YAMAHA TRACER 900 DEEL IV

Welke aftermarket uitlaat heb je er onder liggen?

  • Akrapovic

    Stemmen: 51 45,5%
  • Scorpion

    Stemmen: 8 7,1%
  • Mivv

    Stemmen: 4 3,6%
  • Arrow

    Stemmen: 11 9,8%
  • Anders...

    Stemmen: 38 33,9%

  • Totaal aantal stemmers
    112
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top! bedankt voor je reply. Vering heb ik al eea over gelezen inderdaad. Aangezien ik ook wel met duo wil rijden zo nu en dan zal dat er wel bijkomen gok ik zo. Kwa power wel redelijk vergelijkbaar?

Kwa power zeker vergelijkbaar met de KTM,voor het motor gedeelte geef ik de punten aan de tracer . Gaat ook evensnel op zijn achterpoten zonder TC . En voor duo ritten gaan de punten alweer naar de tracer ....Maar als je een testrit gaat doen,zal je meteen het verschil in de vering merken . 1200€ later is dat verschil al veel minder ,maar niet zoals de WP vering van de 990 was . Je mist de langere veerweg vooraan en de remmen natuurlijk . Spijtig dat yamaha geen SP versie uitbrengt van de tracer,met ohlins en brembo spul ofzo ....
 
Of voor een setje bij aliexpress gaan..
moet je wel paar kleine extra's bijbestellen, maar kost veel minder.

Nee dat word hem niet :p. Ali vind ik leuk voor klein spul maar niet voor dit soort dingen.
Dan trek ik wel een extra draad en geef wat meer uit aan die led plus knippers.



Iemand trouwens die weet hoe je deze dimmer kan maken of waar je hem kan krijgen voor de led plus knippers?

 
Nee dat word hem niet :p. Ali vind ik leuk voor klein spul maar niet voor dit soort dingen.
Dan trek ik wel een extra draad en geef wat meer uit aan die led plus knippers.



Iemand trouwens die weet hoe je deze dimmer kan maken of waar je hem kan krijgen voor de led plus knippers?

Dat is een heel mooi setje knippers. Een stuk beter als de standaard dikke knippers.

Is dat niet via Yamaha zelf te krijgen, aangezien de knippers ook Yamaha eigen zijn?
 
Nee dat word hem niet :p. Ali vind ik leuk voor klein spul maar niet voor dit soort dingen.
Dan trek ik wel een extra draad en geef wat meer uit aan die led plus knippers.



Iemand trouwens die weet hoe je deze dimmer kan maken of waar je hem kan krijgen voor de led plus knippers?


Bestel de europese versie en ze blijven niet aan, dit is de amerikaanse versie
 
Heb je een linkje? Heb ook interesse.

Zo te lezen heb ik het toch fout, het is standaard parkeerlicht (stadslicht). Daar staat ook de "plus" voor, maar ik denk dat het gewoon een extra kabeltje is en dat dat simpel op te lossen is door die door te knippen. Nogmaals, dit denk ik! ik weet het niet zeker, de dealer kan je hier vast mee helpen.

 
Zo te lezen heb ik het toch fout, het is standaard parkeerlicht (stadslicht). Daar staat ook de "plus" voor, maar ik denk dat het gewoon een extra kabeltje is en dat dat simpel op te lossen is door die door te knippen. Nogmaals, dit denk ik! ik weet het niet zeker, de dealer kan je hier vast mee helpen.


Dat is dus juist wat je niet wilt lijkt me, want dan brand het licht nooit. Beetje zonde toch?

Heb inmiddels de module gevonden uit het filmpje die het stadslicht dimt als je gaat knipperen, en weer aanzet als je stopt met knipperen.
Is custom made, veel positieve reacties op gevonden.
In object beschrijving staat de Engelse beschrijving er ook bij


 
Heeft er iemand hier een stuur demper? Want boven de 160 of 130 en anticiperen wil dat gekke ding gaan tank slappen.

Heb al een hyper pro streetbox en dikker vork olie.
 
Heeft er iemand hier een stuur demper? Want boven de 160 of 130 en anticiperen wil dat gekke ding gaan tank slappen.

Heb al een hyper pro streetbox en dikker vork olie.
Grote topkoffer? Vork doorgestoken?
Ik blijf het wonderlijk vinden.. waarom sommige Tracer rock steady zijn (die van mij - std vering (afgesteld)), en andere kennelijk erg wobbelig.
 
Ik heb standaard vering harder gezet en het was bijna weg. Voor vakantie V-stream ruit erop gezet en ik kan nu 220km/h rijden zonder speed wobble (tank slappen)

Enige stuurdemper voor de tracer is die van ohlins volgens mij, dan krijg je een ring/steun om je tankdop en daar zit dan de stuurdemper op bevestigd.
 
Ik heb standaard vering harder gezet en het was bijna weg. Voor vakantie V-stream ruit erop gezet en ik kan nu 220km/h rijden zonder speed wobble (tank slappen)

Enige stuurdemper voor de tracer is die van ohlins volgens mij, dan krijg je een ring/steun om je tankdop en daar zit dan de stuurdemper op bevestigd.
Klopt die had ik idd gezien. En schrok ook van de prijs van deze demper. Ik heb wel een grote kuipruit misschien dat die dat ook erger maakt.
 
Klopt die had ik idd gezien. En schrok ook van de prijs van deze demper. Ik heb wel een grote kuipruit misschien dat die dat ook erger maakt.

Die demper is idd vrij prijzig...


Ik heb nu dit scherm erop zitten, volgens mij ook een redelijk formaat :D.
Met dit scherm heb ik nergens meer last van, alleen van de hitte (geen wind voelbaar)

Banden kunnen ook verschil maken, hetzelfde voor de handkappen, die zijn ook niet bevorderlijk
 
Het standaard ruitje blijft een probleem ook met de Tracer 900Gt 😥
Is er iemand die de perfecte ruit gevonden heeft?
Ik kom de volgende twee tegen op internet
MRA-sportruit
Puig racing kuipruit
 

Bijlagen

  • MRA-sportruit-1 89.99.png
    MRA-sportruit-1 89.99.png
    178,5 KB · Weergaven: 13
  • PUIG RACING.jpg
    PUIG RACING.jpg
    45,7 KB · Weergaven: 14
Het standaard ruitje blijft een probleem ook met de Tracer 900Gt 😥
Is er iemand die de perfecte ruit gevonden heeft?
Ik kom de volgende twee tegen op internet
MRA-sportruit
Puig racing kuipruit

Ja de Powerbronze. Ik heb er 1 te koop voor model t/m 2017. Dit ivm koop 2019 model. Interesse? 8-)
 
Het standaard ruitje blijft een probleem ook met de Tracer 900Gt 😥
Is er iemand die de perfecte ruit gevonden heeft?
Ik kom de volgende twee tegen op internet
MRA-sportruit
Puig racing kuipruit
Ik gebruikt de touring ruit van PUIG, deze is hoog, dus dat moet maar net je smaak en/of doel zijn. Ik wilde uit de wind zitten, vandaar de hoge ruit.
2019-05-23-10-52-22.jpg
 
Die demper is idd vrij prijzig...


Ik heb nu dit scherm erop zitten, volgens mij ook een redelijk formaat :D.
Met dit scherm heb ik nergens meer last van, alleen van de hitte (geen wind voelbaar)

Banden kunnen ook verschil maken, hetzelfde voor de handkappen, die zijn ook niet bevorderlijk
Ik heb de donkere van puig erop. En nu je het zegt... heb nog de dunlop voor erop liggen die niet helemaal lekker is. Dus beetje een hoogte versxhil heeft. Maar dit binnen de tolerantie. Want met 60 km per uur stuitert die ook een beetje. Als de dealer terug is van vakantie laat ik m gelijk vervangen
 
Ik heb de donkere van puig erop. En nu je het zegt... heb nog de dunlop voor erop liggen die niet helemaal lekker is. Dus beetje een hoogte versxhil heeft. Maar dit binnen de tolerantie. Want met 60 km per uur stuitert die ook een beetje. Als de dealer terug is van vakantie laat ik m gelijk vervangen

Dat kan veel verschil maken idd! die dunlops zijn niet de beste en al helemaal niet als ze "slecht/oneven" slijten, aangezien je last heb van een wobble kan dat heel goed het probleem zijn.
 
Ik heb vandaag een snavel gemonteerd op de tracer die ik had gekocht voor 12€ op alli.... Bij deze heb ik een originele beugel + 2 mistlampen te koop van SW motech/yamaha . Wel zonder switch gezien ik valbaren en verstralers ga monteren . Mag weg voor een prijsje.

6652s5jgt.jpg


rqbt1fp1.jpg


75ei9r7.jpg
 
Ik ben erg aan het twijfelen tussen de KTM SMT 990 2009 of een Tracer 900 uit 2015. Ik ben verliefd op de drie cilinder geluid en ik verwacht van de yamaha meer comfort. Alleen is mijn keuze afhankelijk van mijn lengte en bouw.

Ik ben 2 meter en fors gebouwd. De KTM SMT is groot genoeg. Ook de BMW GS1200 2018 zit prima. Die huur ik zo nu en dan nu ik motorloos ben. Nu vraag ik mij af of de Yamaha groot genoeg is voor mij?
 
Ik ben erg aan het twijfelen tussen de KTM SMT 990 2009 of een Tracer 900 uit 2015. Ik ben verliefd op de drie cilinder geluid en ik verwacht van de yamaha meer comfort. Alleen is mijn keuze afhankelijk van mijn lengte en bouw.

Ik ben 2 meter en fors gebouwd. De KTM SMT is groot genoeg. Ook de BMW GS1200 2018 zit prima. Die huur ik zo nu en dan nu ik motorloos ben. Nu vraag ik mij af of de Yamaha groot genoeg is voor mij?

Als ik het goed heb kom je van een bandit ? Dan is de tracer veel hoger . Ook kan ik mij niet herinneren dat de 990smt hoger was dan de tracer met het zadel in hoogste stand. De 990 van 2009 had geen abs en de motor is enorm brut (on/off) . Denk er ook aan dat het 990 blok nu al op leeftijd is ,en een revisie ,kleppen stellen enz kosten enorm veel geld . Ook hebben ze last van veel olieverbruik.
 
Ik ben erg aan het twijfelen tussen de KTM SMT 990 2009 of een Tracer 900 uit 2015. Ik ben verliefd op de drie cilinder geluid en ik verwacht van de yamaha meer comfort. Alleen is mijn keuze afhankelijk van mijn lengte en bouw.

Ik ben 2 meter en fors gebouwd. De KTM SMT is groot genoeg. Ook de BMW GS1200 2018 zit prima. Die huur ik zo nu en dan nu ik motorloos ben. Nu vraag ik mij af of de Yamaha groot genoeg is voor mij?

ik ben 187. Gaat prima! Alleen gebulder door het ruitje. Laag ruitje aanschaffen en klaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan