WSBK Slowchat seizoen 2019

Waar eindigd Michael van der Mark aan het eind van het seizoen?

  • 1e wereldkampioen

  • 2e vice wereldkampioen

  • 3e

  • 4e

  • 5e

  • Overig


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik op de eurosport player..was echt geweldig! Eindelijk wat strijd tussen Rae en Bautista! Ben benieuwd wat het morgen gaat brengen.
Bautista kon het circuit niet echt want had er nooit gereden. Superpole met 2 rode vlag situaties, denk dat we morgen weer vuurwerk gaan zien.
 
SBK als kampioenschap treft het maar niet hè. Vier jaar lang wint Rea alles dominant. Dan komt Bautista en wint hij dominant. Is er een keer een race waarin Rea 'm kan verslaan, doet-ie dat óók weer met een postcode voorsprong. Echt strijden, zoals het publiek dat graag ziet, is er steeds maar niet bij. Toffe race gezien vanmiddag, prima, maar het vuurwerk blijft maar uit.
 
Ik op de eurosport player..was echt geweldig! Eindelijk wat strijd tussen Rae en Bautista! Ben benieuwd wat het morgen gaat brengen.
Bautista kon het circuit niet echt want had er nooit gereden. Superpole met 2 rode vlag situaties, denk dat we morgen weer vuurwerk gaan zien.

Inderdaad op eurosportplayer is alles te zien superpole 600 en superpole 300 en races vandaag ook allemaal en dat voor 3.33 per maand waar je ook als je net als ik geen eurosport 2 kanaal hebt eurosport 2 er gratis bij krijgt .

Het regent vandaag heel de dag in Misano dus kan spectaculair worden ik ben er klaar voor chips bier en nootjes staan klaar .
 
Ik op de eurosport player..was echt geweldig! Eindelijk wat strijd tussen Rae en Bautista! Ben benieuwd wat het morgen gaat brengen.
Bautista kon het circuit niet echt want had er nooit gereden. Superpole met 2 rode vlag situaties, denk dat we morgen weer vuurwerk gaan zien.
Eindelijk wat strijd tussen Rea en Bautista? Heb ik dan een andere wedstrijd gezien? Weinig strijd!
 
Start delayed in Imola. Gelukkig regent het daar ook eens . Kunnen al die zeikerds die zeuren dat het in Assen altijd maar kut weer is ook hun mond houden.
 
Ok, maar er zit nog veel tussen ruk en net buiten het podium. Ik ben benieuwd of er zo nog gestart gaatvworden.

O, hoe dan ook, niet live te zien op Eurosport :(
 
Wat is jouw snelste ronde op Imola dan?

Een beetje een dooddoener B|,ieder zijn vak:P
Micheal blijft wel teveel rond deze en lagere plekken hangen,het wordt gewoonweg tijd dat ie meer podiums gaat pakken,als ie nog kampioen aspiraties heeft.
Anders wordt het nog enkele jaren,met af en toe een uitschieter, doorrijden om daarna te stoppen🤔
 
Helemaal mee eens, maar ik zou een top 4 plaats dan niet 'ruk' willen noemen, maar eerder 'niet goed genoeg'.
De eerste omschrijving verdient ie absoluut niet.
 
Balen...weer 2 races minder. Ik denk dat vooral Rea hier goed ziek van zal zijn, aan zijn vorm hier te zien had hij minstens 10 punten kunnen inlopen op Bautista.
En idd komt toch amateuristisch over. Het moet veilig zijn, maar de circuits moeten wel zo ontworpen zijn dat er met een flinke bui regen gewoon geracet zou kunnen worden, maar goed Italianen en wegenbouw...da's geen goede combinatie 8-)
 
Is race 2 van vandaag definities afgeschaft?
Ik ben even de deur uit geweest en heb nu eurosport weer aangeslingerd omdat beloofd was dat race 2 intergraal herhaald zou gaan worden ergens later de dag als die door zou gaan.
Maar uit jou reactie concludeer ik voorzichtig dat de race afgeblazen is.
Klopt dat? kan de TV weer uit?
 
Jammer, gebeurt wel vaak de laatste tijd. De wraak van de klimaatsverandering.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan