Werkhandschoenen op de motor

Nou, motorhandschoenen zijn dus overweldigend veel beter dan werkhandschoenen! Je leert zo nog wat.

Maar dan is de volgende vraag, wie gebruikt er wel eens motorhandschoenen op zijn (m/v) werk? Waarom nog werkhandschoenen gebruiken als je veel betere motorhandschoenen hebt?
Ik zal het maar gewoon toegeven dat ik bareback in m'n neus peuter 🤷🏼‍♂️ .

let that sink in.jpg
 
Voor de rest zijn werkhandschoenen wat comfortabeler om te werken.
Ze zitten minder strak en hebben wat meer ruimte om de pols en de vingers. 🤘🏻
 
De vraag is: rijdt er iemand met goedkope werkhandschoenen i.p.v. dure motorhandschoenen?

Als ze stevig zijn, waarom zou dat ook niet kunnen? Vaak ben je te bang, dus betaal je 10x zoveel voor een motorhandschoen?

Ik zie vaker op YouTube/Instagram/de straat van die handschoenen die op gewone leren werkhandschoenen lijken. Ziets bijvoorbeeld:

Bekijk bijlage 1994518

En die kosten dan gewoon 11 euro. Maar de hippe, alvast oud en smerig gemaakt zodat je dat zelf niet meer hoeft te doen, kosten 10x zo veel (!!). Zoiets:

Bekijk bijlage 1994520

Wel met doodskopjes en stoere kreten, dat dan wel.

Of deze van Biltwell, minder hip, maar ook 100+ euro:

Bekijk bijlage 1994521
Heeft de TS nu al een keer reactie gegeven, of is ie ook niet meer thuis ;-)
 
Klinkt als iets wat op de verpakking van een fleshlight zou kunnen staan.
Het is gewoon echt een satisfyer tip voor elke huisvrouw!
Een paar race handschoenen in de vensterbank voor al uw grip in de keuken.
Minder geschikt voor ovenschalen.
Dat beviel mij niet zo. :N
 
Ik heb jaren met de leren zwartwitte politie handschoenen van Leo Schuil gereden, zwarte handschoen metlange witte hals, stug leer. Baal er nog van dat ik er eentje kwijtgeraakt ben. Nu allang met de elandleren(?) van Joost uit Zwartsluis. Primadeprima. Maar die maken lang de kilometers niet meer.

destokouwe
 
Nou, motorhandschoenen zijn dus overweldigend veel beter dan werkhandschoenen! Je leert zo nog wat.

Maar dan is de volgende vraag, wie gebruikt er wel eens motorhandschoenen op zijn (m/v) werk? Waarom nog werkhandschoenen gebruiken als je veel betere motorhandschoenen hebt?

Geen werk, maar wel een andere categorie "oneigenlijk gebruik": Heb op een alpine beklimming (over de gletsjer en zo) eens mijn winter motor handschoenen uitgeleend aan een vriend die zo slim was geen handschoenen mee te nemen voor de tocht. Als glijden over het asfalt kan, dan moet glijden over de gletsjer ook goed gaan was mijn redenering :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan