Tot nu toe vind ik t nog meevallen wat mn divje rijdt. Voordat ik naar Duitsland reed, haalde ik ruim 300 km op een tank (1:21)
In Duitsland met t rotweer was t 1:18,5. Opzich nog wel redelijk vind ik...
Ben benieuwd hoe zuinig ik hier in Nederland weer rijdt..
Volgende week WW maar weer op de motor proberen. Knietjes/heupen zijn eindelijk weer een beetje hersteld
Wat wil je voor de uitlaat bochten + collector hebben?
Nee hoor, een nieuwe velg is niet nodig, je zult een nieuwe / andere snelheidsmeter unit moeten hebben voor je voorwiel, en die heeft Jean waarschijnlijk wel voor jeHad ik trouwens al verteld dat in Duitsland mijn snelheidsmeter ineens 0 aangaf?
Wilde kijken hoe hard ik reed, denk ik ineens, waaaaaaar is mn aanwijzer
Bleek niet mn kabeltje te zijn, maar iets in de velg? Er zitten daar 2 pinnetjes, waar je snelheidsmeter bij je wiel invalt. Er was er 1 afgebroken, en de ander stond scheef. Die weer rechtgebogen. Hij houdt t tot nu toe all 750 km uit, maar mocht ie weer afbreken (al het gewicht "duwt" nu tegen 1 pinnetje), weet iemand of dat te repareren is? Of moet ik weer op zoek naar een nieuwe velg?
Ja hoor, ik snap het nog (denk ikBensi dat onderdeel is dus nog wel helemaal goed. We dachten ook eerst dat het dat onderdeel was.
Maar op die unit zit een blokje, die valt dus in je velg. En de pinnen waar dit blokje tegenaan zit is dus afgebroken (snap je nog wat ik bedoel)
Nr. 3 is een lager. Alles wat daar voor zit (nr. 5, 6, 7 en 11) is te vervangen. En als het niet je kabel is die kapot is moet het één van die onderdelen zijn lijkt mij toch? Anders vraag je toch aan Jean of hij dat hele stel wil opsturen voor een schappelijk prijsjeNou en daar twijfel ik dus overIk heb die hele unit in mn handen gehad, en volgens mij zat nummer 5 op die unit vast. Die valt dan in je velg (heb inmiddels mn voorwiel er al zo vaak af moeten halen dat ik er moe van wordt )Dat waar nummer 5 tegenaan loopt, die pinnetjes bedoel ik
Aaahhh OK, tja, da's jammer. het lijkt me lastig om daar iets aan te lassen. Maar goed, zolang het nog werkt ....... lekker laten zittenBensi het is dus niet die unit, maar die pinnetjes die je op je velg ziet zitten. 5 is nog wel heel, maar de pinnetjes waar deeltje 5 in moet vallen zijn afgebroken..
Heb echter geen idee of ik daar iets nog aan kan vervangen. Misschien las ik dat pinnetje wel gewoon weer vast op mn velgMn unit draait dus niet meer rond (nouja, nu weer wel dus maar de vraag is voor hoelang).
Maar als ik t zo beter zie denk ik niet dat ik dat kan vervangen zonder weer een nieuwe velg te zoeken..