Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

Heel eerlijk; ik laat me ook wel eens verleiden tot een vinger of hinghing, maar het lost niets op en veroorzaakt alleen nog maar meer agressie.

Nog nooit van een achterrem gehoord? :+
Ja vol op je achterrem stampen en dan grip verliezen en op je bek gaan. Da's slim. Om nog maar even te zwijgen over het feit dat je daarmee lang zo hard niet kunt remmen...
 
de beste oplossing voor een revbom is dat t hele blok uit elkaar dondert ,hebben jij en t "slachtoffer" er tenminste lol aan
Keertje meegereden in een hele grote groep, ride4kika. Was georganiseerd door de freeriders, een Molukse motorclub die met de rit de motorrijder en de Molukse motorrijder in het bijzonder een betere naam wilde geven.
Helaas reden er ook een paar brag&boost idioten mee die bij iedereen die ze tegen kwamen een revbomb uitvoerde. Ja, da's goed voor het imago van de motorrijder...

Echt hard gelachen toen een van die mannen na revbomb 153 aan de kant moest omdat z'n motor er even geen zin meer in had. _O-
 
Revbomb is het meest stomme dat de mensheid heeft uitgevonden.

Het heeft op geen enkele manier zin.

Het is alsof er plots iemand keihard op straat gaat staan vloeken en tieren.
Iedereen ziet en hoort het, niemand snapt waar het eigenlijk om gaat, je hebt er zelf niets aan en iedereen vind je een asociale l*l.

En je motor zou er tegen moeten kunnen, maar als je moet kiezen of het eerder goed of slecht is voor m kom je toch bij slecht uit.
 
Zo jongens. Ik durf niets meer te posten uit vrees dat ik het oordeel van het motorelite over me heen krijg. Ik wou alleen maar delen dat ik bijna door iemand van de weg af gereden is zonder te blikken of te blozen.

Voor de rest ben ik een keurige rijder die sinds de kerst van zijn oude brik af is en nu een goed werkende fijne motor heeft met functionerende claxon.
 
Zo jongens. Ik durf niets meer te posten uit vrees dat ik het oordeel van het motorelite over me heen krijg. Ik wou alleen maar delen dat ik bijna door iemand van de weg af gereden is zonder te blikken of te blozen.

Voor de rest ben ik een keurige rijder die sinds de kerst van zijn oude brik af is en nu een goed werkende fijne motor heeft met functionerende claxon.
Na 3 keer hoor je er echt bij..:P
 
Zo jongens. Ik durf niets meer te posten uit vrees dat ik het oordeel van het motorelite over me heen krijg. Ik wou alleen maar delen dat ik bijna door iemand van de weg af gereden is zonder te blikken of te blozen.

Voor de rest ben ik een keurige rijder die sinds de kerst van zijn oude brik af is en nu een goed werkende fijne motor heeft met functionerende claxon.

Lees je eigen post morgen nog een keertje en beoordeel dan je 'tone-of-voice' ;)

Ik wil de automobilist zeker niet goed praten en snap heel goed dat zo'n ervaring het één en ander in je losmaakt.

Wat ik in de jaren geleerd heb is dat je bij buitenlandse kentekenplaten extra alert moet zijn: ze rijden 9 van de 10 keer in onbekend gebied, ondanks een navi toch zoekende of onzeker en soms tergend langzaam. En ja, wanneer de navi dan naar links/rechts zegt terwijl ze verkeerd voorgesorteerd staan... Paniek manoeuvres zijn hier niet vreemd.
 
Zo jongens. Ik durf niets meer te posten uit vrees dat ik het oordeel van het motorelite over me heen krijg. Ik wou alleen maar delen dat ik bijna door iemand van de weg af gereden is zonder te blikken of te blozen.

Voor de rest ben ik een keurige rijder die sinds de kerst van zijn oude brik af is en nu een goed werkende fijne motor heeft met functionerende claxon.
Er is hier geen elite, opbouwende kritieken gewoon ter harte nemen en als jij nodeloos je blok hoog in de toeren wil jagen is dat jouw goed recht (hier smilie met afkeurende blik) maar eigenlijk betekend dat je je emotie niet in de hand hebt terwijl je op je motor zit maar net als bij iedereen, het komt met de jaren en bij de één wat eerder dan de ander.

Pff iedereen heeft het ooit wel gedaan, en wie het niet deed is een leugenaar :+
Ik ben wel een leugenaar maar heb me er ook schuldig aan gemaakt, neemt niet weg dat het in en in droevig is net als de benaming “rev bomb” poeh poeh....indrukwekkend hoor..
 
Trouwens wel een paar keer iemand getrakteerd op een dikke middelvinger, maar als je iemand recht op je af zie komen op jouw weghelft dan wil je wel... Op de dijk Enkhuizen Lelystad, voor de kenners zegt dat genoegB|
 
Middelvingers zijn om je koppeling resp. voorrem te bedienen en verder helemaal nergens voor, althans op de motor. Ik wil mezelf niet mooier voordoen dan ik ben, maar er is al zoveel agressie in de wereld ... Bezit je ziel in lijdzaamheid, zeiden ze vroeger. Accepteer dat iedereen gek is en alles fout doet. Jouw middelvinger verandert daar helemaal niets aan :N
 
Zo jongens. Ik durf niets meer te posten uit vrees dat ik het oordeel van het motorelite over me heen krijg. Ik wou alleen maar delen dat ik bijna door iemand van de weg af gereden is zonder te blikken of te blozen.

Voor de rest ben ik een keurige rijder die sinds de kerst van zijn oude brik af is en nu een goed werkende fijne motor heeft met functionerende claxon.

Welke elite heb je het over :?

Ik zie alleen reply van mensen die hun mening ergens over geven, precies zoals op een forum hoort.
Net als dat je mening mag geven.

Het gebeurd vaker dat iemand iets post en dat er reacties komen op een deel van de post waar niet de nadruk op lag, namens de poster.
Dat heb je in de kroeg ook wel eens.

Gewoon posten wat je wil en genieten van het motorrijden *D
 
Revbomb is het meest stomme dat de mensheid heeft uitgevonden.

Het heeft op geen enkele manier zin.

Het is alsof er plots iemand keihard op straat gaat staan vloeken en tieren.
Iedereen ziet en hoort het, niemand snapt waar het eigenlijk om gaat, je hebt er zelf niets aan en iedereen vind je een asociale l*l.

En wat is nu het verschil met toeteren? Degene waar je naar toetert of rev bombt heeft toch niet in de gaten dat het voor hem bedoelt is want diegene is toch hett braafste jongentje van de klas
 
En wat is nu het verschil met toeteren? Degene waar je naar toetert of rev bombt heeft toch niet in de gaten dat het voor hem bedoelt is want diegene is toch hett braafste jongentje van de klas

Altijd mooi, als iemand een vraag stelt en m ook gelijk voor je beantwoord. ;)

Je geeft hier dus gewoon jou mening, in vermomming.
 
Terug
Bovenaan Onderaan