WSBK Slowchat seizoen 2019

Waar eindigd Michael van der Mark aan het eind van het seizoen?

  • 1e wereldkampioen

  • 2e vice wereldkampioen

  • 3e

  • 4e

  • 5e

  • Overig


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Status
Niet open voor verdere reacties.
Pfff ... hoop aannames weer.*O* Ik ben tevreden en kan alles volgen en terugkijken voor een redelijk bedrag in tegenstelling tot de Motogp *O*
 
Motogp.com is buiten proporties duur ! Dat geld zou ik de kaarten voor de TT etc voor kunnen kopen..
Player heb ik al 2 seizoenen over getwijfeld aangezien ik regelmatig goeie berichten las, acties zag etc.
Maar van de mensen die het echt veel e intensief gebruiken hoorde ik ook aardig wat klachten, soms kleine dingen maar soms ook wel belachelijke dingen.
Ik heb het geluk dat ik thuis eurosport 1 en 2 heb en dus ook alles ( wat word uitgezonden ) kan kijken of opnemen, terugkijken.. daardoro zie ik het nut niet meer in om de Player erbij te nemen.
 
Motogp.com is buiten proporties duur ! Dat geld zou ik de kaarten voor de TT etc voor kunnen kopen..
Player heb ik al 2 seizoenen over getwijfeld aangezien ik regelmatig goeie berichten las, acties zag etc.
Maar van de mensen die het echt veel e intensief gebruiken hoorde ik ook aardig wat klachten, soms kleine dingen maar soms ook wel belachelijke dingen.
Ik heb het geluk dat ik thuis eurosport 1 en 2 heb en dus ook alles ( wat word uitgezonden ) kan kijken of opnemen, terugkijken.. daardoro zie ik het nut niet meer in om de Player erbij te nemen.
Buiten proporties duur weet ik niet hoor, als je ziet hoe ongelooflijk veel content wordt aangeboden. De MotoGP videopass kost €120 per jaar, dus als je een tientje per maand opzij zet dan heb je 'm er al uit. En dan heb je alle sessies, alle interviews, elke minuut van het seizoen waar en wanneer je wilt, inclusief integraal de wintertesten, in ieder geval die die dan uitgezonden worden.

Ik vind dat het in ieder geval wel waard alhoewel ik het met je eens ben dat het wel een klap met geld blijft. De SBK videopass kost 70 euro per jaar, en de kwaliteit van wat aangeboden wordt vind ik beduidend minder. Ieder jaar vraag ik mij daar weer over af of ik het abonnement verlengen zal of niet, en toch doen hè :+
 
De MotoGP videopass biedt best wat content voor €120, maar Netflix kost ongeveer evenveel... MotoGP of Netflix, wat biedt meer waar voor het geld? Lastige vergelijking, maar ik vind het MotoGP-abonnement best prijzig. 't Is het me waard, maar goed, ieder z'n keus.
 
Klopt maar de Eurosport player kost nog geen 40 euro per jaar en daar zie je de Motogp , WorldSBK en nog veel meer . En kan je ook terugkijken. Dus voor dat geld ... en heel afentoe een slechte uitzending van Eurosport er tussen ... vind ik het subliem. Een echte aanrader en heb er geen spijt van.
 
Motogp.com is buiten proporties duur ! Dat geld zou ik de kaarten voor de TT etc voor kunnen kopen..
Player heb ik al 2 seizoenen over getwijfeld aangezien ik regelmatig goeie berichten las, acties zag etc.
Maar van de mensen die het echt veel e intensief gebruiken hoorde ik ook aardig wat klachten, soms kleine dingen maar soms ook wel belachelijke dingen.
Ik heb het geluk dat ik thuis eurosport 1 en 2 heb en dus ook alles ( wat word uitgezonden ) kan kijken of opnemen, terugkijken.. daardoro zie ik het nut niet meer in om de Player erbij te nemen.
Het werkt bij mij altijd wel goed hoor. Kon nu voor het eerst de WSS niet terug vinden, maar ik gaf het gauw op. Misschien lag dat wel aan mij.

Vooralsnog ben ik er blij mee want ik kan er de WSBK, WSS en MotoGP mee kijken (en trainingen etc.). Als je geen Eurosport 2 hebt en alles wilt zien (soms komt de WSBK op Euro2) dan is het zeker een aanrader voor het geld. Als je wel Eurosport 2 ook hebt en je kijkt altijd enkel op de tv dan is het zonde van jouw geld denk ik.

Maar 20 euro's voor een jaar is niets vind ik. Ik betaal elke maand 15 euro extra bij mijn televisie abonnement voor Ziggo sport er bij. Dat is 130 voor een jaar. -O-
Die 2 tientjes voor een heel jaar vind ik zeker acceptabel

**Edit
(40 lees ik nu? Ik had het vorig jaar voor 20).
Veertig Euro's vind ik nog steeds wel acceptabel als je er naar kijkt :)

Als ik bijvoorbeeld op vrijdag op het werk ben en het is een rustige dag dan staat het bij mij aan op de pc. Ik kijk niet continu maar luister wel en als het kan staat het op in een hoekje van het scherm en kijk ik af en toe.
 
Laatst bewerkt:
Buiten proporties duur weet ik niet hoor, als je ziet hoe ongelooflijk veel content wordt aangeboden. De MotoGP videopass kost €120 per jaar, dus als je een tientje per maand opzij zet dan heb je 'm er al uit. En dan heb je alle sessies, alle interviews, elke minuut van het seizoen waar en wanneer je wilt, inclusief integraal de wintertesten, in ieder geval die die dan uitgezonden worden.

Ik vind dat het in ieder geval wel waard alhoewel ik het met je eens ben dat het wel een klap met geld blijft. De SBK videopass kost 70 euro per jaar, en de kwaliteit van wat aangeboden wordt vind ik beduidend minder. Ieder jaar vraag ik mij daar weer over af of ik het abonnement verlengen zal of niet, en toch doen hè :+

Sorry, ik vind het persoonlijk buiten proporties duur.. maar als anderen het heel erg mee vinden vallen of bijv. heel veel bij betalen om het op tv te kunnen zien dan snap ik dat. Ik heb zelf dus KPN en heb daarbij een pakket waar ES2 ook in zit en kan dus daardoor alles zien ( wat er uitgezonden word )
Dit weekend kan ik bijv. de kwali niet live kijken, word namelijk niet live uitgezonden op ES maar gelukkig later wel gewoon, op zo n moment kan de Player uitkomst bieden.. ik heb er voor gekozen om gewoon iets anders te doen en savonds terug te kijken.

WSBK zou ik al helemaal nooit een euro aan uitgeven, terwijl het toch echt beperkter word uitgezonden dan de GP klasses.
 
Sorry, ik vind het persoonlijk buiten proporties duur.. maar als anderen het heel erg mee vinden vallen of bijv. heel veel bij betalen om het op tv te kunnen zien dan snap ik dat. Ik heb zelf dus KPN en heb daarbij een pakket waar ES2 ook in zit en kan dus daardoor alles zien ( wat er uitgezonden word )
Dit weekend kan ik bijv. de kwali niet live kijken, word namelijk niet live uitgezonden op ES maar gelukkig later wel gewoon, op zo n moment kan de Player uitkomst bieden.. ik heb er voor gekozen om gewoon iets anders te doen en savonds terug te kijken.

WSBK zou ik al helemaal nooit een euro aan uitgeven, terwijl het toch echt beperkter word uitgezonden dan de GP klasses.
Ik heb ook KPN maar zonder eurosport 2 en dus neem ik liever eurosport player waar wel kwali en wsbk en bsb wordt uigezonden en mijn persoonlijke mening is het feit dat ik dat allemaal zonder reklame kan kijken van doorslaggevend belang .

Ik zit eraan te denken om mijn hele tv pakket op te zeggen tv kijken apart van journaal kijk ik toch niets (behalve netflix) en ik wordt doodziek van op alle kanalen tegelijk elke 15 minuten reklameblokken van 8 minuten gevolgd door 3 minuten reklame voor prog van het kanaal .

Ik heb zelf de strategie om geen produkten te kopen die ik op tv reklame zie (koop alles via internet in china om trump te pesten) .😎
 
Ik neem alles op en kijk het dan later terug, reclame kan je dan doorzappen ;)
Gp weet ik dat er geen reclame komt dus die kijk ik gewoon live, verder niks wat ik live wil of kan volgen dus voor nu blijft KPN de beste oplossing.


Hahha je bent niet de enigste die niets koopt wat op de reclame is hoor, heb er ook een handje van :P
 
Nou, lekker bijlezen hier over de wedstrijden. _O- :P

Vanmiddag er maar voor gaan zitten, de eerste wegens weinig tijd maar doorgespoeld nadat Rea op grote voorsprong was.
De sprintrace de laatste paar rondjes gezien, ik dacht dat er met snelspoelen "SP"ort600 stond. :$ _O-
Daarna heeeeeel lang gespoeld wegens de regen. Ships geen wedstrijd. ;)
 
1398320
 
Die Pirro heeft het druk!

Zo’n beetje vaste deelnemer van de GP’s én SBK wedstrijden zonder ehm vaste deelnemer te zijn zegmaar :P
 
Pirro en Baz erbij en verwacht ze allebei in de puntjes.
Wat mij betreft mogen beide de fabrieksheren voorblijven, voor 1 keer.

BTW ; ik verwacht op Jerez heel veel van Lowes na de wintertest
 
Ik zag vluchtig iets voorbijkomen over dat er in de toekomst misschien nog maar 50 ipv 500 modellen hoeven te worden geproduceerd om een nieuw model voor de WSBK's te homologeren.

Is wel interessant voor de kleinere merken, maar volgens mij krijg je dan steeds meer super-superbikes met een hele hoge kostprijs. Ben benieuwd hoe dit zich ontwikkelt.

Vandaag begint het weekend in Jerez. Blij dat dit circuit terug op de kalender staat! Succes aan alle Nederlanders en één Fransman! ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joep
Ik zag vluchtig iets voorbijkomen over dat er in de toekomst misschien nog maar 50 ipv 500 modellen hoeven te worden geproduceerd om een nieuw model voor de WSBK's te homologeren.

Is wel interessant voor de kleinere merken, maar volgens mij krijg je dan steeds meer super-superbikes met een hele hoge kostprijs. Ben benieuwd hoe dit zich ontwikkelt.

Vandaag begint het weekend in Jerez. Blij dat dit circuit terug op de kalender staat! Succes aan alle Nederlanders en één Fransman! ;)

Racen voor de elite 🤔

Daar waar jan de gewone man ooit met zijn,betaalbare, fireblade ,SRAD ZXR en YZR en als het er aan zat 916 ,naar zijn ,voor het circuit,opgevoerde brommer ging kieken,gaan nu de niche en peperdure modellen de dienst uitmaken,geproduceerd voor de rijken.

Wat ooit bedoeld was voor "de motorrijder"bouwt de Dorna vakundig om naar..................
De link met de gewone man gaat weg,geen wonder dat de interesse en bezoekers aantallen flink tanende zijn,men creëert de eigen bubbel/cocon.


Een goed voorbeeld zoals ik het grotendeels ook zie
 
Laatst bewerkt:
Alsof de gewone man nu wel een R1 kan betalen...

Daarnaast, de motoren waar de coureurs in het WSBK op rijden zijn totaal verschillend van de straatmodellen.

Van 500 naar 50? I couldn't care less. Racen is al heel lang een elitesport. Daar verandert echt niks in.
 
Racen voor de elite 🤔

Daar waar jan de gewone man ooit met zijn,betaalbare, fireblade ,SRAD ZXR en YZR en als het er aan zat 916 ,naar zijn ,voor het circuit,opgevoerde brommer ging kieken,gaan nu de niche en peperdure modellen de dienst uitmaken,geproduceerd voor de rijken.

Wat ooit bedoeld was voor "de motorrijder"bouwt de Dorna vakundig om naar..................
De link met de gewone man gaat weg,geen wonder dat de interesse en bezoekers aantallen flink tanende zijn,men creëert de eigen bubbel/cocon.


Een goed voorbeeld zoals ik het grotendeels ook zie

bedoel je de 916 waar men in het sbk 2 blokken per weekend nodig had ? ja dat is een stuk goedkoper dan tegenwoordig :+
 
Ik zag vluchtig iets voorbijkomen over dat er in de toekomst misschien nog maar 50 ipv 500 modellen hoeven te worden geproduceerd om een nieuw model voor de WSBK's te homologeren.

Is wel interessant voor de kleinere merken, maar volgens mij krijg je dan steeds meer super-superbikes met een hele hoge kostprijs. Ben benieuwd hoe dit zich ontwikkelt.

Vandaag begint het weekend in Jerez. Blij dat dit circuit terug op de kalender staat! Succes aan alle Nederlanders en één Fransman! ;)

:Y :t
 
Alsof de gewone man nu wel een R1 kan betalen...

Daarnaast, de motoren waar de coureurs in het WSBK op rijden zijn totaal verschillend van de straatmodellen.

Van 500 naar 50? I couldn't care less. Racen is al heel lang een elitesport. Daar verandert echt niks in.
15K voor een R1 van de laatste generatie.

Alles behalve onmogelijk lijkt mij.

Racen is een elite sport wat betreft deelnemen. Je slaat hier de plank mis.

Volgens mij gaat het om het kijken naar en daar is niets elite aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan