.