NightMagic
MF veteraan
- Onderwerp starter
Gelukkig hebben wij niet allemaal dezelfde smaak!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gelukkig hebben wij niet allemaal dezelfde smaak!
Dat heb ik mij ook afgevraagd. Maar lijkt meer voor beveiliging.Is dat een flitscamera op foto 1 of wat is dat voor een ongein?
Eindelijk klaar.
De foto's staan op mijn picasaweb; hier links op het icoon van het huisje klikken en dan kom je daar.
Omgezet naar vierkant formaat. Met 'download' optie krijg je een grote 1600x1600 foto.
Ik had twee verschillende camera's gebruikt en er staan dus ook twee reeksen foto's.
En omdat picasaweb niet meer dan 1000 foto's per album kan bevatten is er een part 1 en een part 2.
Bij deze mijn filmpje van De Andel - Veenendaal
Geen muziekjes oid. Alleen even een stukje sneller laten afspelen.
Eindelijk klaar.
De foto's staan op mijn picasaweb; hier links op het icoon van het huisje klikken en dan kom je daar.
Omgezet naar vierkant formaat. Met 'download' optie krijg je een grote 1600x1600 foto.
Ik had twee verschillende camera's gebruikt en er staan dus ook twee reeksen foto's.
En omdat picasaweb niet meer dan 1000 foto's per album kan bevatten is er een part 1 en een part 2.
Waar is die link dan van Puntmuts? Kan hem moet vinden
Eindelijk klaar.
Bij mij werkt de 1e pagina met meeting foto's niet..en de 2e wel..hoe kan dit??
Even een tip voor iedereen: je moet de foto ook echt downloaden om het juiste formaat te krijgen. Bij rechtermuisknop + opslaan krijg je een kleinere versie
Ik ga verder geen foto's meer versturen omdat er nauwelijks meerwaarde in zit t.o.v. die huidige die je op 1600x1600 kan downloaden.
Het is allemaal vrijwilligerswerk, de fotograaf mag zelf weten wat hij met zijn foto's doet
Moet je er maar voor betalen
Eindelijk klaar.
Met dank aan Puntmuts toch nog één foto was al even bang dat ik het allemaal gedroomd had.
[afbeelding]