• Beste Bezoeker, de mailproblemen zijn opgelost.

Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

HighKing

Emperor of the void 👻
Donateur
13 aug 2014
4.673
1.199
37
Heemskerk
highking.nl
de beste oplossing voor een revbom is dat t hele blok uit elkaar dondert ,hebben jij en t "slachtoffer" er tenminste lol aan
Keertje meegereden in een hele grote groep, ride4kika. Was georganiseerd door de freeriders, een Molukse motorclub die met de rit de motorrijder en de Molukse motorrijder in het bijzonder een betere naam wilde geven.
Helaas reden er ook een paar brag&boost idioten mee die bij iedereen die ze tegen kwamen een revbomb uitvoerde. Ja, da's goed voor het imago van de motorrijder...

Echt hard gelachen toen een van die mannen na revbomb 153 aan de kant moest omdat z'n motor er even geen zin meer in had. _O-

MeanBlueMan

Moderator
Crew
Donateur
8 jan 2003
102.714
307
www.motor-forum.nl
Revbomb is het meest stomme dat de mensheid heeft uitgevonden.

Het heeft op geen enkele manier zin.

Het is alsof er plots iemand keihard op straat gaat staan vloeken en tieren.
Iedereen ziet en hoort het, niemand snapt waar het eigenlijk om gaat, je hebt er zelf niets aan en iedereen vind je een asociale l*l.

En je motor zou er tegen moeten kunnen, maar als je moet kiezen of het eerder goed of slecht is voor m kom je toch bij slecht uit.

28 nov 2018
88
30
37
Alkmaar
Zo jongens. Ik durf niets meer te posten uit vrees dat ik het oordeel van het motorelite over me heen krijg. Ik wou alleen maar delen dat ik bijna door iemand van de weg af gereden is zonder te blikken of te blozen.

Voor de rest ben ik een keurige rijder die sinds de kerst van zijn oude brik af is en nu een goed werkende fijne motor heeft met functionerende claxon.

sammie

MF veteraan
10 nov 2003
21.200
113
Assen
Zo jongens. Ik durf niets meer te posten uit vrees dat ik het oordeel van het motorelite over me heen krijg. Ik wou alleen maar delen dat ik bijna door iemand van de weg af gereden is zonder te blikken of te blozen.

Voor de rest ben ik een keurige rijder die sinds de kerst van zijn oude brik af is en nu een goed werkende fijne motor heeft met functionerende claxon.
Na 3 keer hoor je er echt bij..:P

30 jan 2018
1.308
1.533
38

Lees je eigen post morgen nog een keertje en beoordeel dan je 'tone-of-voice' ;)

Ik wil de automobilist zeker niet goed praten en snap heel goed dat zo'n ervaring het één en ander in je losmaakt.

Wat ik in de jaren geleerd heb is dat je bij buitenlandse kentekenplaten extra alert moet zijn: ze rijden 9 van de 10 keer in onbekend gebied, ondanks een navi toch zoekende of onzeker en soms tergend langzaam. En ja, wanneer de navi dan naar links/rechts zegt terwijl ze verkeerd voorgesorteerd staan... Paniek manoeuvres zijn hier niet vreemd.

Willem

ᏔᎥᏝᏝ€M
Donateur
22 aug 2005
6.307
224
48
Kampen (Overijssel)

Er is hier geen elite, opbouwende kritieken gewoon ter harte nemen en als jij nodeloos je blok hoog in de toeren wil jagen is dat jouw goed recht (hier smilie met afkeurende blik) maar eigenlijk betekend dat je je emotie niet in de hand hebt terwijl je op je motor zit maar net als bij iedereen, het komt met de jaren en bij de één wat eerder dan de ander.

Pff iedereen heeft het ooit wel gedaan, en wie het niet deed is een leugenaar :+
Ik ben wel een leugenaar maar heb me er ook schuldig aan gemaakt, neemt niet weg dat het in en in droevig is net als de benaming “rev bomb” poeh poeh....indrukwekkend hoor..

9 jan 2012
19.266
789
Nijmegen
Middelvingers zijn om je koppeling resp. voorrem te bedienen en verder helemaal nergens voor, althans op de motor. Ik wil mezelf niet mooier voordoen dan ik ben, maar er is al zoveel agressie in de wereld ... Bezit je ziel in lijdzaamheid, zeiden ze vroeger. Accepteer dat iedereen gek is en alles fout doet. Jouw middelvinger verandert daar helemaal niets aan :N

MeanBlueMan

Moderator
Crew
Donateur
8 jan 2003
102.714
307
www.motor-forum.nl

Welke elite heb je het over :?

Ik zie alleen reply van mensen die hun mening ergens over geven, precies zoals op een forum hoort.
Net als dat je mening mag geven.

Het gebeurd vaker dat iemand iets post en dat er reacties komen op een deel van de post waar niet de nadruk op lag, namens de poster.
Dat heb je in de kroeg ook wel eens.

Gewoon posten wat je wil en genieten van het motorrijden *D

HermanK

Die hard MF'er
24 nov 2015
352
33
30
Witharen
Revbomb is het meest stomme dat de mensheid heeft uitgevonden.

Het heeft op geen enkele manier zin.

Het is alsof er plots iemand keihard op straat gaat staan vloeken en tieren.
Iedereen ziet en hoort het, niemand snapt waar het eigenlijk om gaat, je hebt er zelf niets aan en iedereen vind je een asociale l*l.
En wat is nu het verschil met toeteren? Degene waar je naar toetert of rev bombt heeft toch niet in de gaten dat het voor hem bedoelt is want diegene is toch hett braafste jongentje van de klas

Stefan666

MF veteraan
23 jan 2013
4.373
99
Zeeuws Vlaanderen
Achteraf -> toeteren, rev'en , middel-vinger opsteken , hoofdje schudden , helmpje tikken , aanspreken , op het raam kloppen , deuk in deur schoppen, spiegeltje tikken, klem rijden , afsnijden , klem-rijden-vervolgens-uit-de-auto-trekken-en-in elkaar-slaan , of met je lampen knipperen.

Doe je voor jezelf. niet voor een ander.
Tenzij je in uniform loopt, en er een prent achteraan geeft, gaat er niemand van leren of onder de indruk van zijn. ( we zijn in Nederland , nietwaar ;p )

Vooraf lampje knipperen / toeteren.. doe je voor elkaar , om een gevaarlijke situatie op te lossen.
( getver ! het staat zelfs omschreven, als "om een noodsituatie af te wenden" ) ... zo iets..

21 sep 2018
23
18
Nooit geweten dat er zoiets als een revbomb is, enne nee ik lieg niet...

Over het algemeen haal ik mijn schouders op vwb het weggedrag van mijn medeweggebruikers
ben nl. zelf ook niet onfeilbaar en ben me er van bewust dat ik op 2 wielen erg kwetsbaar ben.

Agressiviteit is nooit een oplossing, lees de kranten er maar op na...