Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De knippers zou ik wat aan (laten) doen, de rest kun je wel zondernou, de Klr mag ik is even onderzoeken, t begon vorige week met een niet werkende toerenteller , lekker belangrijk dus doorknorren , t neutraallampje deed t vanmorgen ook niet meer ,onderweg weigerden de knippers ook nog,verder niets meegemaakt, t ding loopt best
Ik steek m n hand uit maar voor er nog meer mee stopt .ff kijken.De knippers zou ik wat aan (laten) doen, de rest kun je wel zonder
Soms moet je natuurlijk wel een beetje je best doen: je had haar telefoonnummer kunnen vragen, dan was het vast spannender geworden ...Gistermiddag ook een motoragent gezien, een vrouwelijke (niet dat dat er iets toe doet, overigens). Ging bij het stoplicht naast haar staan. We gaven elkaar een knikje en bij groen reden we weer door. Spannend he?
Ik heb met de GTR weleens gehad dat ik hem niet helemaal goed in de 1 had gezet. Gear indicator gaf niks aan, maar hij reed wel gewoon. Totdat hij ineens uit de versnelling knalde...Ik had trouwens gisteravond opeens dat mijn FJR in de 1e versnelling geen grote "1" meer aangaf in het display. De N en de 2 t/m 6 deden het nog prima, en de motor reed ook gewoon als de brandweer... Maar het vak voor de gear indicator bleef blanco in z'n 1. Heel maf. Uit en aan zetten hielp niet, paar keer schakelen hielp niet, langzaam, hard, niks. en vanochtend stapte ik op en toen deed 'ie het weer keurig.
Computers!
Er is een tijd geweest dat de politie adverteerde met: "De politie is je beste kameraad," dus met dat wildvreemde valt 't wel mee denk ikDan had ze me aangehouden voor 't op straat lastig vallen van wildvreemde vrouwen?
Mjah, daar was ik ook bang voor, vandaar dat ik ook een paar minuten lang bezig ben geweest met heen en weer schakelen en goed voelen of hij wel ook echt in z'n 1 zat. Heb nog gewisseld tussen sport en tour stand, heb zelfs nog de vering omhoog en omlaag gezet, de ABS ingetrapt, traction control aan en uit gezet, schermpje op en neer bewogen etc., en natuurlijk motor uit en aan gezet, alarm aan en uit gezet, stuurslot aan en uit, starten in z'n N en dan naar z'n 1, meteen in z'n 1 starten, in z'n 2 starten en dan naar z'n 1, alles dat ik kon bedenken om misschien ergens iets te triggeren, maar niets werkte en hij bleef verder in z'n 1 ook keurig rijden.Ik heb met de GTR weleens gehad dat ik hem niet helemaal goed in de 1 had gezet. Gear indicator gaf niks aan, maar hij reed wel gewoon. Totdat hij ineens uit de versnelling knalde...
gek genoeg....blij met de vele regen! dan spoelt het zout van de wegen.
Mjah, daar was ik ook bang voor, vandaar dat ik ook een paar minuten lang bezig ben geweest met heen en weer schakelen en goed voelen of hij wel ook echt in z'n 1 zat. Heb nog gewisseld tussen sport en tour stand, heb zelfs nog de vering omhoog en omlaag gezet, de ABS ingetrapt, traction control aan en uit gezet, schermpje op en neer bewogen etc., en natuurlijk motor uit en aan gezet, alarm aan en uit gezet, stuurslot aan en uit, starten in z'n N en dan naar z'n 1, meteen in z'n 1 starten, in z'n 2 starten en dan naar z'n 1, alles dat ik kon bedenken om misschien ergens iets te triggeren, maar niets werkte en hij bleef verder in z'n 1 ook keurig rijden.
Maar goed, vanochtend werkte het dus opeens weer goed. Soms moet je computers gewoon even een nachtje met rust laten.
Het zal wel hoofdzakelijk in de bodem terechtkomen, vrees ik
Niet dat ik niet blij ben met het zout, maar het is wel fijn als het weer netjes weggaat als het niet meer nodig is
Uiteraard, daarom verbaas ik me ook steeds weer over hoe trots er geroepen wordt dat er weer zoveel miljoen kg. zout is gestrooid.Het zal wel hoofdzakelijk in de bodem terechtkomen, vrees ik
Beter dat dan in mijn mond, op mijn helm en tegen de onderbuik van mijn motorHet zal wel hoofdzakelijk in de bodem terechtkomen, vrees ik
Alleen maar omdat je dan niet het probleem kunt hebben dat er wel of geen 1 in het display staat?Wat ben ik blij met een motor zonder enige electronica zeg
Alleen maar omdat je dan niet het probleem kunt hebben dat er wel of geen 1 in het display staat?
Want verder zijn het toch best veel leuke features hoor
Het is wellicht overzichtelijker als je vertelt wat er wél op/aan/in zitMijn andere motor is een CBR600F met ook nog geeneens nog niet eens geeneens geen brandstofniveau-indicator. Daar vermaak ik me ook prima mee en als ik daarop rijd heb ik ook niet het gevoel dat ik van alles mis. Maar daar doe ik eigenlijk alleen kleine stukjes mee. Maar al die extra zut is toch allemaal wel erg lekker op de FJR, zeker als je wat langer gaat rijden.
Maar die CBR (uit 1993) staat nou wel bij Moto Dick met een gapend gat in de uitlaatbochten die nu vervangen moeten worden door mooie RVS exemplaartjes. Toch blij dat ik de FJR nog als reserve heb
Dat zegt 'ie toch, met ook nog geeneens nog niet eens geeneens geen brandstofniveau-indicator.Het is wellicht overzichtelijker als je vertelt wat er wél op/aan/in zit
Niks eigenlijk, alleen maar het allerstandaardste standaardwerk, behalve wel nog achteraf gemonteerde Poolse valbeugels. Maar daar zit dan weer geen techniek in.Het is wellicht overzichtelijker als je vertelt wat er wél op/aan/in zit
Mn oude gsx750es uit 86 had gewoon een mechanische gear indicatorAlleen maar omdat je dan niet het probleem kunt hebben dat er wel of geen 1 in het display staat?
Want verder zijn het toch best veel leuke features hoor