Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Damn, die OP staat wel vol met linkjes zeg, is er wel wat gebeurd daaro?
Volgens mij was ik er rond 10:30. Was ik zeker weer net te vroegzat ik daar om 10:30 met camera op de rotonde, maar geen motoren
pas om 10:39:39 de eerste foto gemaakt
en om 13:53:11 de laatste
ik ben echter niet zo snel, dus foto's komen over een paar dagen pas beschikbaar
Toen ik weg reed rond 2 uur(denk ik) stond er ook een iemand te fotogriferen op de rotonde. Wie was dat dan?
you've got m@il
thnx
deze is van mij
Dit is Veenendaal.Broos je bent een baas!!!
Ik sta er geweldig op.
[afbeelding]
Was dit trouwens in Veenendaal of Amersfoort?
haha, geeft nix Nightmagic, maar iedereen is natuurlijk heel erg gefixeerd op het vinden van z'n eigen foto's
Dus bij deze de link naar mn eigen foto's..
Mocht je een foto in hogere resolutie willen hebben stuur dan ff een e-mailtje zoals het staat op de _DSC0000.jpg foto ik zal het bestand dan zo spoedig mogelijk toesturen
Oja, de high-res jpg's zijn 6000x4000 (10MB) en de raw is 25MB, hou er rekening mee dat het wel in je mailbox past
Nope weer niet
haha, geeft nix Nightmagic, maar iedereen is natuurlijk heel erg gefixeerd op het vinden van z'n eigen foto's
Dus bij deze de link naar mn eigen foto's..
Mocht je een foto in hogere resolutie willen hebben stuur dan ff een e-mailtje zoals het staat op de _DSC0000.jpg foto ik zal het bestand dan zo spoedig mogelijk toesturen
Oja, de high-res jpg's zijn 6000x4000 (10MB) en de raw is 25MB, hou er rekening mee dat het wel in je mailbox past
Open zijn link. En bekijk de eerste afbeelding. Zo moeilijk is t niet