vanishingpoint
MF veteraan
Kabouter youre the best .
Bedankt namens de Busanisten
Bedankt namens de Busanisten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt, mooie foto's hoor!Eindelijk klaar.
De foto's staan op mijn picasaweb; hier links op het icoon van het huisje klikken en dan kom je daar.
Omgezet naar vierkant formaat. Met 'download' optie krijg je een grote 1600x1600 foto.
Ik had twee verschillende camera's gebruikt en er staan dus ook twee reeksen foto's.
En omdat picasaweb niet meer dan 1000 foto's per album kan bevatten is er een part 1 en een part 2.
Als ej vaker mijn reacties had gelezen had je gezien dat ik de fotografen meerdere malen hartelijk bedankt heb.deze bedoelde ik ..... neem jij ze toch de volgende keer....
Yeah eindelijk de foto's waar ik op wachtte hartelijk dankEindelijk klaar.
De foto's staan op mijn picasaweb; hier links op het icoon van het huisje klikken en dan kom je daar.
Omgezet naar vierkant formaat. Met 'download' optie krijg je een grote 1600x1600 foto.
Ik had twee verschillende camera's gebruikt en er staan dus ook twee reeksen foto's.
En omdat picasaweb niet meer dan 1000 foto's per album kan bevatten is er een part 1 en een part 2.
Je kan ze gewoon downloadenKan kabouter puntmuts mij een PB sturen ivm mooie foto's die die gemaakt heeft bij mfmm ? Of je ze kan mailen
Je kan ze gewoon downloaden
Ah, ik had de foto's door ''ge-appt'' gekregen van m'n vriendin, dus had niet gezien dat ook de grote foto's vierkant warenTuurlijk kan je ze downloaden, heb je wel een vierkante crop op relatief lage resolutie. Ik snap ook niet zo goed waarom ze vierkant moeten zijn, dat heeft volgens mij ook niet echt toegevoegde waarde. Eerder integendeel.
Maar Kabouter Puntmuts, wel voor de foto's (zowel hoeveelheid als kwaliteit), sta er zelf twee maal op, 1x met en 1x zonder motor
Toch zou ik ook je ook graag vragen of je bereid bent op verzoek de originele bestanden (raw/jpg) te delen. Dat zou ik heel erg waarderen!
Bij deze mijn filmpje van De Andel - Veenendaal
Geen muziekjes oid. Alleen even een stukje sneller laten afspelen.
Bij deze mijn filmpje van De Andel - Veenendaal
Geen muziekjes oid. Alleen even een stukje sneller laten afspelen.
Hallo iedereen, bedankt voor de leuke en mooie foto's!
Met mijn iPhone heb ik er ook wat gemaakt. Niet veel, maar misschien leuk om met iedereen te delen: https://www.dropbox.com/sh/6fzdg6fttrkyilk/STdvhbwZYz
Eindelijk klaar.