WSBK Slowchat seizoen

Wie wordt er WSBK 2022 kampioen?

  • Toprak Razgatlioglu

    Stemmen: 24 26,1%
  • Johnathan Rea

    Stemmen: 13 14,1%
  • Alvaro Bautista

    Stemmen: 43 46,7%
  • Michael van der Mark

    Stemmen: 4 4,3%
  • Scott Redding

    Stemmen: 2 2,2%
  • Andrea Locatelli

    Stemmen: 2 2,2%
  • Michael Rinaldi

    Stemmen: 0 0,0%
  • Xavi Vierge

    Stemmen: 0 0,0%
  • Iker Lecuona

    Stemmen: 0 0,0%
  • Iemand anders

    Stemmen: 4 4,3%

  • Totaal aantal stemmers
    92
Status
Niet open voor verdere reacties.
€ 40 voor 36 WSB races en daarnaast BSB vind ik een prima prijs. Zij moeten ook geld verdienen met hun uitzendingen. Die inkomsten komen ook niet gelijk omdat iedereen na het kampioenschap een Panigale gaat kopen... Alhoewel :+
In de nieuwe abonnementsvorm zou ik me dan voornemen om alleen voor de maanden februari t/m oktober EUR 6,99 per maand te gaan betalen (EUR 62,91) uit principe inderdaad (en omdat EUR 83,88 toch alweer duurder is dan de videopass van SBK zelf)...om dan vervolgens heel het jaar door die EUR 6,99 te betalen net als al die andere abonnementen die ik amper gebruik. |(

Dat principiële gedoe vooraf is juist nodig omdat je weet dat je je er later niet meer zo tegen zal verzetten. ;) Elk jaar kleine prijsverhogingen, maar vervolgens ben je uiteindelijk wel honderden euro's per maand kwijt aan tja...wat eigenlijk :+
 
€ 40 voor 36 WSB races en daarnaast BSB vind ik een prima prijs. Zij moeten ook geld verdienen met hun uitzendingen. Die inkomsten komen ook niet gelijk omdat iedereen na het kampioenschap een Panigale gaat kopen... Alhoewel :+
Dus als je de uitzendrechten hebt dan krijg je een fee op de verkopen bij Ducati.
Interessante constructie. :Y
 
Zullen we trouwens een nieuwe poll maken voor het 2024 seizoen? Of kan iemand me vertellen (@V Rossi 46 bijvoorbeeld aangezien hij de auteur van de 2022 was) waar ik kan vinden hoe dat moet? Dan wil ik dat best doen. :)
 
Net een mail van eurosport gekregen wat een 😳 toeval.
Puntje nu is dat er geen jaar-abonnement meer is en omgezet naar een maand-abonnement voor €6.99 .
Die van mij eindigt eind Maart.
Dus om het hele seizoen(9 maanden)nu mee te maken via Euro gaat het natuurlijk weer meer kosten al zal ik er geen slaapproblemen van overhouden pffffffff.
Het WKSBK seizoen zit raar in elkaar, in de maand Mei helemaal geen race en dan nog 5 maanden met één WKSBK weekend .
Mijn abbo is op 16-1 gewoon automatisch verlengd voor een jaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan