Weer op de motor door de Meije?

Ach....
Reed net over de Lekdijk, keurig <60 en in zijn 5.

Ik zag 'm al staan, de vogelaar.....
En ja hoor, handen over zijn oren en eenmaal dichterbij naar zijn hoofd wijzen.
Sad fucker...

Dan was deze toch vriendelijker....
20231228_163941.jpg

Amersfoort wil verkeersaso's aanpakken, maar beschikt niet over de middelen

zo te lezen worden ze in de provincie Utrecht nu ook ´wakker´ B|
gelukkig nog geen nefom-actige praktijken hierbij, maar het is imo wel oppassen dat hier de vooroordelen niet gaan prevaleren over de feiten...
Weet je, ik ben als Harley rijder zeker ook niet vies van een stevig motorgeluid. Maar ik krijg echt kromme tenen van die gasten die het er om doen en express zitten te revven en 'm in het rood jagen in stadsgedeelten met veel publiek.
Geen enkel probleem mee als ze dat soort verveelio's er tussenuit pikken voor een dikke prent :N

Weet je, ik ben als Harley rijder zeker ook niet vies van een stevig motorgeluid. Maar ik krijg echt kromme tenen van die gasten die het er om doen en express zitten te revven en 'm in het rood jagen in stadsgedeelten met veel publiek.
Geen enkel probleem mee als ze dat soort verveelio's er tussenuit pikken voor een dikke prent :N

En ongetwijfeld zullen die 'verveelio's' weer naar jou wijzen wanneer ze door Oom Agent aan de kant worden gezet...
Als we nu allemaal iets aan overdadig geluid (=lawaai) doen, dan hebben dijkbewoners en NEFOM-leden geen koren meer..

En ongetwijfeld zullen die 'verveelio's' weer naar jou wijzen wanneer ze door Oom Agent aan de kant worden gezet...
Als we nu allemaal iets aan overdadig geluid (=lawaai) doen, dan hebben dijkbewoners en NEFOM-leden geen koren meer..
Dat doe ik ook door daar waar ik dicht op de mensen en/of huizen rij mijn gas enkel lichtjes te doseren. Dan maakt hij geen overmatig geluid.
Maar sommigen gaan onder die omstandigheden juist extra aan het gas draaien.
Dát is wat ik bedoel.

En nee, ik ben verder ook niet heilig maar om op zo´n manier met elkaar rekening te houden vind ikzelf vanzelfsprekend...

Nope, ze heten alledrie "Meije". Maar bij de naam van een straat en een rivier is het wel gebruikelijk het lidwoord "de" er voor te zetten/
Zo hebben we het ook over "De Rijn" en "De Coolsingel" :-)

Nope, ze heten alledrie "Meije". Maar bij de naam van een straat en een rivier is het wel gebruikelijk het lidwoord "de" er voor te zetten/
Zo hebben we het ook over "De Rijn" en "De Coolsingel" :-)
Dat schreef ik toch, DE Meije, als in "door de Meije".

Stond een van jullie vanochtend een fotoalbum te maken van alle motoren die hier langsreden? Ik tufde lekker met 35 langs, stak mijn duim nog even naar je op en reed op een fluisterstille zwarte CB1. Een leuke foto voor mijn album is altijd welkom! Er stonden al twee andere motorrijders met je te kletsen. En in mijn optiek had je veel stress om mij op de plaat te leggen toen je aankwam. Dus denk dat het gewoon een bewoner was die het niet zo op motorrijders heeft 🤣

Was t misschien niet de lekdijk-fotograaf?
Die heeft mij er ook al eens op gezet toen ik nog mn GSX had.
Als hij het was sta je nu op zn FB pagina...

Was t misschien niet de lekdijk-fotograaf?
Die heeft mij er ook al eens op gezet toen ik nog mn GSX had.
Als hij het was sta je nu op zn FB pagina...
Krijg bijna het gevoel dat ik op een bergpas rijd. Wist niet dat je die ook in NL had. Wat is zijn pagina?

Terug
Bovenaan Onderaan