Het RS250 & RGV 250 topic: Valves are for toilets! Deel 11

Nu is het nog nieuw voor 50 Euro te koop kom daar nog maar eens om over 10 jaar.....

:Y E 500,- per stuk tegen die tijd. Ik heb net 10 stuks besteld :P
En begrijp jou ook wel hoor. Als je origineel wil, dan moet je momenteel gewoon dokken. Ik kijk nog wel even hoe graag ik dit setje wil hebben.
 
Hahaha, ik zou maar snel een kitje kopen nu ze nog te koop zijn voor een weggeefprijs:Y 13 stuks gereedschap en een hoesje pffffewww
 
Goedenavond mannen, ik ben mij een beetje aan het oriënteren op de 2 takt markt. Ik ben een behoorlijke aprilia fan(heb nu een edwards rep staan), dus een mk2 is wel mijn droom motor. Alleen schrok ik een beetje van de prijzen voor de rsjes. Nu het mijn eerste 2 takt motor wordt (heb wel een aantal zundapps gehad) wil ik niet gelijk een behoorlijke klap geld aan uitgeven. Om er aan te leren sleutelen en onderhouden enzo. Nu zag ik dat de tzr250 nog wel goed te betalen zijn. Waarom is dit? En zijn er nog andere modellen die betaalbaarder zijn?
 
Ja, zo'n Zundapp is toch ook met motorkenteken geweest?

mk1 rs250 is overigens wel iets betaalbaarder. mk2 is bijna niet te vinden. Wel in het buitenland misschien
 
Goedenavond mannen, ik ben mij een beetje aan het oriënteren op de 2 takt markt. Ik ben een behoorlijke aprilia fan(heb nu een edwards rep staan), dus een mk2 is wel mijn droom motor. Alleen schrok ik een beetje van de prijzen voor de rsjes. Nu het mijn eerste 2 takt motor wordt (heb wel een aantal zundapps gehad) wil ik niet gelijk een behoorlijke klap geld aan uitgeven. Om er aan te leren sleutelen en onderhouden enzo. Nu zag ik dat de tzr250 nog wel goed te betalen zijn. Waarom is dit? En zijn er nog andere modellen die betaalbaarder zijn?

RG250 en RD350 zijn in vergelijking met de meeste andere 2-takten wat achter gebleven qua prijzen. Maar ook deze 2 modellen zijn met een inhaalslag bezig. Hoe langer je wacht, hoe duurder ze worden. En nu vinden we een prijs duur. En over 5 jaar lach je erom.
 
Nu is het nog nieuw voor 50 Euro te koop kom daar nog maar eens om over 10 jaar.....

Om hier nog even op terug te komen: Met een beetje mazzel kan ik aan nieuwe toolkits komen voor E 40,- Zijn er nog anderen met interesse in nieuwe originele rgv250 toolkits?
 
Mijn zundapp is op brommer kenteken. Maar heb al wel wat leuke fietsen gezien. Ik heb ind er daad al eens naar een rs gekeken 8 jaar geleden. Toen rond de 4000 euro, niet gekocht helaas
 
1551975063264.jpeg


Dit maakt je RGV250 compleet :)*D*O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan