Werkgever gaat woon-werkverkeer met de motor verbieden.

Nou, ik ben eerlijk gezegd benieuwd of de politie dezelfde interpretatie van hinderen aanhoudt als jij. Ik denk het niet namelijk.

Ik weet van meerdere gevallen dat toeristen hier bekeurd zijn omdat ze te langzaam rijden
( op N wegen )

Op de A58 hebben ze ( vorige maand ofzo ? ) er ook 1'tje van de weg gehaald bij Goes die hinderlijk langzaam reed.
 
Gaat het echt zo ver?
Dus vrachtwagens die op de snelweg andere vrachtwagens inhalen dat is volgens wet verboden als er sneller verkeer achter die vrachtwagen rijd?
Dan zou het inhaalverbod voor vrachtwagens dus niet nodig zijn?

Nee, en ja, ik heb het gevraagd hoe het exact zit .

Er kan niet op hinderlijk worden bekeurd omdat een vrachtwagen technisch begrenst is en gewoonweg niet harder kan.


wat WEL kan worden bekeurd , is als een vrachtwagen er onredelijk lang over doet om in te halen.
( zeg, ze halen in met een snelheidsverschil van 0,01 km per uur, en doen er 10 minuten over om een andere vrachtwagen
in te halen )

Daar kan, en daar word op bekeurd .

Wat onredelijk is, hangt af van de agent en zijn interpretatie hier van .
 
Die klomp magma blijft wel bestaan inderdaad.

Maar dit heeft niets te maken met de valse beweringen over EV’s die je deed.

Maakt ook niet uit, ik begrijp dat dit nu officieel een EV bash topic is geworden dus ben ik weg.
Ik ben helemaal niet tegen EV. Ik heb alleen duidelijk gemaakt dat beide partijen hun religieuze meningen niet onderbouwen.
Ik weet het niet. Mevrouw Freon moet ook naar haar werk. OV bij ons in het dorp ehm….
We hebben dus 2 auto’s.
Ik zou liefst een EV en een ICE rijden omdat beide partijen hun verhaal niet onderbouwen en ik dan denk dat ik mijn impact dan het beste kan spreiden.
Maar mijn werkgever wou vorig jaar mijn koopkracht niet handhaven. Geen inflatie correctie. Wel een verdubbeling van de winst voor de aandeelhouders. Dit jaar moeten de arbeiders de buikriem dus een beetje aanhalen 🥲
EV en zonnepanelen zit er nog even niet in.
 
Je gaat voorbij aan de intentie van mijn opmerking.
Een motorrijder is namelijk nooit te laat van huis vertrokken, wél komt hij of zij weleens te vroeg aan:]
Ook zal de goede altijd jagen ipv opgejaagd worden, want die maken het niet lang.

Dus, kom uit die boodschappentrolly, en gewoon gas op die lolly:+
ik rijd 20.000 km per jaar op de motor, het merendeel ( 16.000 km) woon-werk.
volgens mij sta je bij het verkeerde loket
 
Ik ben helemaal niet tegen EV. Ik heb alleen duidelijk gemaakt dat beide partijen hun religieuze meningen niet onderbouwen.
Ik weet het niet. Mevrouw Freon moet ook naar haar werk. OV bij ons in het dorp ehm….
We hebben dus 2 auto’s.
Ik zou liefst een EV en een ICE rijden omdat beide partijen hun verhaal niet onderbouwen en ik dan denk dat ik mijn impact dan het beste kan spreiden.
Maar mijn werkgever wou vorig jaar mijn koopkracht niet handhaven. Geen inflatie correctie. Wel een verdubbeling van de winst voor de aandeelhouders. Dit jaar moeten de arbeiders de buikriem dus een beetje aanhalen 🥲
EV en zonnepanelen zit er nog even niet in.
EV of ICE rijden doet er niet veel toe. De meeste impact maak je met je rijstijl en leefstijl.
In zijn algemeenheid, dus niet alleen met betrekking tot het vervoersmiddel, regelmatig voor "milieu/gezondheid" kiezen in plaats van voor gemak/tijd winnen. Oftewel, datgene doen wat amper een mens doet.
 
EV of ICE rijden doet er niet veel toe. De meeste impact maak je met je rijstijl en leefstijl.
In zijn algemeenheid, dus niet alleen met betrekking tot het vervoersmiddel, regelmatig voor "milieu/gezondheid" kiezen in plaats van voor gemak/tijd winnen. Oftewel, datgene doen wat amper een mens doet.
Ik denk dat je daar een goed punt hebt. Waar ik bezwaar tegen maak is dat religieuze fanatici mij gaan vertellen wat ik mag, of erger nog: bepalen hoeveel ik krijg. 1984 Big Brother is watching you.
Ik heb me nog even gezocht naar Auke Hoekstra:
IMG_7144.jpeg

IMG_7143.jpeg

Dat is dus precies waar ik bang voor ben: computers die mijn leven gaan bepalen.
Hij doet geen wetenschappelijk onderzoek naar batterijen, of co2 uitstoot, of milieu impact van mijnbouw of naar kinderarbeid.
Zijn wetenschappelijk onderzoek is naar het geautomatiseerd besturen van mensen om religieus gewenst gedrag af te dwingen.
 
Ik denk dat je daar een goed punt hebt. Waar ik bezwaar tegen maak is dat religieuze fanatici mij gaan vertellen wat ik mag, of erger nog: bepalen hoeveel ik krijg. 1984 Big Brother is watching you.
Ik heb me nog even gezocht naar Auke Hoekstra:
Bekijk bijlage 1987945
Bekijk bijlage 1987946
Dat is dus precies waar ik bang voor ben: computers die mijn leven gaan bepalen.
Hij doet geen wetenschappelijk onderzoek naar batterijen, of co2 uitstoot, of milieu impact van mijnbouw of naar kinderarbeid.
Zijn wetenschappelijk onderzoek is naar het geautomatiseerd besturen van mensen om religieus gewenst gedrag afdwingen.
_O-
Ik denk dat hij hartelijk kan lachen met dit soort uitspraken

Z'n onderzoek is er meer op gericht hoe je systemen kan inregelen zodat de energietransitie sneller gaat. Zonder daar van de mensen gedraf af te dwingen.. En daarbij nog 400 andere dingen. Hij heeft een hele afdeling aan onderzoekers onder zich.
 
_O-
Ik denk dat hij hartelijk kan lachen met dit soort uitspraken

Z'n onderzoek is er meer op gericht hoe je systemen kan inregelen zodat de energietransitie sneller gaat. Zonder daar van de mensen gedraf af te dwingen.. En daarbij nog 400 andere dingen. Hij heeft een hele afdeling aan onderzoekers onder zich.
Dat is precies wat ik zeg. Hij doet geen onderzoek naar batterijen of CO2 maar naar het doordrukken.
En dat IS gewenst gedrag afdwingen.

En ik denk dat hij inderdaad hard zal lachen om mijn woorden. Hij zal niet inhoudelijk reageren. Hij zal zeggen dat het onzin is zonder dat te onderbouwen. En hij komt daar mee weg omdat hij heel belangrijk is. Hij heeft 400 mensen onder zich werken dus hij heeft gelijk.
 
Dat is precies wat ik zeg. Hij doet geen onderzoek naar batterijen of CO2 maar naar het doordrukken.
En dat IS gewenst gedrag afdwingen.

En ik denk dat hij inderdaad hard zal lachen om mijn woorden. Hij zal niet inhoudelijk reageren. Hij zal zeggen dat het onzin is zonder dat te onderbouwen. En hij komt daar mee weg omdat hij heel belangrijk is. Hij heeft 400 mensen onder zich werken dus hij heeft gelijk.
Het is net als misbruik in de katholieke kerk. Dat wilde ook niemand horen want de bisschop was immers heel belangrijk.
 
Dat is precies wat ik zeg. Hij doet geen onderzoek naar batterijen of CO2 maar naar het doordrukken.
En dat IS gewenst gedrag afdwingen.
|(
Doet onderzoeken naar hoe het mogelijk te maken is zonder dat al het andere omvalt. Als je dat doordrukken noemt, ga je gang, je hebt alleen het hele punt dan gemist.

En ik denk dat hij inderdaad hard zal lachen om mijn woorden. Hij zal niet inhoudelijk reageren. Hij zal zeggen dat het onzin is zonder dat te onderbouwen. En hij komt daar mee weg omdat hij heel belangrijk is. Hij heeft 400 mensen onder zich werken dus hij heeft gelijk.
Het is een heel redelijk man. Als je een keer een bak koffie wil doen zodat hij inhoudelijk kan reageren, stuur een mail zou ik zeggen. Verwacht dat je zo langs kan komen.
 
Ik denk dat je daar een goed punt hebt. Waar ik bezwaar tegen maak is dat religieuze fanatici mij gaan vertellen wat ik mag, of erger nog: bepalen hoeveel ik krijg. 1984 Big Brother is watching you.
Ik heb me nog even gezocht naar Auke Hoekstra:
Die hele Dr / PhD wereld kent veel egotrippers. Vooral die figuren die in de fundamentele research blijven hangen. Elkaar de loef af willen steken met artikelen en eeuwig discussie voeren om maar discussie te voeren. De echte visionairs e.d. blijven doorgaans niet in de research hangen maar komen op topposities terecht bij multinationals. Volgens mij behoort deze meneer bij de zitten blijvers....
 
Die hele Dr / PhD wereld kent veel egotrippers. Vooral die figuren die in de fundamentele research blijven hangen. Elkaar de loef af willen steken met artikelen en eeuwig discussie voeren om maar discussie te voeren. De echte visionairs e.d. blijven doorgaans niet in de research hangen maar komen op topposities terecht bij multinationals. Volgens mij behoort deze meneer bij de zitten blijvers....
Ik blijf hier toch reageren, beloof zo naar bed te gaan. Maar: voor m'n werk werk ik samen met deze lui. Ik zit zelf wel in het bedrijfsleven en deze figuren kunnen research doen wat vanuit het normale bedrijfsleven niet gaat. Als er dan iets uit komt worden ze via projecten aan ons gekoppeld om te zorgen dat we hun fundamentele research in praktijk kunnen brengen.
En geloof me, het zijn geen egotrippers. Stuk voor stuk heren en een paar dames die alleen maar met techniek bezig willen zijn zonder het commerciele en politieke plaatje erbij te moeten pakken. Vaak zitten de echte egotrippers in het bedrijfsleven die bezig zijn met winst halen.
 
Ik ben een voorstander van fundamenteel onderzoek. Dingen onderzoeken voor algemeen nut waar je zelf geen geld aan kunt verdienen.
Maar je moet er wel over nadenken wat de consequenties zijn. Einstein had vooraf ook niet bedacht dat hij aan de wieg van de atoombom stond.
 
Die hele Dr / PhD wereld kent veel egotrippers.
Eens :+
Vooral die figuren die in de fundamentele research blijven hangen. Elkaar de loef af willen steken met artikelen en eeuwig discussie voeren om maar discussie te voeren. De echte visionairs e.d. blijven doorgaans niet in de research hangen maar komen op topposities terecht bij multinationals. Volgens mij behoort deze meneer bij de zitten blijvers....
Oneens, maar dan ook echt.

Een hoofdkenmerk van de wetenschap is: (gejat van Wiki maar deze klopt echt)
Is toetsbaar en stelt zich daarmee bloot aan eventuele weerlegging (falsifieerbaarheid, falsificatie). Weerlegging werkt zuiverend en is essentieel omdat het leidt tot verbetering van de theorie en tot nieuwe experimenten.

Je theorie moet getest. herhaald en geprobeerd onderuit te halen, daar wordt het allemaal echt beter van.
Je laten inkopen door een mulinational levert meestal een ander resultaat. "Wie betaald, bepaald"
Een vriend van mij heeft teleurgesteld ontslag genomen omdat de uitslag van zijn onderzoek niet beviel en niet gepubliceerd mocht worden.

Allemaal met elkaar meelullen levert helemaal niets op, iedereen is het eens. Mooi hoef ik niets meer te doen.
 
Ik denk dat je daar een goed punt hebt. Waar ik bezwaar tegen maak is dat religieuze fanatici mij gaan vertellen wat ik mag, of erger nog: bepalen hoeveel ik krijg. 1984 Big Brother is watching you.
Ik heb me nog even gezocht naar Auke Hoekstra:
Bekijk bijlage 1987945
Bekijk bijlage 1987946
Dat is dus precies waar ik bang voor ben: computers die mijn leven gaan bepalen.
Hij doet geen wetenschappelijk onderzoek naar batterijen, of co2 uitstoot, of milieu impact van mijnbouw of naar kinderarbeid.
Zijn wetenschappelijk onderzoek is naar het geautomatiseerd besturen van mensen om religieus gewenst gedrag af te dwingen.
Catweezle! Een middeleeuwse tijdreiziger en wetenschapper, vroeger op tv.
1711460554512.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan