Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zo.. de tank gevuld en op het knopje van de dagteller gedrukt.. de middelste digid blijft tussen 1 en 2 staan dus... nog een keer proberen en ter plekke een stickertje maken met de km-stand plus 150.
200 rekent makkelijker maar ik denk niet dat hi dat op 1 tank haalt.
De knipperstopautomaat doet het soms wel, soms niet Het ding lijkt wat opwarmtijd nodig te hebben. Ik zal 'm proberen te localiseren en de contactjes schoonmaken om te zien of dat iets uitmaakt.
Oh zo ver keek ik niet, ik zal eens kijken of dit bij mijn motor nog intact is..
Stekker losgetrokken, kinippers doen nu normaal. Binnen in armatuur lijkt alls netjes..Ik kan op je eigen foto zien dat dat intact is.
Algemene vraag; Ik vind het originele kuipruitje goed bij de lijn van de motor passen en alles bij elkaar houdt 't het bovenlijf uit de wind.
Ik ben 190cm.
Zijn hier mensen die ervaring hebben met de -lelijkere-verhoogde kuipruit?
Algemene vraag; Ik vind het originele kuipruitje goed bij de lijn van de motor passen en alles bij elkaar houdt 't het bovenlijf uit de wind.
Ik ben 190cm.
Zijn hier mensen die ervaring hebben met de -lelijkere-verhoogde kuipruit?
Hmm vorkolie is wel een goede tip.. en - bij de motoren die ik tot nu toe had- eenvoudig te doen..
Ik wilde het linker armatuur op het stuur kapje er af halen voor inspectie maar, daar is meer voor nodig dan de 2 schroeven loshalen? Dit soort dingen staan niet in de haynes..
Je vraagt je af waarom er speciale voorvorkolie bestaat als je er gewoon multigrade motorolie in kan doen,Ik duw er gewoon multigrade in.. had 10/40 maar werd de vork te hard van, nu 5/30 en prima.
Heb er wel andere veren in en antiduik op nul dus niet werkend.
Kan Dat, versleten vorkpootveren met 83K?De voorveren zijn waarschijnlijk door en door versleten, daar kun je bussen op zetten zodat je de veervoorspanning wat verhoogt. Beter is nieuwe stuggere veren erin. En dan ook dikkere olie erin. Origineel is 10W, 15W merk je nauwelijks, dus 20W of 30W erin kieperen.
2 schroeven los, en waar denk je dat de choke hendel om draait?
Choke kabel los halen bij carburateurs en hendel zo verdraaien dat ie er af kan.