MFMM I'XIII - FOTO TOPIC

Broos je bent een baas!!!

Ik sta er geweldig op.

IMG_9600.JPG

Was dit trouwens in Veenendaal of Amersfoort?

Laatst bewerkt:
Die foto's van Jordy Den Otter kan ik nog steeds niet zien? -O-

zat ik daar om 10:30 met camera op de rotonde, maar geen motoren |(
pas om 10:39:39 de eerste foto gemaakt
en om 13:53:11 de laatste

ik ben echter niet zo snel, dus foto's komen over een paar dagen pas beschikbaar
Volgens mij was ik er rond 10:30. Was ik zeker weer net te vroeg :/

Reed achter de politieauto aan op een rode V-strom.

Toen ik weg reed rond 2 uur(denk ik) stond er ook een iemand te fotogriferen op de rotonde. Wie was dat dan?

OP bijgewerkt, sorry jongens maar met Moederdag en vandaag is mijn meissie jarig had ik nog geen tijd voor gehad!

Link van Jordy verwijderd omdat ie het niet doet!

haha, geeft nix Nightmagic, maar iedereen is natuurlijk heel erg gefixeerd op het vinden van z'n eigen foto's :)

Dus bij deze de link naar mn eigen foto's..

Mocht je een foto in hogere resolutie willen hebben stuur dan ff een e-mailtje zoals het staat op de _DSC0000.jpg foto :Y ik zal het bestand dan zo spoedig mogelijk toesturen :+

Oja, de high-res jpg's zijn 6000x4000 (10MB) en de raw is 25MB, hou er rekening mee dat het wel in je mailbox past :)

Alle fotograven nogmaals bedankt ! Het was gezellig met een goede opkomst.
Vanaf De Andel werd sinds jaren rustig gereden naar Veenendaal, complimenten !!

haha, geeft nix Nightmagic, maar iedereen is natuurlijk heel erg gefixeerd op het vinden van z'n eigen foto's :)

Mocht je een foto in hogere resolutie willen hebben stuur dan ff een e-mailtje zoals het staat op de _DSC0000.jpg foto :Y ik zal het bestand dan zo spoedig mogelijk toesturen :+

Oja, de high-res jpg's zijn 6000x4000 (10MB) en de raw is 25MB, hou er rekening mee dat het wel in je mailbox past :)

Nope weer niet -O-

U heeft mail!

Laatst bewerkt:
Hele foute vraag op dit forum maar iemand toevallig nog een fototje gemaakt van mijn daily vervoerhoer :? Had m'n helm en handschoenen nog op het dashboard gelegd in de hoop dat jullie mijn gebakje niet op de brandstapel zouden mikken op een MOTOR-meeting. Kreeg helaas deal met diverse motoren niet rond voor zondag dus vandaar met de daily bitch -O- .

248235_350286138427816_1444488774_n.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan