MFMM I'XIII - FOTO TOPIC

Leuk dat ik een aantal mensen blij heb kunnen maken ;)
Ik ga verder geen foto's meer versturen omdat er nauwelijks meerwaarde in zit t.o.v. die huidige die je op 1600x1600 kan downloaden.

Graag tot de volgende MF MM in september, dan weer iets nieuws verzinnen.

En voor diegene die er toch niet op staan; Panther1880 heeft op het parkeerterrein foto's gemaakt en ze hier nog niet gepost. Dus er is nog hoop.

Is dat een flitscamera op foto 1 of wat is dat voor een ongein?
Dat heb ik mij ook afgevraagd. Maar lijkt meer voor beveiliging.
Het is een vast camera die op een paal voor de rotonde staat.

Puntmuts bedankt voor de super foto's! super kwaliteit!
HEEL VEEL DANK! :}

Eindelijk klaar.
De foto's staan op mijn picasaweb; hier links op het icoon van het huisje klikken en dan kom je daar.
Omgezet naar vierkant formaat. Met 'download' optie krijg je een grote 1600x1600 foto.
Ik had twee verschillende camera's gebruikt en er staan dus ook twee reeksen foto's.
En omdat picasaweb niet meer dan 1000 foto's per album kan bevatten is er een part 1 en een part 2.

Bedankt sta er twee keer op *O*

Thnx puntmuts! :}

full

Eindelijk klaar.
De foto's staan op mijn picasaweb; hier links op het icoon van het huisje klikken en dan kom je daar.
Omgezet naar vierkant formaat. Met 'download' optie krijg je een grote 1600x1600 foto.
Ik had twee verschillende camera's gebruikt en er staan dus ook twee reeksen foto's.
En omdat picasaweb niet meer dan 1000 foto's per album kan bevatten is er een part 1 en een part 2.

:} Hulde... wat een super gave foto's :Y

Allemachtig, weer 3 foto's en weer allemaal canvas kwaliteit. Maar ik kan toch niet mijn hele woonkamer volhangen :N :N
Maar dat is dus weer een groot compliment aan de fotograaf, deze keer puntmuts. Grote klasse!

Eindelijk klaar.

Je bent geweldig! Ik sta op een aantal foto's! Ben er zeer blij mee!! :]

Even een tip voor iedereen: je moet de foto ook echt downloaden om het juiste formaat te krijgen. Bij rechtermuisknop + opslaan krijg je een kleinere versie ;)

Bij mij werkt de 1e pagina met meeting foto's niet..en de 2e wel..hoe kan dit??

Dat had ik ook op het werk. Maar door even enkele minuten te wachten en helemaal niks anders te openen, krijgt je browser de tijd om 'm te laden. Door de 1000 foto's duurt het even. Maar de pagina werkt dus wel gewoon.

Ik ga verder geen foto's meer versturen omdat er nauwelijks meerwaarde in zit t.o.v. die huidige die je op 1600x1600 kan downloaden.

Dan had je ze natuurlijk net zo goed origineel kunnen uploaden zonder die rare vierkante resolutie, had je nog een tijdje image processing gescheeld ook. Moet verder zeggen dat je dan ook wel op een bizar lage resolutie geschoten hebt, aangezien DSLRs van tien jaar geleden al tussen de 5 en 10 megapixels zaten en jouw foto's, waarvan je zegt dat de originele geen meerwaarde hebben, net over de 2,5mp gaan (in vergelijking met hedendaagse camera's met 15-20+ mp, maar dat weet je zelf ook).

Snap ook nog steeds niet waarom je zulke goede foto's in zo'n visueel onaantrekkelijke vorm neer wilt zetten, ken geen enkele fotograaf die dat vrijwillig zou doen (behalve mensen op Instagram.. :+) Snap ook niet waarom de originelen volgens jou geen meerwaarde zouden hebben, voor mij (en waarschijnlijk anderen) hebben die normale verhouding en de extra pixels namelijk absoluut veel meerwaarde! Of je wilt simpelweg niet dat mensen je foto's afdrukken/bewerken/op hun Facebook zetten. Dat kan natuurlijk ook.

Ben overigens nog steeds onder de indruk van de kwaliteit en hoeveelheid van je foto's hoor! Snap alleen niet waarom je ze niet écht durft te delen zoals de rest dat wel doet. :Y

Laatst bewerkt:
ik ben het met Ruppert eens...
echt heel raar de 1600x1600
je kan er behalve hier en FB posten, niks mee...

wat optiek, kleur, scherpte betreft vind ik je zeker een goeie fotograaf, alleen hebben wij helaas minder aan.

zelfs als achtergrond van mijn pc kan ik het niet gebruiken :')

begrijp ons niet verkeerd, wij waarderen al je foto's en werk...
zijn jouw foto's, ik vind het alleen zonde. ;)

Laatst bewerkt:
Het is allemaal vrijwilligerswerk, de fotograaf mag zelf weten wat hij met zijn foto's doet ;)

Moet je er maar voor betalen })

Eindelijk klaar.

top foto's, bedankt :}

Fotografen bedankt voor jullie tijd en moeite! Nog een paar extra veren voor puntmuts die ook mij schitterend heeft vastgelegd! :}

Kabouter Puntmuts , Bedankt voor de Pic.
De Busanisten in dejenaaitzusteeds snappen niet dat ik in Nederland met die helm rondrij.
Yep #2 in Europa LoL
357ronp.jpg

Garoete van Flakkee(s) 8-)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan