Werkhandschoenen op de motor

Een spijkerbroek smelt niet.
Is van katoen.
Doe meestal wel handschoenen jas en helm op. Broek niet voor korte stukjes.
Moest net ff snel tussen de filedoor naar barneveld hoesje halen voor aandrijfas auto.
Maar dan ga ik wel zien hoe het afloopt.
Heb het gehaald en broek is nog heel.Bekijk bijlage 1994689
Je moet ook beetje geluk hebben.
Af en toe.
Zonder geluk vaart niemand wel.
Volgens het huidige vierdimensionale tijdruimtemodel liggen heden, verleden en toekomst vast. Geluk is hier niet van toepassing.
 
Als ervaringsdeskundige :

Werkhandschoenen uit geval van nood ( motor terug brengen , alleen helm mee )

Tyvus koud, oncomfortabel, niet waterafstotend en gaan "flapperen" . je verliest al t gevoel in je vingers,
en dat is dan zonder op je muil te stuiteren.

Spijkerbroek op je muil gaan en een goed leer jack ( géén motorbroek, geen motor-jas )
Bij droog weer trek je alles open, ( scheurt ) , en aangezien je niet glijd maar je been als rem gebruikt heb je zelfs op
lage snelheid de brandwonden op je benen.
Leren jas hield het keurig vol, alleen pijn aan elleboog wegens gebrek aan protectors

Zelfde combi , maar dan bij nat weer.

Broek scheurde ( yey, split in je been ! ) , al viel de schade mee, "would do again" , zelfde leren jas.. alsof d'r niks gebeurd was.
Eveneens pijn aan schouder wegens ontbreken protector daar.


Ik rij nu in vol ridder-pak . de 3e keer is m'n geluk vast op ;p
 
Met natte handen in de kou proberen al wat strak zittende handschoenen aan te trekken.

Fun !


Ben een groot liefhebber van geen geld uitgeven als t niet nodig is, of alternatieve toepassingen te vinden.
( hey, kerosine word ook verkocht als injectiereiniger .... )

Maar werkhandschoenen als serieuze vervanger voor motorhandschoenen.
* fuck nee *

Zelfs niet voor iemand met zo'n grote neus dat ie een eigen synagoge heeft in Israel .
( en ja, hij is echt zo fucking groot )
 
Vroeger hadden we kangoeroelullenlederen racehandschoenen. Dat was pas je van het :P
Heb ik ook.. drie klittenbandsluitingen.
Een kleintje en twee brede elastische sluitingen over elkaar.
Knappe glijder dat die nog kan afschuiven.
Dan zit mijn pols er waarschijnlijk nog in. O-)

Ik weet niet of het dan van zijn gereedschap gemaakt is.
Misschien een andere plek.
Het is wel lekker soepel, sterk en zacht. _O-

Hoe blijven die werkhandschoenen zitten. :?
 
het zijn jou handen dus je doet wat jij wilt.
in de regen zou ik hiermee rijden :
R.7528e462a6f5a890359dcd67d950aead

zien er ook quasie hetzelfde uit
Gaaf deze... regenhandschoenen met grip.
 
Met natte handen in de kou proberen al wat strak zittende handschoenen aan te trekken.

Fun !


Ben een groot liefhebber van geen geld uitgeven als t niet nodig is, of alternatieve toepassingen te vinden.
( hey, kerosine word ook verkocht als injectiereiniger .... )

Maar werkhandschoenen als serieuze vervanger voor motorhandschoenen.
* fuck nee *

Zelfs niet voor iemand met zo'n grote neus dat ie een eigen synagoge heeft in Israel .
( en ja, hij is echt zo fucking groot )

Als je dan toch goedkoop uit wil zijn, gebruik dan petroleum.
Is hetzelfde als kerosine.
 
Ik rij al 3 jaar met een setje Thinsulate van Strauss
 
Man, man, man, je moest de veiligheids functionarissen eens horen toen ik het in een topique vertelde


Sorry hoor, @Woekie
 
Je mag tegenwoordig nergens meer aan dood gaan, geen wonder dat t zo overbevolkt hier is :)


Uhhhhhh,.... motorrijden is gevaarlijk .


ehhh.. ja.. relatief... wat het dus ook meteen een stuk interessanter maakt :)



mot d'r nie aan denken om met m'n 90'ste , er 2 jaar over doen rochelend en hoestend en piepend door een slangentje pissend
aan m'n einde te komen.



Maar als ik dood ga, is nog steeds m'n doel , dat de eerste vraag die ze stellen

"hoe ... de fuck... heeft ie dat nou voor elkaar gekregen "

als bonus ronde, dat het te zien is op een satellietfoto denk, boot overdwars in het Suez kanaal , op die manier :)
 
Man, man, man, je moest de veiligheids functionarissen eens horen toen ik het in een topique vertelde


Sorry hoor, @Woekie
Ik kijk normaal ook niet te krap, als het zo is dan stap ik met enkel een helm op de motor (kwa bescherming dan, de rest doe ik jullie niet aan). En als dat dus is een motor ergens ophalen en alleen helm mee of van die doorwaai handschoentjes en het is koud, gaat er gewoon aan wat ook maar warmer is dan dat.
Maar als ik toch iets kopen ga doe ik het liever goed. Daarmee bedoel ik niet meteen spul van een godsfortuin, maar bijvoorbeeld dit is gecertificeerd en ziet er uit alsof het zich wel aardig verweerd.
Voor 2 tientjes verschil heb ik het dan liever gewoon speciaal voor op de motor. De TS was het vooral om goedkoper te doen, snap ik, maar met dit soort bedragen slecht te verantwoorden (aan jezelf) vind ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan