seabird
Die hard MF'er
Bijna goed!
Deze hoef je niet te boren maar klem je er bovenop, werkt prima!
Ga je voor klein. Ga voor de powerbronze sportruit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bijna goed!
Deze hoef je niet te boren maar klem je er bovenop, werkt prima!
Zo'n foto heeft een ieder die ooit gereden heeft in de bergen en zo'n sneeuwmuur tegen is gekomen.
Dit is (één van) mijn foto(s).
Bekijk bijlage 1404922
Ga je voor klein. Ga voor de powerbronze sportruit.
Ook ik rij een tracer uit 2015, van Ron heb ik een Vstream ruit overgenomen. Deze ruit alleen is wel mooier dan de standaardruit, maar zorgt nog steeds voor turbulentie. Gelukkig had ik nog een Flip-up ruitje liggen van Puig die er bovenop geschroefd zit en nu heb ik nergens meer last van. En dan met 1meter90 en het zadel in de hoogste stand!
Welke ruit mag dat zijn op de foto?
Ben blij dat je tevreden bent met je ruitje, alleen jammer dat de V-stream alleen je niet uit de turbulentie wist te houden.
Dus zo'n flip-up ruitje werkt goed?
Hoi,
Ben nieuw en wil wel een tracer 900 kopen. Ik heb hier al veel in de topic gelezen en dat was uiterst waardevol. Merci voor deze rijke bron van info. Maar soms zie ik het bos niet meer door de bomen en wil ik enkele vragen stellen aan jullie deskundigen...ook al zullen allerlei antwoorden reeds in vorige replys gegeven geweest zijn.
Ik zou kiezen voor en standaard tracer 2019... zwart met enkele opties maar geen GT dus.
1) Ik hecht veel belang aan vering en op vorige modellen die ik had zat vaak öhlins en wilbers, behalve op mijn vorige super tenere...Want dat was goed! Dus zou ik doorsparen voor een Andreani kit vooraan (€750) en een basis öhlins achter (DR46) (€600). Dus voor kleine €1400 wellicht een topvering. In herverkoop kan ik de öhlins nog voor een leuke prijs verkopen. De ohlins kan ik met een sleuteltje ook nog qua voorspanning regelen en ik kan er ook aan (wat niet lukt bij hyperpro). Een HPA is nog een stuk duurder. Ik vermoed dat deze totaalsetting de beste keuze is om een tracer het best op rails te zetten.
2) Akrapovic onder met katalysator! Meteen ook €1500. Vind ik echt wel duur... maar ik ken mezelf en een motor met een leuk geluid maakt 50% extra sensatie. Zijn er goedkopere varianten die ook goed en betrouwbaar zijn... ook met de afstelling van Yamaha? Ik wil vooral geen miserie met een slechter rijkarakter of schde aan de motor. Ik denk dan...die akra is af fabriek van Yamaha als optie...Dus zal die uitlaat wel ok zijn...?!
3) ik weet niet of de ECU bij een 2019 moet geflasht worden. Wat gebeurt er als je er aan akra onder steekt... en wat met het ON/OFF karakter van de gashandel? Hier las ik weinig over...maar ik wil geen agressieve bike op de gas... vooral smeuig.
4) meteen in de garage vragen om de standaard D222 te vervangen en zo een interessante prijsdeal te kunnen doen door meteen te vragen naar een sportsmart MK3. Ik vermoed dat voor sportief rijgedrag deze banden een wereld van verschil gaan maken. Of zou de Pirelli angel GT 2 ook heel dicht inde buurt komen van uitstekende grip...Maar vooral ook betere levensduur?
5) Over ruitjes lees ik veel... Welke prijs/kwaliteit ruit is nu goed om vooral weinig gebulder te hebben op de moto. Ben 1m85. Eeen beetje wind is dik ok hoor...Zo volledig achter een ruit zitten geeft voor mij minder motorsensatie.
6) Wat raden jullie aan als goedkope en degelijke valbescherming? Graag minimalistisch en weinig bepalend voor het uiterlijk van de tracer.
7) Goedkope bagage dat enigszins mooi oogt...wat raden jullie aan. Moest in zo een bagage een integraalhelm net inkunnen zou top zijn. Welke merken/Prijzen? Het mag ook van zachter materiaal zijn. En wat ook met een tanktas?
Top sellerie is idd erg goed. Heb ik ook op de FJR.Als je een uitlaat zoekt, zou je ook eens naar een Dominator uitlaat kunnen kijken (weet niet of er mensen zijn die hem onder de Tracer hebben zitten, ik rij zelf met de standaard uitlaat, vind dat stille wel lekker). De Dominator heb je volledig nieuw, dus met bochten voor 380€ ongeveer, is een fractie van de 'grote' merken.
Ik heb zelf de Stad SH39 topkoffer, en daar komen nog de SH36 zijkoffers bij ergens eind van het jaar (kerst/Sinterklaas).
Vering bij mij is geheel standaard, en rijdt voor mij (nog steeds) prima. Ik ben een rustige rijder,dus ik ren (waarschijnlijk) niet tegen de problemen van de vering aan.
Zadel is (nog) de fabrieks af zitting, maar wil voor de vakantie van 2020 wel een comfortzadel aanschaffen. Ik hoor veel goede berichten over de zadels van TopSellerie, dus die zal het wel worden. Ergens in de winter maar eens kijken.
Ik rij met een PUIG tourscherm (7646) en ik heb geen last van turbulentie. Ik ben 1,80 en rij met het zadel in de laagste stand.
Hoi,
Ben nieuw en wil wel een tracer 900 kopen. Ik heb hier al veel in de topic gelezen en dat was uiterst waardevol. Merci voor deze rijke bron van info. Maar soms zie ik het bos niet meer door de bomen en wil ik enkele vragen stellen aan jullie deskundigen...ook al zullen allerlei antwoorden reeds in vorige replys gegeven geweest zijn.
Ik zou kiezen voor en standaard tracer 2019... zwart met enkele opties maar geen GT dus.
1) Ik hecht veel belang aan vering en op vorige modellen die ik had zat vaak öhlins en wilbers, behalve op mijn vorige super tenere...Want dat was goed! Dus zou ik doorsparen voor een Andreani kit vooraan (€750) en een basis öhlins achter (DR46) (€600). Dus voor kleine €1400 wellicht een topvering. In herverkoop kan ik de öhlins nog voor een leuke prijs verkopen. De ohlins kan ik met een sleuteltje ook nog qua voorspanning regelen en ik kan er ook aan (wat niet lukt bij hyperpro). Een HPA is nog een stuk duurder. Ik vermoed dat deze totaalsetting de beste keuze is om een tracer het best op rails te zetten.
2) Akrapovic onder met katalysator! Meteen ook €1500. Vind ik echt wel duur... maar ik ken mezelf en een motor met een leuk geluid maakt 50% extra sensatie. Zijn er goedkopere varianten die ook goed en betrouwbaar zijn... ook met de afstelling van Yamaha? Ik wil vooral geen miserie met een slechter rijkarakter of schde aan de motor. Ik denk dan...die akra is af fabriek van Yamaha als optie...Dus zal die uitlaat wel ok zijn...?!
3) ik weet niet of de ECU bij een 2019 moet geflasht worden. Wat gebeurt er als je er aan akra onder steekt... en wat met het ON/OFF karakter van de gashandel? Hier las ik weinig over...maar ik wil geen agressieve bike op de gas... vooral smeuig.
4) meteen in de garage vragen om de standaard D222 te vervangen en zo een interessante prijsdeal te kunnen doen door meteen te vragen naar een sportsmart MK3. Ik vermoed dat voor sportief rijgedrag deze banden een wereld van verschil gaan maken. Of zou de Pirelli angel GT 2 ook heel dicht inde buurt komen van uitstekende grip...Maar vooral ook betere levensduur?
5) Over ruitjes lees ik veel... Welke prijs/kwaliteit ruit is nu goed om vooral weinig gebulder te hebben op de moto. Ben 1m85. Eeen beetje wind is dik ok hoor...Zo volledig achter een ruit zitten geeft voor mij minder motorsensatie.
6) Wat raden jullie aan als goedkope en degelijke valbescherming? Graag minimalistisch en weinig bepalend voor het uiterlijk van de tracer.
7) Goedkope bagage dat enigszins mooi oogt...wat raden jullie aan. Moest in zo een bagage een integraalhelm net inkunnen zou top zijn. Welke merken/Prijzen? Het mag ook van zachter materiaal zijn. En wat ook met een tanktas?
BesteGa je voor klein. Ga voor de powerbronze sportruit.
Beste
Heeft u hier toevallig een link naar? Krijg deze maan niet gevonden..
Is dit een vervanging van een action camera op de tank?Effe camera updateBekijk bijlage 1408668
Achterste positie: montage beugel in een getapt gat aan de kentekenplaat houder
Bekijk bijlage 1408669
Komt er dan zo tussendoor piepen
Bekijk bijlage 1408670
Voorkant kon niet tussen de koplampen, maar wel in de wing
Bekijk bijlage 1408671
GPS blokje aan de binnenzijde van de ruitsteun onder de cockpit
Bekijk bijlage 1408672
En de DVR onder het zadel
Filmpjes van mijn file-avonturen volgen...