Het Thundercat topic

Ben gisteren naar Goedhart motore gereden was behoorlijk druk daar en gezellig. Daarna door naar zoetermeer Hans van wijk motoren. Motor rijd super goed en zeker zuinig . 🫠
 

Bijlagen

  • 20240326_113502.jpg
    20240326_113502.jpg
    785,1 KB · Weergaven: 0
1:25 is ook nog haalbaar.

Heb dat ook ooit eens gehaald.. was toen wel met veel snelweg.

Mijn Fje, die redt dat soort waardes niet..
 
Over een week vervalt de code 80 op het rijbewijs van mijn oudste zoon. Hij heeft de meeste interesse in mijn Transalp en de TDM die ik voor de 500 Euro challenge aan het opknappen ben, maar de Thundercat wil hij zeker ook proberen.
Dus wie weet, bevalt 't 'm zo goed dat we die poes toch niet verkopen ... we gaan het zien ...
 
Eindelijk weer eens een Poes gespot.
Een goudkleurige, (kon kenteken niet zien, en ook geen idee of het Hollander of Belg was) in Doel..
Dat verlaten stadje onder de rook van Antwerpen
 
Ik heb een keer 1:26 gehaald. Heb het 3x nagerekend bij de pomp.
Maar toen was ik met een groep rijders die ik op mijn Kreidler bromfiets nog bij had kunnen houden
 
Moet zeggen dat ik met de thundercat wel wat onzuinig heb gereden toen. Vooral als het tempo omhoog ging. Maar veel onzuiniger dan 1 op 17 is niet echt gelukt.
 
Circuit dagen??

Ja, dan ging het wel wat rapper..



Erg lang geleden trouwens, een circuit dag.
Denk 2006 voor het laatst:/
Onderstaand piccie is nog wat ouder zelfs (denk ergens rond 2000).
Want deze poes is ooit technisch Loss verklaard (maar rijd wonderbaarlijk nog steeds rond
in een andere kleurstelling en met heel wat minder kilometers op de teller:X)

P6050012.JPG
 
Mijn oudste zoon is vandaag 24 geworden en nu dus ook verlost van de code 80 op zijn rijbewijs.
Uiteraard hebben we dat gevierd met een rondje op de motor, en hij nu dus niet meer op de NX250 maar op één van mijn zwaardere motoren, in dit geval de Transalp 650.

"Dus" heb ik de recent door mij opgeknapte donderpoes maar eens meegenomen voor deze wat langere rit. Ik ben echt aangenaam verrast door deze motor. Wat is dat blok soepel en wat stuurt de motor heerlijk ! De blue-dot remklauwen in het voorwiel zijn ook geweldig trouwens. Hoewel ik zoals al eerder geschreven echt liever op een Adventure-bike rijd vind ik het zeer zeker geen straf om op die YZF te rijden.

Hij staat ietwat in de weg in de garage en daarom staat 'ie dus ook te koop maar heel erg vind ik het nou ook weer niet om 'm in de verzameling te hebben 8-)

20240414_140402.jpg


Oh, voor wie geïnteresseerd zou zijn, hier is de advertentie:

 
Trouwens, heeft er iemand toevallig nog een setje originele achterknipperlichten die ik zou kunnen overnemen ?
Op mijn YZF zitten hele geyle leds maar ik vind de zichtbaarheid niet goed genoeg ...
 
Laatst bewerkt:
Bij mij zitten de originele er ook nog op. Ze hebben mij nooit gestoord. Maar zo vaak kijk ik er ook niet naar.
Automobilisten ook niet trouwens...
 
Terug
Bovenaan Onderaan