Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als het goed is komt de tt binnenkort en dan zullen we het weten. Veel plezier ermee Tigerboy!!Met die 2 grote pistons komt dat in bed ook goed :-)
zijn de prijzen voor Belgiê al bekend?
Leuk, maar ik zie die gasten met hun camionette nog niet tot boven aan de Jafferau rijden...
Lek rijden op verharde wegen en ook nog eens dicht bij dorpskernen is helemaal niet zo'n groot probleem, wel als je al kilometers offroad aan het rijden bent ergens in de bergen.
Die binnenbanden zijn ook voor mij dus.... een misser.
BMW heeft het door met de F850GS, hopelijk volgt de rest ook....
Dat zeg je nu wel van BMW met hun tubeless banden, maar als jij een deuk in je tubeless velg rijdt op bijvoorbeeld de Jafferau en je band loopt leeg, dan heb je een probleem. Als je dan een binnenband bij je hebt, kan je die er wel instoppen, maar dat is ALS je er één bij je hebt.
Tubeless offroad heeft z'n voor en nadelen en daarbij zijn er ook de overwegingen over de kosten. Als Moto Guzzi tubeless zou hebben toegepast, zou dat ook weer kostenverhogend zijn.
De meeste mensen zullen overigens de V85TT nauwelijks buiten het asfalt gaan gebruiken, net als 95% van de GS-rijders, dus in dat perspectief hadden ze net zo goed wel tubeless kunnen toepassen.
Moet je velg daar nog wel geschikt voor zijn. In IJsland mbv boormachine een gaatje moeten boren in velg van een 1200GS, ventiel van de gietvelg zit namelijk in een spaak.. Als je dan een binnenband bij je hebt, kan je die er wel instoppen, maar dat is ALS je er één bij je hebt.
.
Ik heb de Ténéré 700 eergisteren ook bekeken, maar ik vond hem maar laag aan de achterzijde. Ik hoop dat enkel de vering vrij laag was afgesteld en dat het uit de fabriek wat hoger is. Daarnaast zal de T700 eerst in Europa worden geproduceerd. Frankrijk om precies te zijn. De prijs zover ik heb vernomen van een Yamaha-vertegenwoordiger, zou rond de €12.000,- gaan worden. Afwacht, afwachten....
Moet je velg daar nog wel geschikt voor zijn. In IJsland mbv boormachine een gaatje moeten boren in velg van een 1200GS, ventiel van de gietvelg zit namelijk in een spaak.
Vind dit een hele leuke fiets. Ga em gauw een keertje proefrijden. Tube type velgen zijn een beetje een misser....en dat terwijl de oude Appie Caponord (zelfde familie tegenwoordig) al tubeless spaakvelgen had.
Er moet wat te zeuren zijn anders lijkt het net of het geen echte testers zijn
21 cm grondspeling is meer dan geneoeg...een KTM 1290AdvS heeft 22cm. Wil je serieus offroad gaan dan kan je beter voor een KTM 790AdvR gaan, maar die mikt op een andere doelgroep.
De hellingshoek is idd niet alleen afhankelijk van de grondspeling maar ook hoe hoog/laag de voetsteunen zitten etc. Als het enkel de voetsteunen zijn dan is dat geen probleem, die scharnieren toch, vervelender wordt het als het door de standaard of uitlaat komt....die geven niet echt mee.