YAMAHA TRACER 900 DEEL IV

Welke aftermarket uitlaat heb je er onder liggen?

  • Akrapovic

    Stemmen: 51 45,5%
  • Scorpion

    Stemmen: 8 7,1%
  • Mivv

    Stemmen: 4 3,6%
  • Arrow

    Stemmen: 11 9,8%
  • Anders...

    Stemmen: 38 33,9%

  • Totaal aantal stemmers
    112
Status
Niet open voor verdere reacties.

Is dit een vervanging van een action camera op de tank?

Wat is de resolutie van de camera?

Leuk project.
2x 1080p en voor mij geen vervanging voor een Action cam..
Het kan wel leuke timelapses maken van een toerrit enzo. Maar het is geen GoPro 4k
Mijn primaire functie wordt een 'dash'cam
Ik heb inmiddels 150000 km op de motor (niet alleen op deze) gereden waarvan waarschijnlijk ruim 80000 tussen de file door en ik merk dat de wegen steeds drukker worden. En daarmee het risico dat je door één of andere kloddermongool van je fiets gereden wordt steeds groter wordt.
En dan heb ik graag een filmpje voorhanden wat aan de verzekering of Schadefonds laat zien(incl GPS data) dat het niet aan mij lag.
Beter mee verlegen dan om verlegen

Of als een weginspecteur(BOA) /diender(zeldzaam) iets anders gezien meent te hebben dan uit mijn ervaring blijkt: gelukkig hebben we de beelden nog van de voor-en achterkant

Hufters op YouTube zetten ga ik (voorlopig) niet doen

[Edit]
En videospots van MF stickers natuurlijk*O*
 
Laatst bewerkt:
Zit een beetje te zoeken naar de LED plus achter en voorlampen voor de eventuele nieuwe tracer 900 GT.
Maar zie op youtube dat een hoop mensen aan het solderen geraakt zijn met de draden en alles aan elkaar moeten knopen..

Zijn er geen mooiere oplossingen? Zoals een verloop setje met de originele connector naar de connectors van die yamaha led PLUS set?

En ik was in de veronderstelling dat er geen led relais nodig waren maar ook daarvan lees ik van wel... suggesties die niet van heel ver hoeven te komen?
 
Bij deze zet ik mijn tracer 900 in de verkoop daar ik er niet aan toe kom om ermee te rijden heb er 1500km mee gereden dit jaar heb deze als demo gekocht bij yamaha dealer er staan 7700km op nu het is een 2018 model met handguards en korte nummerplaathouder.
Is als nieuw met sale sleutels en boekjes etc.
Hij staat nog niet op marktplaats vraagprijs 9500.
 

Bijlagen

  • 20190714_105248.jpg
    20190714_105248.jpg
    162,8 KB · Weergaven: 54
  • 20190714_105034.jpg
    20190714_105034.jpg
    147,4 KB · Weergaven: 40
  • 20190714_105142.jpg
    20190714_105142.jpg
    144,8 KB · Weergaven: 57
  • 20190714_105127.jpg
    20190714_105127.jpg
    123,5 KB · Weergaven: 43
  • 20190714_105058.jpg
    20190714_105058.jpg
    120,4 KB · Weergaven: 53
Bij deze zet ik mijn tracer 900 in de verkoop daar ik er niet aan toe kom om ermee te rijden heb er 1500km mee gereden dit jaar heb deze als demo gekocht bij yamaha dealer er staan 7700km op nu het is een 2018 model met handguards en korte nummerplaathouder.
Is als nieuw met sale sleutels en boekjes etc.
Hij staat nog niet op marktplaats vraagprijs 9500.
Gave fiets! Raak je wel kwijt
 
Heeft er hier iemand ervaring met het originele comfortzadel voor het model 2018 - 2019?
Ik heb net een 2018 gekocht en in tegenstelling tot mijn vorige 2016 vind ik dit zadel niet goed.
Vooral het feit dat je precies maar in 1 positie kan zitten i.p.v. te gaan verzitten,vind ik niet fijn.
Ik heb echt het gevoel vast "in" het zadel te zitten,in plaats van er "los" bovenop.
 
Effe camera updateBekijk bijlage 1408668
Achterste positie: montage beugel in een getapt gat aan de kentekenplaat houder
Bekijk bijlage 1408669
Komt er dan zo tussendoor piepen
Bekijk bijlage 1408670
Voorkant kon niet tussen de koplampen, maar wel in de wing
Bekijk bijlage 1408671
GPS blokje aan de binnenzijde van de ruitsteun onder de cockpit
Bekijk bijlage 1408672
En de DVR onder het zadel


Filmpjes van mijn file-avonturen volgen...
Hoe staat het met het dashcam project op de Tracer? Functioneert het al allemaal?
 
Hoe staat het met het dashcam project op de Tracer? Functioneert het al allemaal?
Na een vervanging van de GPS antenne werkt het sinds twee dagen als een tierelier..
Nu nog uitvlooien hoe je van 30 min woonwerk footage een filmpje knutselt dat het bekijken waard is..
Ben al wat aan het prutsen met dashcam viewer, maar dat is als freeware niet zo heel uitgebreid en ik ben nog in twijfel of het de moeite is om eerst een PayPal te moeten nemen, om daarna die beste developer $25 te doneren, om daarna te kijken of de betaalde features ook daadwerkelijk ga gebruiken... Ofwel dat ik inderdaad ga editen om mijn woonwerkroute interessant en bekijkbaar te maken..

Vooralsnog is het inderdaad een 'dash'cam.. pas bekijken als er iets misgegaan is en dat is gelukkig al een tijdje weggebleven
 
Na een vervanging van de GPS antenne werkt het sinds twee dagen als een tierelier..
Nu nog uitvlooien hoe je van 30 min woonwerk footage een filmpje knutselt dat het bekijken waard is..
Ben al wat aan het prutsen met dashcam viewer, maar dat is als freeware niet zo heel uitgebreid en ik ben nog in twijfel of het de moeite is om eerst een PayPal te moeten nemen, om daarna die beste developer $25 te doneren, om daarna te kijken of de betaalde features ook daadwerkelijk ga gebruiken... Ofwel dat ik inderdaad ga editen om mijn woonwerkroute interessant en bekijkbaar te maken..

Vooralsnog is het inderdaad een 'dash'cam.. pas bekijken als er iets misgegaan is en dat is gelukkig al een tijdje weggebleven
Een PayPal account is nooit weg, kost niets en heb je veel gemak van bij bestelling via internet. Nooit gekloot met creditcard gegevens voor aankopen op eBay en/of China.

Zijn de beelden nog van een beetje goede kwaliteit?
 
Een PayPal account is nooit weg, kost niets en heb je veel gemak van bij bestelling via internet. Nooit gekloot met creditcard gegevens voor aankopen op eBay en/of China.

Zijn de beelden nog van een beetje goede kwaliteit?
Voor war het bedoeld is zeker.. kentekens zijn leesbaar , maar of het een avondvullend programma op een 4k tv kan worden. 🤔

Zou gauw dat het rondom mijn pc wat koeler wordt zal ik wel een stukje neerplempen hier.

Deze week nog niet onder 28° geweest in het hok, dus om smeltgevaar te voorkomen blijf ik daar maar effe weg
 
Ik rij momenteel een KTM 990 SMT uit 2010. Ik zit stiekem voor volgend seizoen te kijken voor wat anders. Iets nieuwer en wellicht een tikje meer comfort.
Een proefrit staat nog op de planning maar uit de reviews maak ik wel op dat dit een motor is die mij goed zou passen.
Zitten hier rijders die van een KTM 990 zijn overgestapt naar een Tracer?
 
Goedemorgen! Lees al even mee en zit hard na te denken aan modificaties.
Zoals het Ruitje, Zadel, Navigatie etc etc. Maar eerste wat ik heb is bagage..

ik ga ze nog in het echt bekijken, maar iemand ervaring met deze GIVI kofferset DLM36A?
Bedankt!

Givi-DLM36[3].jpg
Ik heb zelf de GIVI Outback koffers. Zowel de top koffer als de zijkoffers. Bevalt prima.
 
Ik lees hier en in het stuk van de xsr900 veel over de afstelling en het veranderen van motorkarakter bij het tunen.
Ik hoor dat bij een andere demper en filter de tracer agressiever wordt in on/off. Wat is nu de beste combi om geen agressiever lekker te hebben? En wat doet een ecu flash?
Idd origineel blijven het beste dan? Vraag is voor een middel 2019. En wat met ecu flash van enkel de originele motor?
 
Zag ergens op YouTube dat de tracer wat arm afgesteld staat ivm emissie normen, ik heb er de ballen verstand van maar kan me voorstellen dat dit veroorzaakt dat je ineens pieken krijgt in je powercurve IPV als je lucht/brandstof mengsel constant overal in je toerenlijn goed is
 
Denk dat dat met de kevmod uitgeschakeld wordt
Dat gaat niet meer op de nieuwe type's vanaf 2018,wegens nieuwe beter beveiligde electronica.
Hij is ook gestopt met de productie ervan,en legt zich nu toe op ECU flash omdat daar betere resultaten mee te behalen zijn.
 
Hallo,

Ik ben opzoek naar led knipperlichten voor mijn Tracer 900 uit 2019.
Alleen voor de voorzijde. heeft iemand goede suggesties?
Ik heb op mijn Tracer de originele led knipperlichten van Yamaha gemonteerd gehad ziet er goed uit in combinatie met een slim relais de dikke weerstanden hoef je dan niet te gebruiken
 
Zit een beetje te zoeken naar de LED plus achter en voorlampen voor de eventuele nieuwe tracer 900 GT.
Maar zie op youtube dat een hoop mensen aan het solderen geraakt zijn met de draden en alles aan elkaar moeten knopen..

Zijn er geen mooiere oplossingen? Zoals een verloop setje met de originele connector naar de connectors van die yamaha led PLUS set?

En ik was in de veronderstelling dat er geen led relais nodig waren maar ook daarvan lees ik van wel... suggesties die niet van heel ver hoeven te komen?
De Europese motoren hebben maar twee draden in de stekker zitten de usa modellen drie en das is nu net het aantal draden wat je nodig hebt voor de led plus vandaar dat mensen er een draad bij moeten trekken voor de verlichting
 
Ik rij momenteel een KTM 990 SMT uit 2010. Ik zit stiekem voor volgend seizoen te kijken voor wat anders. Iets nieuwer en wellicht een tikje meer comfort.
Een proefrit staat nog op de planning maar uit de reviews maak ik wel op dat dit een motor is die mij goed zou passen.
Zitten hier rijders die van een KTM 990 zijn overgestapt naar een Tracer?

Ja ik ;-) Reken er maar meteen de prijs van nieuwe veringen bij als je van de ktm 990 komt . Last van on/off karakter zal je niet hebben als je op de tracer stapt ,we waren wat anders gewoon . Verder heb ik totaal geen spijt van de overstap op de tracer ,motorblok is zelfs veel leuker dan de 990 wat ik niet verwacht had. Comfort is beter en even handelbaar . De abs en TC is ook een pluspunt . De nadelen zijn vooral de remmen en veringen die subliem waren op 990 SMT.
 
De Europese motoren hebben maar twee draden in de stekker zitten de usa modellen drie en das is nu net het aantal draden wat je nodig hebt voor de led plus vandaar dat mensen er een draad bij moeten trekken voor de verlichting

Shit, niet het antwoord waar ik op zat te wachten haha! Begreep dat er ook geen handleiding bij zit verder.

Extra Draad trekken is dan voor? De dagrij verlichting ? De rem functie? Enz? (Hoeft niet noodzakelijk van ver te komen lijkt me)
 
Shit, niet het antwoord waar ik op zat te wachten haha! Begreep dat er ook geen handleiding bij zit verder.

Extra Draad trekken is dan voor? De dagrij verlichting ? De rem functie? Enz? (Hoeft niet noodzakelijk van ver te komen lijkt me)

Of voor een setje bij aliexpress gaan..
moet je wel paar kleine extra's bijbestellen, maar kost veel minder.
 
Ja ik ;-) Reken er maar meteen de prijs van nieuwe veringen bij als je van de ktm 990 komt . Last van on/off karakter zal je niet hebben als je op de tracer stapt ,we waren wat anders gewoon . Verder heb ik totaal geen spijt van de overstap op de tracer ,motorblok is zelfs veel leuker dan de 990 wat ik niet verwacht had. Comfort is beter en even handelbaar . De abs en TC is ook een pluspunt . De nadelen zijn vooral de remmen en veringen die subliem waren op 990 SMT.

Top! bedankt voor je reply. Vering heb ik al eea over gelezen inderdaad. Aangezien ik ook wel met duo wil rijden zo nu en dan zal dat er wel bijkomen gok ik zo. Kwa power wel redelijk vergelijkbaar?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan