Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Eigenlijk eens een keer een topic maken over comfortabele supersports +-100pk.. Daar mag de VFR800 van mij best bij, de ZZR600, (natuurlijk mijn GPX ook, hoewel dat weer 750cc is).Ik denk dat dat het is....
Nope, heb niks liggen, maar heb je al op de sloperijen gekeken? die hebben prima webshops en daar kost dat spul vaak 3x niks.Hallo allemaal,
Helaas is vandaag met de storm mijn motor omgewaaid en ik ben nu op zoek naar een rechter clip-on en knipperlicht. Is hier toevallig iemand die nog iets heeft liggen? Ik hoor het graag!
Hey bedankt voor je reactie. Heb al gekeken en vond er 1 voor 35euro ex verzendkosten. Vind ik wat duur dus ik dacht ik probeer het forum nog evenNope, heb niks liggen, maar heb je al op de sloperijen gekeken? die hebben prima webshops en daar kost dat spul vaak 3x niks.
Knipperlicht voor. Maar misschien ook achter trouwens, heb ik nog niet goed naar gekeken. Misschien kom ik erop terug bij jeClip-on denk ik niet (alleen een kromme linker ) knipperlichten: Voor of achter? Achter heb ik dacht ik nog een setje liggen.
Clip-on denk ik niet (alleen een kromme linker ) knipperlichten: Voor of achter? Achter heb ik dacht ik nog een setje liggen.
Zag ook iets van een VFR is ook welkom voorbij komen?
Dit is niet te vergelijken met de Poes.
Poes rijdt veel soepeler dan de VFR (750 en de Vtec)
Dan ehm de zzr600 en de poesjes.. Maar verder nog iets wat er op lijkt dan?
Nou, dat was iid meer een van zijn tijdperk.
Die hadden zo'n handig dashboard/zijkuip vakje.
Net als de RFjes..
Waar is die tijd gebleven?!?!
Dynojet kitje niet doen. Kost relatief veel, en je krijgt er niet zo heel veel voor terug: Misschien 2 a 3 pk, waarbij na 20k de naalden weer versleten zijn. Origineel is toch het beste. KN filter icm open uitlaat en afstellen levert al net zo veel op.Ja dat is het zeker zoals gezegd rijdt ze fantastisch.
En grappig dat je het benoemd dat is dus iets wat ik vergeten ben, ik heb voor een tandje minder dus ik rij met een verhouding van 14/47.
Moet eerlijk zeggen dat je voor de lage kosten er enorm veel voor terugkrijgt.
Fiets loopt veel vlotter door d'r versnellingen heen en trekt echt als een malle.
Heeft de jet kit echt meerwaarde?
Kheb er wel eens over nagedacht maar kost toch 120 of 130 euro geloof ik, en als ik er niet veel mee win dan vind ik het niet echt nodig.
Fiets loopt namelijk als een zonnetje....
Gear indicator is een los kastje en die heb ik samen met de shift light naast elkaar weggewerkt onder de snelheidsmeter.
Duidelijk zichtbaar en ziet er strak uit.
Bougies vervangen maakt bij elke motor een mega verschil. Na al je updates zou ik juist dat doen.Verder krijgt ze volgend jaar bij de grote beurt nog een setje iridium bougies maar dit is meer omdat ik vind dat je er een beetje lastig bij kunt en aangezien kleppen controleren pas om de 42.000 hoeft, kan ik ze lekker laten zitten.
Gelijk even een vraagje : bij wie waren de kleppen uit spec tijdens controle? En zoja welke?
Ik heb het nog niet gehad en moet eerlijk zeggen dat je het niet vaak hoort dat er shims uitgewisseld moeten worden bij de thundercat.