WSBK Slowchat seizoen 2019

Waar eindigd Michael van der Mark aan het eind van het seizoen?

  • 1e wereldkampioen

  • 2e vice wereldkampioen

  • 3e

  • 4e

  • 5e

  • Overig


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Status
Niet open voor verdere reacties.
Je zou toch haast willen dat de coureurs gewoon starten, en dan maar iets rustiger moeten rijden... Of als je niet durft, dan maar niet, toch? In Assen zei Pirelli zelf dat de banden echt niet geschikt waren, da's wat anders, maar als het materiaal het aankan... Maar goed, ik ben niet degene die z'n lichaam riskeert natuurlijk.
 
Balen...weer 2 races minder. Ik denk dat vooral Rea hier goed ziek van zal zijn, aan zijn vorm hier te zien had hij minstens 10 punten kunnen inlopen op Bautista.
En idd komt toch amateuristisch over. Het moet veilig zijn, maar de circuits moeten wel zo ontworpen zijn dat er met een flinke bui regen gewoon geracet zou kunnen worden, maar goed Italianen en wegenbouw...da's geen goede combinatie 8-)

Silverstone vorig jaar ook.....MotoGP dan he.
 
Jammer dat ze de races gecancelled hebben. Als er niet gereden worden omwille van de veiligheid, dan kan er niet gereden worden, maar het afgelasten van races lijkt toch steeds vaker voor te komen:

Silverstone in de GP's
Qatar WSBK's
Assen WSBK's
Imola WSBK's

Iedereen heeft hotelovernachtingen geboekt e.d., en uiteraard is het een logistieke opgave van jewelste, maar kan een race echt niet verplaatst worden naar een dag later of om desnoods een extra keer terug te komen in Imola tijdens die ellenlange zomerstop?

Het WSBK heeft al een karige kalender van maar 13 weekenden, en dan kun je die wel volstoppen met 2,5 race per weekend, maar als er dan ook annuleringen doorheen komen, dan houdt het weinig over. :+

Wel goed te lezen dat Rea de weg naar de winst weer gevonden heeft!
 
Wat vd Mark doet moeten we koesteren. Ik zie hem nog graag jaren vechten voor podium plaatsen of net ernaast. Het is altijd stuivertje wisselen om als eerste van het merk waar hij mee rijdt over de finish te komen. Dat gaat hem een keer uitbetalen en kampioenschaps kandidaat laten worden. Hij is snel en steady. Wat er nu even niet inzit, zit er gewoon even niet in.
 
Wat vd Mark doet moeten we koesteren. Ik zie hem nog graag jaren vechten voor podium plaatsen of net ernaast. Het is altijd stuivertje wisselen om als eerste van het merk waar hij mee rijdt over de finish te komen. Dat gaat hem een keer uitbetalen en kampioenschaps kandidaat laten worden. Hij is snel en steady. Wat er nu even niet inzit, zit er gewoon even niet in.
En vorig jaar gewoon derde in de eindstand met een dubbel op Donington!
 
Ik wil graag de WSS terugkijken, maar dat kan niet via de Eurosportplayer.

Kijk ik niet goed of kan dit niet? Anyone?

Enkel de superbike races staat er tussen :(

**edit:
Race 2 afgelast?? :( :( :(

Daarom zeker ook geen WSS :(
 
Laatst bewerkt:
Ik wil graag de WSS terugkijken, maar dat kan niet via de Eurosportplayer.

Kijk ik niet goed of kan dit niet? Anyone?

Enkel de superbike races staat er tussen :(

**edit:
Race 2 afgelast?? :( :( :(

Daarom zeker ook geen WSS :(
Zal de uitslag niet verklappen voor je dan, maar de WSS is wel verreden geweest.
 
Oh!

Bedankt dan ga ik die vanavond via de tv maar terug kijken. Die Eurosportplayer is zo ook maar nutteloos. B|

Ja ik baalde ook dat er op de player zo weinig werd uitgezonden van het Imola weekend. Helaas heeft Eurosport het niet ieder WSBK voor elkaar om alles uit te zenden. Jammer maar de realiteit.
 
Ik ga er nu eigenlijk van uit dat de WSS race is uitgezonden op Eurosport 2 op televisie.

Anders houdt het wel een beetje op -O-
 
Ja ik baalde ook dat er op de player zo weinig werd uitgezonden van het Imola weekend. Helaas heeft Eurosport het niet ieder WSBK voor elkaar om alles uit te zenden. Jammer maar de realiteit.
Ja ik baalde ook dat er op de player zo weinig werd uitgezonden van het Imola weekend. Helaas heeft Eurosport het niet ieder WSBK voor elkaar om alles uit te zenden. Jammer maar de realiteit.
Op de player os uitgezonden superpole ss300,ss600 en sbk
zaterdag race 1 sbk
zondag superpole race en ss600 en daarna begon het te regenen en is alles gecancelled .
Maar je hebt gelijk ik heb zelf zondagmiddag een boze email gestuurd naar Eurosport waarom ze de regen niet hebben gestopt en een refund gevraagd :Y:Y:Y
 
Op de player os uitgezonden superpole ss300,ss600 en sbk
zaterdag race 1 sbk
zondag superpole race en ss600 en daarna begon het te regenen en is alles gecancelled .
Maar je hebt gelijk ik heb zelf zondagmiddag een boze email gestuurd naar Eurosport waarom ze de regen niet hebben gestopt en een refund gevraagd :Y:Y:Y

Ja daar was ik ook laaiend over, gelukkig werd ik gekalmeerd door wat klusjes thuis.

Ik bedoel meer de vrijdag en zaterdag natuurlijk, vrijdag geen footage, zaterdag alleen de race. Vond ik toch jammer. Meende juist dat de player er voor is om te kunnen kijken wat ze niet op TV uitzenden.

Weet iemand hoe dat werkt, hebben ze er dan geen camera's hangen? of hebben ze die beelden dan niet ingekocht?
 
Ja daar was ik ook laaiend over, gelukkig werd ik gekalmeerd door wat klusjes thuis.

Ik bedoel meer de vrijdag en zaterdag natuurlijk, vrijdag geen footage, zaterdag alleen de race. Vond ik toch jammer. Meende juist dat de player er voor is om te kunnen kijken wat ze niet op TV uitzenden.

Weet iemand hoe dat werkt, hebben ze er dan geen camera's hangen? of hebben ze die beelden dan niet ingekocht?
Dat laatste, denk ik, want alle vrije trainingen worden gewoon opgenomen en zijn live te zien op videoschermen aan de baan.

FP's WSBK klasse van de Europese rondes zijn met de videopass online te zien.
 
Op de player os uitgezonden superpole ss300,ss600 en sbk
zaterdag race 1 sbk
zondag superpole race en ss600 en daarna begon het te regenen en is alles gecancelled .
Maar je hebt gelijk ik heb zelf zondagmiddag een boze email gestuurd naar Eurosport waarom ze de regen niet hebben gestopt en een refund gevraagd :Y:Y:Y
Ik heb de WSS niet terug kunnen vinden in de player. Stond er wel tussen, maar was niet de race (zoals bij Eurosport wel vaker is). Of ik moest door puzzelen en een andere titel kiezen (een race 2 herhaling ofzo die het dan blijkt te zijn), maar daar ook meerdere van geprobeerd en enkel beelden van het circuit gezien.

Ik heb de WSS race wel terug kunnen kijken op tv op Eurosport 2. Uitgezonden hebben ze het wel, maar volgens mij hebben ze het niet goed online gezet ofzo in de player.
 
Ja daar was ik ook laaiend over, gelukkig werd ik gekalmeerd door wat klusjes thuis.

Ik bedoel meer de vrijdag en zaterdag natuurlijk, vrijdag geen footage, zaterdag alleen de race. Vond ik toch jammer. Meende juist dat de player er voor is om te kunnen kijken wat ze niet op TV uitzenden.

Weet iemand hoe dat werkt, hebben ze er dan geen camera's hangen? of hebben ze die beelden dan niet ingekocht?
Volgens mij is het gewoon een combinatie van wat je op Eurosport 1 en 2 ziet.

Soms dubbel, maar dan heeft het ene kanaal commentatoren en de andere niet.

Ik had voorheen geen Eurosport 2 en daarom had ik de player genomen, maar nu ik wel Eurosport 2 heb en alles kan zien heb ik niet het idee dat ze online andere beelden laten dan de tv.
 
Volgens mij is het gewoon een combinatie van wat je op Eurosport 1 en 2 ziet.

Soms dubbel, maar dan heeft het ene kanaal commentatoren en de andere niet.

Ik had voorheen geen Eurosport 2 en daarom had ik de player genomen, maar nu ik wel Eurosport 2 heb en alles kan zien heb ik niet het idee dat ze online andere beelden laten dan de tv.

Daar zit wat in, maar soms zijn er op de player live wel 6 of 7 uitzendingen naast elkaar. En zoveel TV zenders heeft eurosport niet natuurlijk.
 
Player komen overduidelijk steeds meer klachten uit voort.. toch wel jammer want had een leuk systeem kunnen zijn naar mijn mening.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan