Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Buiten proporties duur weet ik niet hoor, als je ziet hoe ongelooflijk veel content wordt aangeboden. De MotoGP videopass kost €120 per jaar, dus als je een tientje per maand opzij zet dan heb je 'm er al uit. En dan heb je alle sessies, alle interviews, elke minuut van het seizoen waar en wanneer je wilt, inclusief integraal de wintertesten, in ieder geval die die dan uitgezonden worden.Motogp.com is buiten proporties duur ! Dat geld zou ik de kaarten voor de TT etc voor kunnen kopen..
Player heb ik al 2 seizoenen over getwijfeld aangezien ik regelmatig goeie berichten las, acties zag etc.
Maar van de mensen die het echt veel e intensief gebruiken hoorde ik ook aardig wat klachten, soms kleine dingen maar soms ook wel belachelijke dingen.
Ik heb het geluk dat ik thuis eurosport 1 en 2 heb en dus ook alles ( wat word uitgezonden ) kan kijken of opnemen, terugkijken.. daardoro zie ik het nut niet meer in om de Player erbij te nemen.
Het werkt bij mij altijd wel goed hoor. Kon nu voor het eerst de WSS niet terug vinden, maar ik gaf het gauw op. Misschien lag dat wel aan mij.Motogp.com is buiten proporties duur ! Dat geld zou ik de kaarten voor de TT etc voor kunnen kopen..
Player heb ik al 2 seizoenen over getwijfeld aangezien ik regelmatig goeie berichten las, acties zag etc.
Maar van de mensen die het echt veel e intensief gebruiken hoorde ik ook aardig wat klachten, soms kleine dingen maar soms ook wel belachelijke dingen.
Ik heb het geluk dat ik thuis eurosport 1 en 2 heb en dus ook alles ( wat word uitgezonden ) kan kijken of opnemen, terugkijken.. daardoro zie ik het nut niet meer in om de Player erbij te nemen.
Buiten proporties duur weet ik niet hoor, als je ziet hoe ongelooflijk veel content wordt aangeboden. De MotoGP videopass kost €120 per jaar, dus als je een tientje per maand opzij zet dan heb je 'm er al uit. En dan heb je alle sessies, alle interviews, elke minuut van het seizoen waar en wanneer je wilt, inclusief integraal de wintertesten, in ieder geval die die dan uitgezonden worden.
Ik vind dat het in ieder geval wel waard alhoewel ik het met je eens ben dat het wel een klap met geld blijft. De SBK videopass kost 70 euro per jaar, en de kwaliteit van wat aangeboden wordt vind ik beduidend minder. Ieder jaar vraag ik mij daar weer over af of ik het abonnement verlengen zal of niet, en toch doen hè
Ik heb ook KPN maar zonder eurosport 2 en dus neem ik liever eurosport player waar wel kwali en wsbk en bsb wordt uigezonden en mijn persoonlijke mening is het feit dat ik dat allemaal zonder reklame kan kijken van doorslaggevend belang .Sorry, ik vind het persoonlijk buiten proporties duur.. maar als anderen het heel erg mee vinden vallen of bijv. heel veel bij betalen om het op tv te kunnen zien dan snap ik dat. Ik heb zelf dus KPN en heb daarbij een pakket waar ES2 ook in zit en kan dus daardoor alles zien ( wat er uitgezonden word )
Dit weekend kan ik bijv. de kwali niet live kijken, word namelijk niet live uitgezonden op ES maar gelukkig later wel gewoon, op zo n moment kan de Player uitkomst bieden.. ik heb er voor gekozen om gewoon iets anders te doen en savonds terug te kijken.
WSBK zou ik al helemaal nooit een euro aan uitgeven, terwijl het toch echt beperkter word uitgezonden dan de GP klasses.
Ik zag vluchtig iets voorbijkomen over dat er in de toekomst misschien nog maar 50 ipv 500 modellen hoeven te worden geproduceerd om een nieuw model voor de WSBK's te homologeren.
Is wel interessant voor de kleinere merken, maar volgens mij krijg je dan steeds meer super-superbikes met een hele hoge kostprijs. Ben benieuwd hoe dit zich ontwikkelt.
Vandaag begint het weekend in Jerez. Blij dat dit circuit terug op de kalender staat! Succes aan alle Nederlanders en één Fransman!
Racen voor de elite
Daar waar jan de gewone man ooit met zijn,betaalbare, fireblade ,SRAD ZXR en YZR en als het er aan zat 916 ,naar zijn ,voor het circuit,opgevoerde brommer ging kieken,gaan nu de niche en peperdure modellen de dienst uitmaken,geproduceerd voor de rijken.
Wat ooit bedoeld was voor "de motorrijder"bouwt de Dorna vakundig om naar..................
De link met de gewone man gaat weg,geen wonder dat de interesse en bezoekers aantallen flink tanende zijn,men creëert de eigen bubbel/cocon.
Fogarty urges WSBK to "bin" custom electronics
www.motorsport.com
Een goed voorbeeld zoals ik het grotendeels ook zie
Ik zag vluchtig iets voorbijkomen over dat er in de toekomst misschien nog maar 50 ipv 500 modellen hoeven te worden geproduceerd om een nieuw model voor de WSBK's te homologeren.
Is wel interessant voor de kleinere merken, maar volgens mij krijg je dan steeds meer super-superbikes met een hele hoge kostprijs. Ben benieuwd hoe dit zich ontwikkelt.
Vandaag begint het weekend in Jerez. Blij dat dit circuit terug op de kalender staat! Succes aan alle Nederlanders en één Fransman!
15K voor een R1 van de laatste generatie.Alsof de gewone man nu wel een R1 kan betalen...
Daarnaast, de motoren waar de coureurs in het WSBK op rijden zijn totaal verschillend van de straatmodellen.
Van 500 naar 50? I couldn't care less. Racen is al heel lang een elitesport. Daar verandert echt niks in.