MFMM I'XIII - FOTO TOPIC

Eindelijk klaar.
De foto's staan op mijn picasaweb; hier links op het icoon van het huisje klikken en dan kom je daar.
Omgezet naar vierkant formaat. Met 'download' optie krijg je een grote 1600x1600 foto.
Ik had twee verschillende camera's gebruikt en er staan dus ook twee reeksen foto's.
En omdat picasaweb niet meer dan 1000 foto's per album kan bevatten is er een part 1 en een part 2.
Bedankt, mooie foto's hoor!

Mooie foto's Kabouter Puntmuts (Maarten)
Kan ik bepaalde foto's ook in vol formaat aanvragen?
Zo ja, dan graag:
3Q1B1425C
3Q1B1424C
3Q1B1423C
3Q1B1422C

adres waar het heen mag:
image.png

Alvast bedankt :)

Je kan ze zelf downloaden :)

Overigens ook mijn dank aan Puntmuts. Sta er weer mooi op (in tweevoud) bij de aftocht uit Veenendaal.

deze bedoelde ik ..... neem jij ze toch de volgende keer.... *O*
Als ej vaker mijn reacties had gelezen had je gezien dat ik de fotografen meerdere malen hartelijk bedankt heb.

Eindelijk klaar.
De foto's staan op mijn picasaweb; hier links op het icoon van het huisje klikken en dan kom je daar.
Omgezet naar vierkant formaat. Met 'download' optie krijg je een grote 1600x1600 foto.
Ik had twee verschillende camera's gebruikt en er staan dus ook twee reeksen foto's.
En omdat picasaweb niet meer dan 1000 foto's per album kan bevatten is er een part 1 en een part 2.
Yeah eindelijk de foto's waar ik op wachtte hartelijk dank *O*

Met dank aan Puntmuts toch nog één foto *O* was al even bang dat ik het allemaal gedroomd had.

936348_579945778716079_2047304788_n.jpg

Minder hard rijden Dominique, hebben ze de kans je op de foto te kunnen zetten :9

Just follow me guys.... I think they went that way!!!!!

3Q1B1247C.jpg

_O-

Kan kabouter puntmuts mij een PB sturen ivm mooie foto's die die gemaakt heeft bij mfmm ? Of je ze kan mailen ;)

Bij deze mijn filmpje van De Andel - Veenendaal
Geen muziekjes oid. Alleen even een stukje sneller laten afspelen.

Je kan ze gewoon downloaden ;)

Tuurlijk kan je ze downloaden, heb je wel een vierkante crop op relatief lage resolutie. Ik snap ook niet zo goed waarom ze vierkant moeten zijn, dat heeft volgens mij ook niet echt toegevoegde waarde. Eerder integendeel.

Maar Kabouter Puntmuts, wel :} voor de foto's (zowel hoeveelheid als kwaliteit), sta er zelf twee maal op, 1x met en 1x zonder motor :Y

Toch zou ik ook je ook graag vragen of je bereid bent op verzoek de originele bestanden (raw/jpg) te delen. Dat zou ik heel erg waarderen! :}

Laatst bewerkt:
Tuurlijk kan je ze downloaden, heb je wel een vierkante crop op relatief lage resolutie. Ik snap ook niet zo goed waarom ze vierkant moeten zijn, dat heeft volgens mij ook niet echt toegevoegde waarde. Eerder integendeel.

Maar Kabouter Puntmuts, wel :} voor de foto's (zowel hoeveelheid als kwaliteit), sta er zelf twee maal op, 1x met en 1x zonder motor :Y

Toch zou ik ook je ook graag vragen of je bereid bent op verzoek de originele bestanden (raw/jpg) te delen. Dat zou ik heel erg waarderen! :}
Ah, ik had de foto's door ''ge-appt'' gekregen van m'n vriendin, dus had niet gezien dat ook de grote foto's vierkant waren :P
Ik zou ook de originelen wel willen dan :Y

leuk zo jezelf tezien rijden, wel jammer dat we rond 5 min de vlucht strook opmoeten met motor pech ;(

Bedankt voor de clip .
Garoeten van de voorrijderT , die netjes 104/124 kmh op de TomTom heeft gereden.
De achterste heeft iets harder moeten rijden ?

Eindelijk klaar.

Op de valreep toch nog mooie foto's gevonden.
Bedankt puntmuts en tot volgende keer.
Of en volgende gelegenheid.

Terug
Bovenaan Onderaan