Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Er is nog genoeg te vinden in Duitsland met lage km stand,kijk
maar eens op Mobile.de.Daar staat ook een rgv250sp met lage km stand te koop.
Veel zeldzamer dan een gewone RGV.
link ?
geen idee in welk boekje je hebt gekeken (ik vermoed eerder Cross/enduro ?), maar in dat van een RGV (of eendert welke andere sportmotor) zal nooit staan dat de sag 50-65% van de totale veerweg bedraagt. die 65% is al behoorlijk veel. de helft van je veerweg daaraan opgebruiken is absurd.
ik zie het nut er niet van in te verwijzen naar off-roaders als iemand iets vraagt voor een RGV
Inderdaad, MK1.Heel goed. MK1 toch? Wat heb je laten doen?
Heeft iemand ervaring met deze voetsteunen?
Aprilia RS250 Race Rearsets 1995-2003 Track Day RS 250 | eBay
Ik ken Rafael Sinke goed en heb waarschijnlijk deze fiets in 2007 een keer voor hem te koop gezet hier op het forum.Oke ik zal er eens over denken. Ik wil voor de mk1 en mk2 wat anders.
De mk1 is alweer een eind, banden, voorvorkkeeringen, balhoofdlagers en goed poetsen.
De mk2 heb ik vorige week gekocht, die gaat het circuit weer op dit jaar. Het zou een fiets van Sinke geweest zijn maar dat probeer ik nog te achterhalen.
Stond in Den Haag toendertijd in de werkplaats bij zijn ouders.De tank is in elk geval gelijk qua stickers, verder zo op de foto weinig te zien, kom er nog wel achter.
Is de motor toen naar den haag gegaan?
Voor degene die druk bezig zijn om na de winterperiode weer te gaan rijden heb ik wellicht nog onderdelen liggen.
Het is van alles, origineel en niet-origineel. Bij interesse kan ik een lijst opsturen.
Heeft iemand misschien nog de originele RGV250 toolkit liggen?
Zou je mij die lijst willen sturen?
Heeft iemand misschien nog de originele RGV250 toolkit liggen?