MFMM I'XIII - FOTO TOPIC

Leuke foto's
Alleen is mis de foto's nog van het weg rijden. Wie o Wie was dat?

Wie kan er wel bij de foto's van Jordy Den Otter?

Toch nog een foto gevonden waar ik rijdend op sta.

375151_581495735217038_277458333_n.jpg

Wil je dan even kijken of mijn VTR er tussen staat?
En die blauwe oldtimer die er achteraan komt ook?

Alvast bedankt Josh :)

ik heb goed gekeken maar ik heb helaas julle beiden niet er tussen zien staan en mezelf ook niet -O-

HaHa Josh, denk dat je nu voor iedereen mag gaan kijken, want ik kom er ook niet bij helaas. Weet niet hoeveel foto's het zijn?

HaHa Josh, denk dat je nu voor iedereen mag gaan kijken, want ik kom er ook niet bij helaas. Weet niet hoeveel foto's het zijn?

het zijn 303 foto's en grotendeels van zijn eigen groep waar hij mee reed (waar overigens erg geniale bijzitten)
YvS helaas jij staat er ook niet op -O-

Ah balen, maar bedankt voor het kijken.
Ik zoek echt nog de foto's van het weg rijden

ik heb mijn hoop op Kabouter Puntmuts gevestigd :+

haha, geeft nix Nightmagic, maar iedereen is natuurlijk heel erg gefixeerd op het vinden van z'n eigen foto's :)

Dus bij deze de link naar mn eigen foto's..

Mocht je een foto in hogere resolutie willen hebben stuur dan ff een e-mailtje zoals het staat op de _DSC0000.jpg foto :Y ik zal het bestand dan zo spoedig mogelijk toesturen :+

Oja, de high-res jpg's zijn 6000x4000 (10MB) en de raw is 25MB, hou er rekening mee dat het wel in je mailbox past :)

Goed bezig weer!! Mooie prachtige foto's.
Ik heb je overigens gemaild voor groter formaat.

_DSC0333.JPG

_DSC0334.JPG

dat is prima , maar ik vroeg het mij ff af. Wij waren het allereerste ploegje wat aankwam en wij verraste jou want je moest rap je camera pakken. Zilvergrijze Blackbird voorop , ik reed er net achter op de rood/zwarte cbr1000f met duo en zijkoffer :W
sta ik ook mischien ook eens knap op de foto :Y

ik kwam aan om ongeveer 13:30 toen stond er nog 1 foto graaf op de rotonde, die heeft mij op de foto gezet enig idee wie die foto graaf was?

reed samen met een maat
Ik blauwe kawasaki zx6r (blauw) witte helm!
Hij zwarte honda cbr (zwart)

De man met GoPro op ze helm, welke de aftocht vanuit de Andel filmde:) Gespot!
full

ik kwam aan om ongeveer 13:30 toen stond er nog 1 foto graaf op de rotonde, die heeft mij op de foto gezet enig idee wie die foto graaf was?

reed samen met een maat
Ik blauwe kawasaki zx6r (blauw) witte helm!
Hij zwarte honda cbr (zwart)

Dat is kabouter puntmuts.
Er wachten al vele op hem :-)
Waaronder ik zelf.

Laatst bewerkt:
MFMM2013MEI

qXGubs2XKK

Twee keer gespot, en nog op 3 filmpjes te zien. Ik heb wat meer geluk gehad dan sommige andere die blijkbaar helemaal niet zijn gefotografeerd! Alle fotograven bedankt, met name Fully en MotorMuis77 voor deze kiekjes :D

Ja ik zat precies tussen de foto's in helaas :(

Maatje die een meter voor mij reed stond erop, en die gozer die achter mij reed stond er ook op.

Voor de mensen die niet op de foto zijn gezet bij de aankomst: probeer eens wat meer afstand te houden tot je voorganger. Dan hebben de fotografen wat meer tijd om de volgende motorrijder in het vizier te nemen.

Voor de mensen die niet op de foto zijn gezet bij de aankomst: probeer eens wat meer afstand te houden tot je voorganger. Dan hebben de fotografen wat meer tijd om de volgende motorrijder in het vizier te nemen.
Goeie tip om in de OP op te nemen voor de volgende MFMM topic. :]

Of bij aankomst even een "joe-turn" op de rotonde maken en vervolgens een tweede keer aan komen rijden. Dan kan je haast niet gemist worden.

Terug
Bovenaan Onderaan