NightMagic
MF veteraan
- Onderwerp starter
ik zie het helemaal voor meOf bij aankomst even een "joe-turn" op de rotonde maken en vervolgens een tweede keer aan komen rijden. Dan kan je haast niet gemist worden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ik zie het helemaal voor meOf bij aankomst even een "joe-turn" op de rotonde maken en vervolgens een tweede keer aan komen rijden. Dan kan je haast niet gemist worden.
helemaal gelijk Nico!!!!Goeie tip om in de OP op te nemen voor de volgende MFMM topic.
Voor de mensen die niet op de foto zijn gezet bij de aankomst: probeer eens wat meer afstand te houden tot je voorganger. Dan hebben de fotografen wat meer tijd om de volgende motorrijder in het vizier te nemen.
Voor de mensen die niet op de foto zijn gezet bij de aankomst: probeer eens wat meer afstand te houden tot je voorganger. Dan hebben de fotografen wat meer tijd om de volgende motorrijder in het vizier te nemen.
zie je nou.... met de blade hadden ze jou horen aankomen!!!Meh...
Reed voorop, lege weg voor me.
Gaat dus niet altijd op
Ik reed schuin links achter dafya126 op genoeg afstand. Zou dan iig met Dafya126 op de foto moeten staan.Meh...
Reed voorop, lege weg voor me.
Gaat dus niet altijd op
Hoe deed je dat? Met de killswitch?
Thanks, nog een foto van mij kunnen vindenIk heb alle foto's die ik heb kunnen downloaden bij elkaar gedaan.
Je kunt ze bekijken via de onderste link.
https://picasaweb.google.com/107454233682604113551/MMF2013?authkey=Gv1sRgCPTI4IKq15mlzQE#
van toen ik staand door de menigte reed met het machinegeweer ( SV650N )
ik dacht dat er brommers ook aanwezig waren... jij was het dusik zoek alleen nog de fotograaf die een foto/filmpje maakte van toen ik staand door de menigte reed met het machinegeweer ( SV650N )
En de fotograaf die op t laatste onze groep fotograveerde bij de rotonde toen het al zo goed als voorbij was.
ik zoek alleen nog de fotograaf die een foto/filmpje maakte van toen ik staand door de menigte reed met het machinegeweer ( SV650N )
En de fotograaf die op t laatste onze groep fotograveerde bij de rotonde toen het al zo goed als voorbij was.
ik dacht dat er brommers ook aanwezig waren... jij was het dus
JA, maar hoe deed je dat nou? Is leuk als mensen nog op het laatst door rood willen oversteken...
Voor de heer PiotrSmx Paar keer flink gas geven tot aan +- 7000-8000rpm. dan killswitch meer gas bijgeven, weer aan. knalletje. en herhaal dat process
zie je nou.... met de blade hadden ze jou horen aankomen!!!
Ik ben niet zo bekend met motorforum hoe kan ik in kontakt komen met motormuis77?
Alvast bedankt iedereen en was een moooie dag afgelopen zondag!