Wat doen jullie met jullie helmen bij het parkeren?

Als ik alles hierboven lees dan denk ik: Wat is een (grote) topkoffer toch fijn!
En lui die vinden dat de motor dan geen race-look meer heeft, die laat ik gewoon maar lachen.
Als ik soms gasten zie rondlopen met leren motorpak aan en helm in de hand klaar voor <niet dus> de 'race', dan lijkt mij dat helemaal nix.

Zelfs dagje naar zee, motor plaatsen op duinovergang.
Alle strand-attributen eruit. Helm, laarzen, motorjas en jeans, de hele bups erin.
Natuurlijk gaat de Zumo van het stuur. Altijd tussen het spul nog wel een plekkie voor te vinden.

O ja, voor op vakantie is zo'n dikke koffer achterop ook heel erg prettig.
Kan veel in en alles blijft droog. Mijn koffer heeft al vele buitenlanden mogen bekijken.
En ondertussen maar kwijlend naar mooie sportmotoren kijken ;).






:+.
 
Als ik alles hierboven lees dan denk ik: Wat is een (grote) topkoffer toch fijn!
En lui die vinden dat de motor dan geen race-look meer heeft, die laat ik gewoon maar lachen.
Als ik soms gasten zie rondlopen met leren motorpak aan en helm in de hand klaar voor <niet dus> de 'race', dan lijkt mij dat helemaal nix.

Zelfs dagje naar zee, motor plaatsen op duinovergang.
Alle strand-attributen eruit. Helm, laarzen, motorjas en jeans, de hele bups erin.
Natuurlijk gaat de Zumo van het stuur. Altijd tussen het spul nog wel een plekkie voor te vinden.

O ja, voor op vakantie is zo'n dikke koffer achterop ook heel erg prettig.
Kan veel in en alles blijft droog. Mijn koffer heeft al vele buitenlanden mogen bekijken.
Hoe groot is die hutkoffer achterop wel niet?
Als er een helm + laarzen + motorpak inpassen :o

Foto van dat ding? Gevuld
 
Jongens, gewoon ff een schuurpapiertje over de helm. Liefst een beetje zo dat het lijkt alsof ie een goede schuivert heeft gemaakt. Niemand die die helm nog mee wil jatten! :+
Past goed bij een rat-bike look.

ae3a5965d0d0a90c40e37b0b854bd999.jpg
 
Tja, Ik kombineerde 2 dingen :
1. De standaard batterij is vervangen door een half zo grote LiPoFe4 batterijtje (vorige eigenaar) . Ik plaatste het anders (rechtop) en kreeg hierdoor redelijk wat plaats vrij onder het zadel.
2. Die plaats wordt gebruikt voor een helmketting. Aan één uiteinde is de ketting met een bout vastgemaakt. En verder heb ik een bout vervangen door een stut op maat, waarover de laatste kettingschakel past. Als het zadel erop gaat, krijg je die ketting niet los. En ik weet het ....Je kan ze doorknippen....



20220916 101651
20220916 101710
20220916 101913


20220916 102150
 
Terug
Bovenaan Onderaan