Suzuki GT 550 uit '73

En je kon ze meteen weer aflezen zonder brilletje? :+
 
Laatst bewerkt:
Zo, het is al weer even geleden maar
Remklauw en rempomp gestraald opnieuw gelakt en gereviceerd.
voorpoten nieuwe keringen etc tec, nieuw spatboard
full
 
Heb ze nu gepareld, alleen wil ik ze misschien toch spuiten omdat ze nu wel erg vatbaar zijn voor vuil.
Iemand Tips ??
Ik ga ze daarna laten spaken bij Haan Wheels, wil dus wel dat de naven over een paar jaar er nog goed uit zien.
full
 
Weer goed bezig,maar persoonlijk had ik de naven en ramair kappen gepolijst,als je de
naven toch wil spuiten dan zou ik ze laten poedercoaten,dat is heel wat duurzamer,zorg er wel voor dat je de lagervlakken schoonhoud van verf anders krijg je de lagers er niet in.
Voorbeeld :9~ ;)
suzukigt550-1976-1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bedankt, heb hem gelijk besteld.
Was indd niet moeilijk, had missch zelf ook even kunnen googlen voordat ik hier de vraag stelde.
Krijg als het goed is van de week met spuitwerk binnen van Erik dus zal eens wat foto's posten als het binnen is.
 
Heb ze nu gepareld, alleen wil ik ze misschien toch spuiten omdat ze nu wel erg vatbaar zijn voor vuil.
Iemand Tips ??
Ik ga ze daarna laten spaken bij Haan Wheels, wil dus wel dat de naven over een paar jaar er nog goed uit zien.
[afbeelding]
ik zou die delen ook polijsten. Is wel even wat werk maar naar mening veel mooier dan spuiten. En je kunt het helemaal zelf doen. Poedercoaten moet je weer wegbrengen en naar mijn idee kun je dat altijd nog doen als het polijsten niet lukt.
Verder goed bezig!
 
die heb ik ook op mijn gt380, zijn niet echt specifiek. Het past mooi op het rekje waarop de originele bobines zitten en je moet wel even de draadjes van een stekkertje voorzien. ik rij niet zoveel met de gt, maar ze geven tot nu toe nog steeds een prima vonk
 
Dat polijsten is heel mooi, maar als over een jaar of twee de bloemkolen er weer op staan ;(
Heb me uitlaatbochten ook gespoten in de VHT lak , nu de demper nog.
[afbeelding]

De kans op bloemkolen heb je alleen maar als je het in de blanke lak zet,maar
als je aluminium goed bijhoud blijft het ongespoten ook mooi.
 
Terug
Bovenaan Onderaan