WSBK Slowchat seizoen 2021

Wie wordt WSBK kampioen 2021?

  • Johnathan Rea, magnifact 7

    Stemmen: 24 40,0%
  • Scott Redding

    Stemmen: 13 21,7%
  • Alex Lowes

    Stemmen: 0 0,0%
  • Toprak Razgatlioglu

    Stemmen: 18 30,0%
  • Chaz Davies

    Stemmen: 1 1,7%
  • Michael van der Mark

    Stemmen: 2 3,3%
  • Alvaro Bautista

    Stemmen: 1 1,7%
  • Gerrit Gerloff

    Stemmen: 0 0,0%
  • Loris Baz

    Stemmen: 1 1,7%
  • Iemand anders

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    60
Mooie races. Respect voor Rea en natuurlijk zeer netjes gereden wedstrijden van VdM. We boffen maar met zo’n topper in de wegrace
TR zal ook wel stijf van de zenuwen hebben gestaan. Mooie safe in de 1 na laatste bocht ook!
.
 
Mooie races gezien.
1e race een mooi titelgevecht tussen Rea en Toprak.
2e race vond ik nog spectaculairder om te zien door de regen. Top gereden door MvdM. Wat als hij er vanaf het begin goed bijgezeten had?

De hoofdtribune verdient nog wel wat aandacht 🤪
Mandalika.JPG
 
Toprak toch een maat te groot voor Rea. 🤗
Ik hoop dat ie volgend jaar zijn titel verdedigt 😍
 
Laatst bewerkt:
Mooie races gezien.
1e race een mooi titelgevecht tussen Rea en Toprak.
2e race vond ik nog spectaculairder om te zien door de regen. Top gereden door MvdM. Wat als hij er vanaf het begin goed bijgezeten had?

De hoofdtribune verdient nog wel wat aandacht 🤪
Bekijk bijlage 1696850
Lijkt Zandvoort wel tot anderhalf jaar geleden _O-
 
Mooie 2e race!

Toch hè, als je die laatste paar races ziet begrijp ik niet waarom Ducati Rinaldi wél en Redding níet behoudt voor volgend seizoen.
Ze houden de Italiaan voor de marketing, en de toprijder voor de resultaten. :X

Daarnaast hebben de managers achter de schermen volgens mij een beetje zeeslag lopen spelen, waardoor Bautista nou die resultaten moet gaan binnenharken. Ik kan me niet voorstellen dat het om het talent gegaan is, maar eerder de salariseisen.
 
Ze houden de Italiaan voor de marketing, en de toprijder voor de resultaten. :X

Daarnaast hebben de managers achter de schermen volgens mij een beetje zeeslag lopen spelen, waardoor Bautista nou die resultaten moet gaan binnenharken. Ik kan me niet voorstellen dat het om het talent gegaan is, maar eerder de salariseisen.
Speelt ook mee dat op moment van onderhandelen Redding niet heel fantastisch bezig was. Rinaldi had net een super weekend in Misano achter de rug en men had het idee dat Redding wat te lang was om de titel te winnen. Bautista heeft natuurlijk laten zien dat hij perfect met de Ducati overweg kan. Redding is daarna weer ijzersterk gaan presteren.
 
Speelt ook mee dat op moment van onderhandelen Redding niet heel fantastisch bezig was. Rinaldi had net een super weekend in Misano achter de rug en men had het idee dat Redding wat te lang was om de titel te winnen. Bautista heeft natuurlijk laten zien dat hij perfect met de Ducati overweg kan. Redding is daarna weer ijzersterk gaan presteren.
Ducati heeft vaker gefaald met rijders die sterk in hun rijden werden nadat ze de laan uit gingen na dat seizoen.
MvdM: wel mooi om dan toch net de nieuwe kampioen te verslaan in de laatste race :}
 
Laatst bewerkt:
Normaal gesproken was dit of volgend weekend de seizoensstart met Philip Island als openingsrace. Vorig seizoen heb ik niet veel gevolgd, maar wat keek ik altijd uit naar P.I. Nu maar wachten tot april en P.I. komt weer later in het seizoen....
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan