Hét Honda Fireblade topic, Voor alle modellen!

Was weer een lekker weekendje op de brommer
 

Bijlagen

  • IMG-20240413-WA0009.jpg
    IMG-20240413-WA0009.jpg
    369 KB · Weergaven: 0
Bougies laat ik mooi vervangen bij de beurt, dan ligt mijn Blade met kleppenspeling-controle toch al half uit elkaar :Y
Het blijft klote werk om erbij te komen...
Vroeger was het beter gaat niet altijd op. Maar in dit geval wel. Toen was het bougiedop lostrekken, bougie er uit, nieuwe er in, bougiedop er op drukken. Nu is het inderdaad je halve motor uit elkaar halen maar ook weer opbouwen. En als je niet oplet, lopen kloten en zoeken om dat vergeten stekkertje weer te verbinden.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb vandaag mijn schakelmechaniek omgedraaid naar GP-shift, kon er niet aan wennen zowel met de standaard rearset niet als met de robby moto's.
Ik kreeg met name in de hogere versnellingen te maken met false neutrals vanaf z'n 4 kon ik niet genoeg kracht leveren om goed door te trappen. wel onderbreking maar viel dan weer terug naar z'n 4 met een beste klap, geen zin om weer de bak te verwisselen.
Werkt nu goed als trap als een warm mes door boter door alle versnellingen heen8-). was na een uurtje rijden al bijna helemaal gewend.
Rijdt erg :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan