Het grote rijlesserstopic, Deel 29: The Fantastic 4 Chicks!

Status
Niet open voor verdere reacties.
OMG, the fantastic four bbq invitation :+

Wat een foto, het moet niet gekker worden he hahahaha ;)

morgen m'n rijbewijs ophalen *O*
 
Mijn OP moet aangepast worden

tetta
Theorie: 27-10-2008 *O*
AVB: 14-04-2009 26-05-2009 *O*
AVD: -
Lesmotor: Honda Shadow vt500c Honda Shadow vt500c Custom Honda cb500
Rijschool: Sturmans Hoensbroek
 
Allereerst gefeliciteerd aan alle geslaagden, dat zijn er veel geweest zeg :9 . Ook een erg originele OP :P.

Ik ga morgenochtend vroeg weer lekker 2 uurtjes lessen. Ook gisteren mijn motor opgehaald :) , maar hij is nu weer weg naar de berging en zie ik hem pas weer als ik me rijbewijs heb -O- , ouders.... O-) .

Mag mijn OP data veranderd worden en mag dan ook gelijk me motor erin? Alvast bedankt.

MoriniStylr
Theorie: 30-01-2009 *O*
AVB: 7 april *O*
AVD: 2 juli
Lesmotor: Honda CBF250
Rijschool: vBuuren

34ihh8k.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mijne mag ook aangepast worden. Ik heb een examen datum gekregen *O*
Helaas is het pas op de 20ste van Juli -O-

#Lennard
Theorie: 20-04-2009 GESLAAGD!
AVB: 25-05-2009 GESLAAGD!
AVD: 20-06-2009
Lesmotor: Honda CBF500 ABS
Rijschool: Van Buuren, Zeewolde
 
Hee MRA, mijn OP is nog niet aangepast wil je het aub voor me doen?

Theorie: 14 april *O*
AVB: 4 juni *O*
AVD: 13 augustus
Lesmotor: Honda two-fifty CBF500
Rijschool: Verkeerscentrum Zoetermeer

Very thanxs!!
 
Ik kijk het even aan. Motormeis heeft immers ook gewoon haar rijbewijs en die staat zelfs in de topic ;)
Pas geslaagden mogen komen hoor. Er komen wel meer mensen die al even hun rijbewijs hebben hoor :)
 
Hey Mwah, ik heb vandaag al mijn rijbeewijs opeghaald, en er staat dus op licht 16-06-2009 tot 16-06-2019 en zwaart 16-06-2011 tot 16-06-2019 oftewel je moet gewoon nog even wachten haha.. heb alweer 250KM gereden op me nieuwe Kawa 250, rijdt HEERLIJK stuurt veel lekkerder als die lesfietsen haha. Alleen jammer dat ik hem nog moet inrijden het is zo moeilijk om niet constant aan het gas te hangen en zo voorzichtig te doen, alhoewel ik hem wel afentoe even opentrek moest ook zei de dealer naja merk het wel.. ben heel blij!

@ The fantastic four, mag ik nog wel op de BBQ komen ? Even speeddaten! haha _O-

@ MRA : Je mag (mag he, moet niet! :P ) de OP trouwens updaten 16-06-2009 AVD geslaagd!! *O*
 
Laatst bewerkt:
Mag ik er ook tussen staan?

Nickname: Fotocarmen
Theorie: in April gehaald
AVB: 15 juni gehaald *O* *O*
AVD: ergens in augustus
Lesmotor: Honda CBF 500 ABS
Rijschool: Marenk Zwolle
 
Hey Mwah, ik heb vandaag al mijn rijbeewijs opeghaald, en er staat dus op licht 16-06-2009 tot 16-06-2019 en zwaart 16-06-2011 tot 16-06-2019 oftewel je moet gewoon nog even wachten haha.. heb alweer 250KM gereden op me nieuwe Kawa 250, rijdt HEERLIJK stuurt veel lekkerder als die lesfietsen haha. Alleen jammer dat ik hem nog moet inrijden het is zo moeilijk om niet constant aan het gas te hangen en zo voorzichtig te doen, alhoewel ik hem wel afentoe even opentrek moest ook zei de dealer naja merk het wel.. ben heel blij!

@ The fantastic four, mag ik nog wel op de BBQ komen ? Even speeddaten! haha _O-

@ MRA : Je mag (mag he, moet niet! :P ) de OP trouwens updaten 16-06-2009 AVD geslaagd!! *O*
Zal het even veranderen.
Heb het andere topic nog niet gechecked, maar meld je even aan daarzo ;)
 
Hey Mwah, ik heb vandaag al mijn rijbeewijs opeghaald, en er staat dus op licht 16-06-2009 tot 16-06-2019 en zwaart 16-06-2011 tot 16-06-2019 oftewel je moet gewoon nog even wachten haha.. heb alweer 250KM gereden op me nieuwe Kawa 250, rijdt HEERLIJK stuurt veel lekkerder als die lesfietsen haha. Alleen jammer dat ik hem nog moet inrijden het is zo moeilijk om niet constant aan het gas te hangen en zo voorzichtig te doen, alhoewel ik hem wel afentoe even opentrek moest ook zei de dealer naja merk het wel.. ben heel blij!

Ah fuck, had steikem wel gehoopt dat ie zwaar zou zijn haha, nou dan maar licht inrijden :Y
 
Ha mensen! Ik heb vrijdag m'n eerste rijles...oeee zin in!! Heb dus nog niet veel in te vullen hieronder:

Nickname: SB
Theorie:
AVB:
AVD:
Lesmotor:
Rijschool: Motorrijschool Teamwork Zutphen-Deventer
 
Ik snap het wel hoor, jij snapt mij niet..

Waar is dat dan? Want ik weet wel dat ik 25kW bij AVB écht wel makkelijker vond (eerst paar lesjes op 25kW ivm gestolen motoren), maar volgens mijn instructeur moet gewoon ALLE examens op zwaar/licht gedaan worden hoor.. Niet het een het een en het ander het ander:

CBR: Twee categorieën
Het praktijkexamen voor de motor is er in twee categorieën, een lichte categorie (‘A beperkt’) en een zware categorie zonder beperkingen (‘A’). De examens Voertuigbeheersing en Verkeersdeelneming moet je afleggen in dezelfde categorie."
http://www.cbr.nl/1120.pp

Naja, niet mijn probleem...

Thnx voor 't opzoeken van de info! Dat maakt dingen wat duidelijker. Ik ga morgen dan maar naar de rijschool bellen. FF informeren hoe dat nou precies zit. Ik heb het namelijk aan mijn rij-instructeur gevraagd. Hij zei tegen me dat ik mocht kiezen op welke ik wilde rijden. Zou wel balen zijn als hij nu ineens zegt dat ik op de cb600 MOET. Ik laat nog wel ff weten hoe het afloopt...
 
Zo, dacht dat ik de enige gek was die zo vroeg wakker zou zijn :P
Moet van 8 tot 12 lessen, eindelijk weer, en het zonnetje schijnt door de wolken :D
Zal het werken als ik de hele tijd gil; "WOLKEN GA WEEEEEEEEEEEEEEEEG" ?
Wil mn zonnevizier weer lekker naar beneden knallen :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan