Voorpoot eruit is wel beste anders kan je olie niet goed meten. Maar hoeveel olie is eruit gekomen dan?
ja geen idee.... zo te horen gaan wij toch gewoon een hyperpro voorvork doen.
als ze er dan toch uit moeten laten we gelijk een upgrade doen XD
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Voorpoot eruit is wel beste anders kan je olie niet goed meten. Maar hoeveel olie is eruit gekomen dan?
ja geen idee.... zo te horen gaan wij toch gewoon een hyperpro voorvork doen.
als ze er dan toch uit moeten laten we gelijk een upgrade doen XD
@Meifesto als het gedaan is zet ik wel foto op t forum. Heb nog veel werk te doen bij me xt. Maar heb de hele winter de tijd dus komt goed.
Hyperpro erin en nieuwe olie is makkelijk zelf te doen. Bij de dealee betaal je belachelijk veel hiervoor.
300
Veren van 150
Kering 60
Opie 10/15?!
Dus opzich valt wel mee
Alleen ringen/olie vervangen kost
200-225.
Hoop deze winter ook mijn voorwiel er nog uit te halen en een goede opknapbeurt te geven.
Samen met wat klein werk.
Helaas voorlopig nog wel af en toe de motor nodig, dus het moet of tussendoor kunnen, of begin volgend jaar pas.
Wat moet je aan je voorwiel doen dan?
Voorwiel eruit is zo gepiept. Wel opletten dat je de 2 inbusjes bij de rechterpoot die de as klemmen niet te hard aandraaid. Vast is vast. Die voorpoot staat er om bekend dat die snel scheurt.
Spaken zijn geroest.
Nieuwe spaken zijn me net iets te duur.
Dus opschuren, en behandelen.
En dan volgend jaar kijken voor spoke skins.
Ben eerder bang dat die inbusjes afbreken, dat deden ze bij de Honda >.<
Wacht ook nog steeds op de nieuwe knipperlichten, dus misschien dat ik tot dan wacht.
En de (voorlopig) laatste levering ProBolts. Maar die komen deze week binnen als het goed is.
Teveel wheelies komt ook niet ten goede van dat plaatje bij je voorvork
Wat bedoel je met "opie 10/15? (Olie??)
Vind nog best prijzig 300.
Hyperpro incl 1L olie is €150
200ml olie €5
(600ml per poot nodig)
Olie keeringen set €15 (all balls racing)
Stof keeringen set €15 (dealer)
2x borgclip €1 (dealer)
2x koperen ring €1 (dealer)
Totaal onderdelen: €190 ongeveer
Ik wil ze der best inzetten voor €50 incl die 200ml olie. (€30 als je met losse voorpoten komt)
Kom je op €220/€240 ipv €300
Heb al 4x eerder voorvork keeringen vervangen. Is 1.5/2 uur werk voor mij. Incl hele voorvork schoonmaken van binnen en alles (de)monteren.
• Vervangings veren incl olie + Std. keerringen prijs € 174,50 incl montage € 299,00
tja wij hechten wel waarde aan garantie. je zal het vast kunnen maar garantie kan je niet leveren als er iets mis gaat.
Waarschijnlijk wel ,de laatste keer heeft de motorzaak de voorband vervangen toen was er niets loos en na de verkoop van de motor viel de nieuwe eigenaar de scheur op.
Gwn eerst wd40 op die boutjes en de nippels. Dan moet t goed komen. Ik heb mr spokeskins bij aliexpres vandaan. Passen prima en verschil zie je niet met s
De echte. Koste me €3 ideaal.
Zat te denken om ze op te schuren, scoth brite ofzo, en dan in de clear coat te zetten.
Ja, ALi had ik al eens eerder gehoord.
Even de maten op meten enzo
Wanneer komt volgende filmpje over xtr rebuild? Ben benieuwd naar t eind resultaat. En hoe je de achterbrug erin zet.
Zit dit topic al een tijdje te volgen,
(daar er al lang de gedachte zijn om er een aan te schaffen X-uitvoering vanaf '07 ivm de nieuwere achterbrug)
Maar ben er nog steeds bang voor dat het toch leuk is voor een keertje, en niet voor de lange termijn.
Gebruik voornamelijk ww verkeer waarvan veel snelweg (met zijn file's), en 1 a 2x per jaar richting de Moezel, en normale plezier ritjes binnen door.
Ben niet echt een 'van het padje af' avonturier.
En de meeste XT's (bij dealers) staan nu niet echt in de buurt van 010, om daar eens uitgebreid een goede lange test rit
op te kunnen maken.
Zit dit topic al een tijdje te volgen,
(daar er al lang de gedachte zijn om er een aan te schaffen X-uitvoering vanaf '07 ivm de nieuwere achterbrug)
Maar ben er nog steeds bang voor dat het toch leuk is voor een keertje, en niet voor de lange termijn.
Gebruik voornamelijk ww verkeer waarvan veel snelweg (met zijn file's), en 1 a 2x per jaar richting de Moezel, en normale plezier ritjes binnen door.
Ben niet echt een 'van het padje af' avonturier.
En de meeste XT's (bij dealers) staan nu niet echt in de buurt van 010, om daar eens uitgebreid een goede lange test rit
op te kunnen maken.
Normaal gesproken elke zondag. Bedankt voor de interesse
Die van afgelopen zondag(maandag) was wat kort en basic.
Achterbrug is volgens mij dag 5 dat die er in gaat. (dus nog anderhalve week )
Duurt lang