Welke gebruikte 2 cilinder onder de 200kg? Budget rond de 7 tot 9000

propje

Dood gaan we allemaal Shell helpt
11 jun 2010
5.761
3.285
Amersfoort
20231218_132824.jpg

Vergeet ik er nog een paar?
Geen afgekloven 950 of 990.
En ik ben niet merk gebonden.
Zoek wel betrouwbaar fatsoenlijk te sleutelen.
Als voorbeeld Voge is chinees goedkoop.
Gemaakt bij Loncin maar wel 5 jr garantie.

Tips positief negatief welkom.
Aju propje
 
Ik zou gaan voor een T7 als ik op basis van jouw lijstje moest kiezen.

Betrouwbaar en goedkoop, ziet er leuk uit.
 
Dat gezegd hebbende is een dessertsled in wit/zilver met gouden velgen wel een leuk ding om te zien.
 
Zie ze voor 8500 de T700
Dan.
Vind de ducati en guzzi zeer mooi.
Zal er ook niet veel off road mee rijden.
Daar heb ik wat anders voor.
 
En een beetje schade is niet erg.
Als het frame maar recht is.
Hebben we ook nog wat te prutsen.
Want rijden doe ik toch zowat niet.
Ben altijd wel beetje jaloers als iemand er zo 15.000 km opzet per jaar.
 
Ja zat ik ook naar te kijken maar die hebben we al gehad.
Dan vindt ik de 850 mooier.
M.n zwager heeft er nog eentje buiten staan.
Totaal verwaarloosd.
 
Tot 9000€?

Vrees dat het voor sommige modellen moeilijk gaat worden.
Als de Guzzi een optie is, waarom dan ook niet kijken voor een F750GS? Lijken mij redelijk vergelijkbaar.

(oja, je weet dat ik er zo één te koop heb? 😅 )
 
Heb de f800gs al in bezit gehad.
750 gs heeft ook Loncin blok is het niet?
Al veel bmw maar nog nooit een guzzi.
Vorig weekend nog bij de nwe gs gekeken mooie bak maar gaat voor mij veel te hard.
 
Bekijk bijlage 1953866
Vergeet ik er nog een paar?
Geen afgekloven 950 of 990.
En ik ben niet merk gebonden.
Zoek wel betrouwbaar fatsoenlijk te sleutelen.
Als voorbeeld Voge is chinees goedkoop.
Gemaakt bij Loncin maar wel 5 jr garantie.

Tips positief negatief welkom.
Aju propje
Honda NC750S.....vlot rijdend tot 140....maar wel 1: 29....
Net mijn Moto Guzzi Stevio voor deze ....
 
Dat was het ja onze f800gs geel/zwart had een rotax blok.
Beetje karakterloos.



Maatje van me wil een NC750x dct.
Maar tis wel heel hoog plastic gehalte hoor.
We hebben er zaterdag nog naar gekeken.
heel veel motoren doen me niet zoveel.
Je raakt ook niet zo snel meer van de leg na bijna 40 st.
En als ik terug kijk ooit maar 1x 4cil en 1x 3cil. Gehad rest alleen maar 1 en 2 pitters.
 
De kernvraag is: Belgische euro's of de echte neuros, de Noord Europese Euro's? (NLD) (.....)
Wezenlijk verschil in wat überhaupt te koop is voor de money's.......
 
duitse euro,s daar vindt ik ze net wat goedkoper als Belgie en Ned.
 
Een hele stap voorwaarts qua betrouwbaarheid.
En qua gewicht is de Stelvio nauwelijks zwaarder dan de 750X DCT.
Na mijn 1200 Breva zeer, zeer tevreden met deze plastic fiets.
Maar had je gezeur met de Guzzi?
Zeer benieuwd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan