Toch weer een echte motor?

Mooi al die "kenners" en "ervaringsdeskundigen" hier. 👌

Ben er eens van tussen:W

NMV.png
 
heb ook eens mijn motor weggedaan i.v.m. gezinsuitbreiding. Duurde 10 jaar voor er weer een motor kwam. Nu heb ik een motor en een motorscooter. dus ik adviseer koop er een motor bij.
 
Och. Ik kocht een extra motor toen mijn vrouw zwanger was en nadat het kind geboren werd vrij snel een nieuwe auto. Kan prima. Lekker een motor kopen. Anders ga je dadelijk nooit meer rijden.

Maar….stel je hebt nog geen goede auto dan zou ik daar eerst voor gaan. Zo’n gebakje is leuk maar ik wilde toch echt iets veiligers voor mijn kleine.
 
  • Leuk
Waarderingen: JHW
Heb juist een rijbewijs en motor gehaald voor er kinderen komen om te voorkomen dat er nooit meer een rijbewijs gehaald ging worden. Kun je die scooter niet bij een motorzaak inruilen (met bvb kleine bijbetaling) voor een goede maar gebruikte inruiler bijvoorbeeld? Zie regelmatig spul staan wat ze liever niet meer in de showroom zetten maar waar nog zat leven inzit. Neem je ook niet direct zo'n gok als van de willekeurige marktplaats particulier kopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: JHW
Het maakt de tongen los, mooi. Ik maak me helemaal niet druk om kritische of sarcastische opmerkingen. Laat ze maar komen.

Plan de campagne is voorlopig optie 1 (hoef ik ook niet te zwaaien, mooi) en wellicht loop ik in de toekomst eens tegen een leuk koopje aan waar ik die sh op kan inruilen.
 
Hartelijk dank voor deze hatelijke opmerking. Je kunt echt trots op jezelf zijn. Chapeau. Reactie geven op mij hoeft niet meer. Ik ben er van tussen.
Kom op Marco, zou het niet mooi zijn als de scooterrijders eensgezind en vriendelijk de motorrijders kunnen omarmen?

Het is immers net Pasen geweest, het feest van liefde en vergeving.
 
Ondanks wat iedereen schrijft.... toen bij ons de eerste kleine kwam dacht ik, nee ik houd de Monster.... toen reed ik nog een beetje, toen kwam twee jaar daarna de tweede en stond de monster stof te happen. Toen m toch maar weggedaan. Je hebt je tijd hard nodig en (ik tenminste) besteedde die toen liever met de kids. Nu nr 3 bijna 5 is kan ik weer ademen en ben ik weer aan de motor geslagen :]
 
Ondanks wat iedereen schrijft.... toen bij ons de eerste kleine kwam dacht ik, nee ik houd de Monster.... toen reed ik nog een beetje, toen kwam twee jaar daarna de tweede en stond de monster stof te happen. Toen m toch maar weggedaan. Je hebt je tijd hard nodig en (ik tenminste) besteedde die toen liever met de kids. Nu nr 3 bijna 5 is kan ik weer ademen en ben ik weer aan de motor geslagen :]
Wijze les: begin niet aan kinderen *O*.
 
Maar... je wilt voor je zoon of dochter natuurlijk wel een het goede, stoere voorbeeld geven. Ik zeg scooter eruit, dikke rode Hayabusa met verlengde achterbrug erin.
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat we niet tot die doelgroep behoren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan