Suzuki GT 550 uit '73

En toen waren de bobines aan de beurt,
was allemaal niet zo fris meer.
full
 
Ik heb een New Tronic elektronische ontsteking, 10 jaar geleden uit elkaar gehaald.
Weet alleen niet meer welk draadje er bij welk hoort.
Iemand een die het weet of waar ik dat kan vinden?
full
 
Rood is plus en oranje de geschakelde plus. Dwz oranje is inderdaad de plus als contact aan staat.
Bij vorig treffen van de t/gt club was ik mijn sleutel kwijt. Toen de rode en oranje bij contactslot los gepeuterd, aan elkaar geknoopt en rijden maar.
 
Zo, daar zijn we weer.
De afgelopen maand druk bezig geweest met de studie maar die is nu klaar.

Na 4 keer het blok er gisteren uit gehad te hebben zit die er in,
door de nieuwe rubbers in het blok paste die niet lekker.

Ik hoop de komende weken weer wat tijd te hebben om hem verder af te bouwen
full
 
Ik ben trouwens nog steeds op zoek naar een race zadel die past en er gelijk op kan.

Vind het zonde om deze te verzagen, wie heeft er één ?

Bedoel je zo,n Giuliari sport zadel,of echt zo,n racekontje met bolle achterkant?
De eerste is nog zeldzamer dan het originele zadel en zo goed als niet te vinden,
voor de laatste zou je bij caferacer onderdelen leveranciers kunnen kijken.
Ik weet ook wel een adres die zo,n racezadel voor je kan maken,deze man heeft ooit
een motor van mij gekocht,is een aardige kerel die niet de hoofdprijs rekent,
http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j...e_parts.html&usg=AOvVaw0x08unRE_4D_Sb-gB043XY
 
Laatst bewerkt:
Bedoel je zo,n Giuliari sport zadel,of echt zo,n racekontje met bolle achterkant?
De eerste is nog zeldzamer dan het originele zadel en zo goed als niet te vinden,
voor de laatste zou je bij caferacer onderdelen leveranciers kunnen kijken.
Ik weet ook wel een adres die zo,n racezadel voor je kan maken,deze man heeft ooit
een motor van mij gekocht,is een aardige kerel die niet de hoofdprijs rekent,
http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j...e_parts.html&usg=AOvVaw0x08unRE_4D_Sb-gB043XY

Bedankt voor de tip, ik bedoel deze
full
 
Ja vroeger was zo,n zadel makkelijk aan te komen,ze zijn nu nog zeldzamer dan
een origineel zadel.Je moet het geluk hebben dat er ooit 1 te koop komt.
Je zou eens bij Marcel Vlaandere kunnen informeren,misschien heeft hij iets of weet
er aan te komen.
 
Laatst bewerkt:
Ja vroeger was zo,n zadel makkelijk aan te komen,ze zijn nu nog zeldzamer dan
een origineel zadel.Je moet het geluk hebben dat er ooit 1 te koop komt.
Je zou eens bij Marcel Vlaandere kunnen informeren,misschien heeft hij iets of weet
er aan te komen.

Bedankt,
die ga ik eerdaag eens contacten, heb nog wat klein grut nodig om hem verder af te bouwen.
Had een nieuwe originele gaskabel gekocht via MP, blijkt er één kabel net iets te lang van de carburateurs.
Morgen maar eens naar de fietsenboer voor een soldeertonnetje zodat ik hem kan inkorten.
Het einde komt in zicht *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan