MFMM I'XIII - FOTO TOPIC

Voor de mensen die niet op de foto zijn gezet bij de aankomst: probeer eens wat meer afstand te houden tot je voorganger. Dan hebben de fotografen wat meer tijd om de volgende motorrijder in het vizier te nemen.

Dit :Y

Voor de mensen die niet op de foto zijn gezet bij de aankomst: probeer eens wat meer afstand te houden tot je voorganger. Dan hebben de fotografen wat meer tijd om de volgende motorrijder in het vizier te nemen.
;)

Toen wij aankwamen was de fotograaf met meneer agent aan het praten, maar heeft ons toch nog erop gezet. Gewoon even afstand houden idd.

ik zoek alleen nog de fotograaf die een foto/filmpje maakte van toen ik staand door de menigte reed met het machinegeweer ( SV650N )

En de fotograaf die op t laatste onze groep fotograveerde bij de rotonde toen het al zo goed als voorbij was.

Laatst bewerkt:
ik zoek alleen nog de fotograaf die een foto/filmpje maakte van toen ik staand door de menigte reed met het machinegeweer ( SV650N )

En de fotograaf die op t laatste onze groep fotograveerde bij de rotonde toen het al zo goed als voorbij was.
ik dacht dat er brommers ook aanwezig waren... jij was het dus :')

JA, maar hoe deed je dat nou? Is leuk als mensen nog op het laatst door rood willen oversteken... :')

Voor de heer PiotrSmx Paar keer flink gas geven tot aan +- 7000-8000rpm. dan killswitch meer gas bijgeven, weer aan. knalletje. en herhaal dat process

JA, maar hoe deed je dat nou? Is leuk als mensen nog op het laatst door rood willen oversteken... :')

Voor de heer PiotrSmx Paar keer flink gas geven tot aan +- 7000-8000rpm. dan killswitch meer gas bijgeven, weer aan. knalletje. en herhaal dat process

Oh dik! Is dat verder nog schadelijk naast dat je heel erg staat te revven?

Ik ben niet zo bekend met motorforum hoe kan ik in kontakt komen met motormuis77?

Alvast bedankt iedereen en was een moooie dag afgelopen zondag!

:^ haha... schoot me af en toe de buffer van mn D5200 vol :+

Ik ben niet zo bekend met motorforum hoe kan ik in kontakt komen met motormuis77?

Alvast bedankt iedereen en was een moooie dag afgelopen zondag!

stuur ff een mailtje naar foto-motormuis77@ziggo.nl met welke foto je wilt en of je de jpg wilt of de raw :)

Laatst bewerkt:
toen ik met vrienden richting amsterdam reed, reed er een motor met fotograaf achterop met ons mee over de snelweg. enig idee wie dat was iemand?

Terug
Bovenaan Onderaan