XT660x Orange
MF veteraan
En toen waren er in eens 20 pk afgevallen.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Al gevonden/kunnen oplossen ondertussen?
Vandaag een mail gehad met daarin een brief van een advocaat die namens de jongen spreekt. En volledig de aansprakelijkheid van tafel veegt en dreigt met nogmeer dingen. Ze bieden wel een schikking aan van €750 uit coulance
Vind ik een hele vieze actie. Eerst zielig doen ik heb geen geld bla bla geen niks. En dan opeens wel advocaat inhuren die makkelijk €300 ex btw kost per uur.
Dus ik moet even langs juridisch loket en overleggen of het de moeite waard is een advocaat te nemen of dat ik moet schikken met €750. Want stel het kost mij €1500 eigen kosten om gelijk te krijgen. Dan heb ik hoop hoofdpijn van alles voor 400 euro meer. Maargoed eerst even overleggen met juridisch loket.
Bedankt voor jullie meedenken en berichtjes.
Als ik meer weer laat ik het weten.
Haha ik had die jongen een berichtje gedaan, hij dacht namelijk dat als je KW uit wil rekenen dat je dan pk X 1.36 moet doen.En toen waren er in eens 20 pk afgevallen..... Bekijk bijlage 1332035
En...nog nieuws over de schade afhandeling ?
Goede morgen,
Ik ben leander en rij al z'n 3 a 4 jaar op mijn trouwe xt 660 r. Ik heb al vaak mee gelezen op het forum om informatie te zoeken, het werd dan ook hoog tijd om mezelf eens aan te melden en voor te stellen.
Ook heb ik een klein vraagje betreft het vervangen van de olie. In het werkplaats handboek 3-24 staat er dat je de ook de camshaft sprocket cover moet verwijderen. Maar er staat verder niks bij is dit nodig voor het vervangen van de olie of ontluchten of iets dergelijks kan ik deze laten zitten?
1e Berichtje voor mij, lees al een tijd mee. Sinds deze zomer heb ik een 660R uit '11. Had vroeger een 600 uit 1991 en heb een tijd niet gereden.
Inderdaad staat in het werkplaatshandboek dat je dat deksel moet verwijderen, maar wat ik helemaal raar vond is dat je na het vullen de motor even moet starten zonder dat deksel... Pas daarna monteer je het weer. Aparte manier van oliewisselen leek me dat.
Ik heb dat zo toch even gedaan (doek ervoor gehouden) en de nieuwe olie spetterde natuurlijk alle kanten op. Volgende keer blijft hij lekker zitten.
Met het olie-aftapventieltje van offroad.de (van Stahlwill) zal dat sowieso een stuk minder kliederen worden hoop ik
Heb je een linkje van de aftap ventiel? Lijkt me ook wel wat
Zo weer even een update over me ktm. En het hele gezeik daarmee.
We zijn eindelijk tot een schikking gekomen wat betreft de schadevergoeding. Zijn advocaat maakt een soort klein contract dat als hij dit x bedrag betaald dat hij dan niet meer aansprakelijk gesteld kan worden voor dit ongeval.
Ik verwacht komende week die brief te krijgen en dan hopelijl snel de betaling.
Omdat we per mail al een schikking hebben ben ik alvast begonnen met het repareren van me ktm. En natuurlijk vind je altijd meet schade dan dat je had gehoopt. Maar gelukkig viel het enigzinds mee. De ktm zit weer in elkaar en hij loopt.
Vanmiddag stukje rijden en dan is die klaar voor verkoop zodra hij betaald heeft.
Fijn dat het financieel goed afgelopen is.... Niet dat het mij iets aangaat. Maar betalen ze 100% van de schade ?
Is er iemand die nog een originele koelwater slangenklem heeft liggen?
Als ik de originele bestel bij de dealer krijg ik zo'n lelijke met een schroefje.
Als ik jou was zou ik die met het schroefje nemen zijn vrij goedkoop en sluiten beter af dan die klemmen zonder schroefje.
uiterlijk, ander stuur, ander koplampunit handkappen van griff met knipperlichten,
skideplate carbon hugger (over het achterwiel) kort achterkantje acra dempers,
bij weinig animo zou het ook zomaar kunnen dat ik de motor orgineel maak en dan verkoop.
dus mocht er hier interesse zijn in wat spul laat het dan ook even weten.
Heeft er nog iemand interesse bij een xt660"?
Naar 13 jaar eigenaar te zijn geweest van deze machine heb ik mijn zinnen gezet op een ktm adventure 1190 R
Maar dan moet deze dikke machine eerst even de deur uit,
hij is van 05, met net geen 30.000 kilometer op de teller.
2 goeie banden, ketting en tandwielen kunnen nog wel even mee,
olie olie filter en luchtfilter gereinigd afgelopen zomer, kleppen na gekeken maar waren nog in orde.
uiterlijk, ander stuur, ander koplampunit handkappen van griff met knipperlichten,
skideplate carbon hugger (over het achterwiel) kort achterkantje acra dempers,
bij weinig animo zou het ook zomaar kunnen dat ik de motor orgineel maak en dan verkoop.
dus mocht er hier interesse zijn in wat spul laat het dan ook even weten.
Heeft er nog iemand interesse bij een xt660"?
Naar 13 jaar eigenaar te zijn geweest van deze machine heb ik mijn zinnen gezet op een ktm adventure 1190 R
Maar dan moet deze dikke machine eerst even de deur uit,
hij is van 05, met net geen 30.000 kilometer op de teller.
2 goeie banden, ketting en tandwielen kunnen nog wel even mee,
olie olie filter en luchtfilter gereinigd afgelopen zomer, kleppen na gekeken maar waren nog in orde.
uiterlijk, ander stuur, ander koplampunit handkappen van griff met knipperlichten,
skideplate carbon hugger (over het achterwiel) kort achterkantje acra dempers,
bij weinig animo zou het ook zomaar kunnen dat ik de motor orgineel maak en dan verkoop.
dus mocht er hier interesse zijn in wat spul laat het dan ook even weten.
ik vind het oke maar voor een paartientjes heb je zo n led balk waar massa licht uitkomtKomt er een beetje oke licht van die koplampunit?
heb stage 1 en 2 er opzittenBellypan , heb je ook andere luchtfilters?
heb stage 1 en 2 er opzitten
Mocht er daarnaast nog iemand op zoek zijn naar een bellypan, heb er ook een te koop!