Het dikke vette Aprilia Tuareg 660 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

bommes

Capo del formaggio
16 okt 2012
2.374
3.014
Ik zal toch niet de enige zijn die gekozen heeft voor deze Italiaanse SUPER DUPER (als mijn dochtertje van 2,5 alles noemt) bike?
20231004_125541.jpg

Een beetje topic start bevat veel informatie over de motor maar daar heb ik echt geen zin in.
Specs staan hier: 2022 Aprilia Tuareg 660

Mijn Tuareg is een 2022 versie.
Voorop een Metzeler Mc360, achter een Mitas E-09.
Barkbusters van mijn Guzzi V85 (paste 1 op 1) overgezet.
Een klein simpel Shad bagage rekje, X-grip imitatie telefoon houder op het stuur en verder bone/stock origineel.
Gebruikt gekocht bij Pels motoren in Utrecht, als je flink wat geduld hebt geen verkeerde toko.
20231004_102007.jpg


Toen ik deze motor kocht was het ding voor en achter verlaagd. Voor de poten flink door de triple clamps gestoken, achter een andere link dinges.
Die heb ik ondertussen vervangen voor origineel en voor dus weer terug op hoogte gezet.

20231004_102901.jpg

Nog niet heel veel mee gereden maar de indrukken tot nu toe zijn positief.
Erg makkelijk sturende motor, offroad heel simpel en easy te besturen.
Ik kom van een Guzzi V85TT af, wat een echt traktortje is, in zijn 2 ploft die overal doorheen. Dit is wel iets anders schakelen en rekening houden met een wat lichter vliegwiel/geen V-twin.
Maar het is toch wel echt een karakter fietsje, lekker op het gas door de bochtjes, pootje uit, zitten broaarbbb door de bochtjes (intern grapje).

Ondertussen heb ik mijn Tomtom 450 gemonteerd op het beugeltje boven de klokken en het schakelpedaaltje aangepast meteen Bulldog titanium bout/lager dingetje.

Nou ja evengoed, dit is dus het Tuareg topic.. spam er op los, show die van jou, kom met vragen, tips truuks en dergelijke.


 
Laatst bewerkt:
Ik vind t n prachtfiets! Ben heel benieuwd naar jouw ervaringen, die je vast weer op jouw, gewaardeerde wijze met ons deelt. Ik volg!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan