Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ik sta op die foto helemaallinks op die groene kawa, samen met een paar andere rijders vanaf het hoge noorden, ik vind het wel een mooie foto staat ook gelijk als achtergrondop me pc.
van links naar rechts
Nono1987, YamahaR1vinnie, Supermotofreak, Nico_09, Stieks.
die vent achter stieks hoorde niet bij ons groepje.
Bedankt voor de clip .
Garoeten van de voorrijderT , die netjes 104/124 kmh op de TomTom heeft gereden.
De achterste heeft iets harder moeten rijden ?
enzovoorts.
Dat de politie aanwezig is , is een preventieve actie vanuit het korps. Ik was met mijn ploegje als eerste aanwezig op Veenendaal waar 1 Volkswagen Touran stond van de politie met daarin een wat oudere agent die dan ook bij ons kwam staan om een babbeltje te maken. Erg kalm en gezellig.
De agent vroeg aan ons of we ook nog naar Amersfoort zouden gaan. Dat was nog niet zeker voor ons maar hij wist ons te vertellen dat zijn collega's daar rond 12.00 zouden gaan opstellen. Helemaal prima.
Waar jullie de meervoud van staande houdingen vandaan hebben voor artikel 5 weet ik niet maar het is er slechts 1 geweest en dat werd ook een invordering.
De wildwest schrijfstijl van de auteur vind ik verschrikkelijk er zit totaal geen feitelijk uitgezocht verhaal uit. Deze auteur heeft zijn vooroordelen laten spreken bij het schrijven van dit stukje gedrocht en de redacteur zat met zijn pen te spelen toen hij dit liet plaatsen. Jullie halen met dit bericht het hele imago van de 300 aanwezige motorrijders van alle pluimage onderuit.
Als ik niet zou weten hoe ik zelf rij , zou ik na het lezen van dit bericyt denken dat ik 1 of andere hooligan ben die het liefst iedereen op de openbare weg het graf injaagt.
Gelukkig weet ikzelf beter.
Misschien is het tijd dat in plaats van freelance auteurs te gebruiken weer eens een iemand te zoeken met een journalistieke achtergrond die wel feiten nagaat voordat hij een fantasieverhaal plaatst.
Ik verwacht dan ook een rectificatie op dit bericht en excuses van de auteur aan de aanwezige motorrijders op die desbetreffende zondag!
Ik zal dit bericht letterlijk kopiëren en krijg ik geen reactie of rectificatie te zien zal ik dit verder oppakken.
Met vriendelijke groet Jim een normale gezellige motorrijder.
Is dat een flitscamera op foto 1 of wat is dat voor een ongein?
Leuk dat ik een aantal mensen blij heb kunnen maken
Ik ga verder geen foto's meer versturen omdat er nauwelijks meerwaarde in zit t.o.v. die huidige die je op 1600x1600 kan downloaden.
Graag tot de volgende MF MM in september, dan weer iets nieuws verzinnen.
En voor diegene die er toch niet op staan; Panther1880 heeft op het parkeerterrein foto's gemaakt en ze hier nog niet gepost. Dus er is nog hoop.Dat heb ik mij ook afgevraagd. Maar lijkt meer voor beveiliging.
Het is een vast camera die op een paal voor de rotonde staat.
Ik heb alle foto's die ik heb kunnen downloaden bij elkaar gedaan.
Je kunt ze bekijken via de onderste link.
https://picasaweb.google.com/107454233682604113551/MMF2013?authkey=Gv1sRgCPTI4IKq15mlzQE#
Hiephoi Kabouter,Eindelijk klaar. De foto's staan op mijn picasaweb;
Gewoon met een traytje vol met koffie en donuts alle fotografen langsgaan en ze allemaal wat aanbiedenHiephoi Kabouter,
Bedankt voor de foto en alle inspanningen. Volgende meet ff afspreken onder het genot van een bakkie, my treat.
Grtz
Gewoon met een traytje vol met koffie en donuts allefotografenaanwezigen langsgaan en ze allemaal wat aanbieden
Gewoon met een traytje vol met koffie en donuts alle fotografen langsgaan en ze allemaal wat aanbieden
even klagen
ik zit inmiddels 10 jaren, 6 dagen en 12 uren op MF
en ik maak ook al heel lang foto's van MFers
en ook al heel vaak foto's opgestuurd
maar vaak hoor je daar nooit meer wat van; geen reactie, net alsof de foto's in een zwart gat verdwijnen
vandaar dat ik geen motivatie meer heb om uren achter mijn pc foto's te versturen
nou heb ik voor de persoon hierboven een uitzondering gemaakt en foto's verstuurd
en inderdaad; geen enkele reactie meer gehad