MFMM I'XIII - FOTO TOPIC

Haha graag gedaan! Was ook wat geklooi met m'n tel, anders had ik betere foto's kunnen maken.

Bij de september-meeting hoop ik een betere camera mee te nemen :)

DSC_3014.JPG

:) ikke

Ben mezelf al een keer of 7 tegengekomen. Paar keer rijdend en een aantal keer geparkeerd. Toch niet gek voor een grijs bruine kale bandit *D

Maar er zitten prachtige foto's bij. Alleen daarvoor is het al de moeite om naar Veenendaal te rijden :]

Een stukje uit het nieuws:

Motortocht vanaf Calveen
AMERSFOORT - Zondagmiddag 12 mei omstreeks 13:00 ging de motor meeting bij de Mac Donalds in het industrieterrein Calveen van start.
Zeker 150 motorrijders gingen vanaf de motor meeting in Veenendaal naar Amersfoort om stunts uit te halen met de motor.
Echter door snelle inzet van een politiemacht werd dit voorkomen.
De politie stond onder andere met een radar team de snelheid te meten. Ook motoren die wel stunts uithaalden worden genoteerd en staande gehouden door het motorteam van de politie.
Meerdere motoren van de politie reden door het gebied om alles in goeie banen te leiden. Ondanks dit optreden werden meerdere motoren staande gehouden en bekeurd volgens artikel 5 (gevaarlijk rijgedrag) of voor de snelheid. Ook werd er bekeurd voor wheelies maken en voor het onnodig produceren van geluid.
(Bron: AS Media)

Bijbehorende foto zie: http://www.destadamersfoort.nl/lokaal/motortocht_vanaf_calveen_46569706.html

_O- _O-

ik sta op die foto helemaallinks op die groene kawa, samen met een paar andere rijders vanaf het hoge noorden, ik vind het wel een mooie foto staat ook gelijk als achtergrondop me pc.

van links naar rechts

Nono1987, YamahaR1vinnie, Supermotofreak, Nico_09, Stieks.

die vent achter stieks hoorde niet bij ons groepje.

.....en voor het onnodig produceren van geluid. _O- _O- _O- _O-

Een stukje uit het nieuws:

Motortocht vanaf Calveen
AMERSFOORT - Zondagmiddag 12 mei omstreeks 13:00 ging de motor meeting bij de Mac Donalds in het industrieterrein Calveen van start.
Zeker 150 motorrijders gingen vanaf de motor meeting in Veenendaal naar Amersfoort om stunts uit te halen met de motor.
Echter door snelle inzet van een politiemacht werd dit voorkomen.
De politie stond onder andere met een radar team de snelheid te meten. Ook motoren die wel stunts uithaalden worden genoteerd en staande gehouden door het motorteam van de politie.
Meerdere motoren van de politie reden door het gebied om alles in goeie banen te leiden. Ondanks dit optreden werden meerdere motoren staande gehouden en bekeurd volgens artikel 5 (gevaarlijk rijgedrag) of voor de snelheid. Ook werd er bekeurd voor wheelies maken en voor het onnodig produceren van geluid.
(Bron: AS Media)

Bijbehorende foto zie: http://www.destadamersfoort.nl/lokaal/motortocht_vanaf_calveen_46569706.html

_O- _O-

enzovoorts.

Dat de politie aanwezig is , is een preventieve actie vanuit het korps.  Ik was met mijn ploegje als eerste aanwezig op Veenendaal waar 1 Volkswagen Touran stond van de politie met daarin een wat oudere agent die dan ook bij ons kwam staan om een babbeltje te maken. Erg kalm en gezellig. 

De agent vroeg aan ons of we ook nog naar Amersfoort  zouden gaan. Dat was nog niet zeker voor ons maar hij wist ons te vertellen dat zijn collega's daar rond 12.00 zouden gaan opstellen.  Helemaal prima. 

Waar jullie de meervoud van staande houdingen vandaan hebben voor artikel 5 weet ik niet maar het is er slechts 1 geweest en dat werd ook een invordering. 

De wildwest schrijfstijl van de auteur vind ik verschrikkelijk er zit totaal geen feitelijk uitgezocht verhaal uit. Deze auteur heeft zijn vooroordelen laten spreken bij het schrijven van dit stukje gedrocht en de redacteur zat met zijn pen te spelen toen hij dit liet plaatsen.  Jullie halen met dit bericht het hele imago van de 300 aanwezige motorrijders van alle pluimage onderuit. 

Als ik niet zou weten hoe ik zelf rij , zou ik na het lezen van dit bericyt denken dat ik 1 of andere hooligan ben die het liefst iedereen op de openbare weg het graf injaagt.

Gelukkig weet ikzelf beter.

Misschien is het tijd dat in plaats van freelance auteurs te gebruiken weer eens een iemand te zoeken met een journalistieke achtergrond die wel feiten nagaat voordat hij een fantasieverhaal plaatst.

Ik verwacht dan ook een rectificatie op dit bericht en excuses van de auteur aan de aanwezige motorrijders op die desbetreffende zondag!

Ik zal dit bericht letterlijk kopiëren en krijg ik geen reactie of rectificatie te zien zal ik dit verder oppakken. 

Met vriendelijke groet Jim een normale gezellige motorrijder.

.....en voor het onnodig produceren van geluid. _O- _O- _O- _O-
De lokale hermandad zou een onderscheiding moeten krijgen voor het heldhaftige optreden tegen die levensgevaarlijke criminele motorbende. :}

hoop het niet, ik en een aantal anderen wachten nog op de fotos van Kabouter Puntmuts

Laatst bewerkt:
Foto 21! Ik voel me vereerd O-)

dat is grappig, ik zag jou ook rijden op deze motor.

Het viel me op omdat mijn vriendin hetzelfde model heeft, de bestickering enz is ook hetzelfde het enige wat verschilt zijn de kleuren..

Ja sta volgensmij wel op een van jouw foto's (bedankt daarvoor), maar bij weg rijden zijn ook foto's gemaakt waar ik benieuwd naar ben.

Juist naar die foto's ben ik benieuwd.
De aankomstfoto is strak de bocht in kijken en op de terreinfoto's heb ik mijn fiets ook zien staan.
De vertrek foto is wat "losser", groeten naar de fotograaf enzo.

Ben wel benieuwd hoe die er uit ziet :Y

Eindelijk klaar.
De foto's staan op mijn picasaweb; hier links op het icoon van het huisje klikken en dan kom je daar.
Omgezet naar vierkant formaat. Met 'download' optie krijg je een grote 1600x1600 foto.
Ik had twee verschillende camera's gebruikt en er staan dus ook twee reeksen foto's.
En omdat picasaweb niet meer dan 1000 foto's per album kan bevatten is er een part 1 en een part 2.

kaboutertje.... je bent een REUS!!!!! *O*

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan